Ihan vaan mielenkiinnosta kyselisin teiltä "tosi" wicoilta teidän halloween perinteistä?
Eikö se ole aika tärkeä päivä wiccoille?
Eli onko jotain tiettyjä "taikoja", joita teette silloin, vai mitä työ puuhaatte? :)
Halloween taikoja
6
882
Vastaukset
- PieniPaviaani
Omenoita voi haudata maahan ja laittaa lyhtyjä valaisemaan henkien tietä.
- harmaavaris
Ja harmaavaris rekisteröi ihtesä... :)
Halloweenin ehdottomasti paras hetki on kaikenlaisen pöperön kokkaaminen, kurpitsapiirakkaa unohtamatta. :)
Taiat ei erityisesti mihinkään vuosijuhlaan minulla kuulu. Niitä käytän kun tarvitsen. - Saille
Samhainina aloitetaan uusi vuosikin. Se on myös kuolleiden juhla, luontokin vetäytyy lepoon. Itse juhlin aluksi ystävien kanssa ja sitten tietenkin covenin. Illalla on myös tapana sytyttää musta ja valkoinen kynttilä vanhan ja tulevan vuoden kunniaksi. Ja kynttilöitä polttelen muutenkin... =)
- pastaherukka
Polta kynttilää ikkunalaudalla sieluja johdattamassa :)
- luminara
Halloween (eli se nimitys jota itse käytän on Samhain) on tärkeä sillä se on wiccalaisille uusi vuosi päättymisen ja uuden alkamisen juhla. Itse vietän ihan perinteisesti ruoan ja kynttilöiden merkeissä ja sitten suoritan tietty illal sen juhlarituaalin (tai miksi sitä nyt haluaakaan kutsua) Ja tietysti muistellaan tästä elämästä jo poistuneita ystäviä ja sukulaisia.
- little wind
Toivottavasti ei ole liian henkilökohtaista, mutta millaisen juhlarituaalin suoritat/millaisena ne yleensä suoritetaan?
Joo, olen vasta-alkaja/untuvikko... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455150Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1241643Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151519Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501436- 141215
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4111081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol19906Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827