Hei Saga!
Millaista seuraaviin tuleviin kuukausiin näkisit työasiani?
Tuleeko millasta tietoa sinulle?
Muutenkin mietin, mitä loppuvuosi tuo tullessaan? Kiitän.
Sagamar7
4
53
Vastaukset
Työ nyt: ehkä jokin tuntuu vaikealta toteuttaa kun on tilanteessa missä tuntee että ei voi paljon tehdä mutta etsit ratkaisua ja keskityt asiaan juuri niinkuin pitääkin. 3 kk: jokin toivoton tilanne jää täällä mutta ongelma ei ole vielä poissa vaan sinun työsi on mennä tämän yli, kaikki tämä johtuu siitä että tilanne ei oikein mene parhain päin tai tarvittavaa kreatiivisuutta ei ole, kannattaa tänä aikana mennä asioissa eteenpäin siihen suuntaan mihin haluaa, asiat toimintaan vain. 6 kk jokin uusi paikka tai lisätulo mutta mikä ei tunnu täysin tasapainoiselta tai vakuuttavalta, koska olet vielä vähän sidoksissa. Mutta kun vilkaisen tästä eteenpäin vielä niin jo vuoden sisällä elämäsi kääntyy ratkaisevasti, tuuria tai yhteensattumaa, mutta sinä saat ratkaista asian mikä vaivaa ja onnistut siinä sanoisin; uudet yhteydet tuovat toivon ja uudet tavoitteet eteenpäin. Ongelmat ratkaistaan ja elämä järjestetään.
Loppuvuosi: olet toivomassa että asiat kääntyvät, ehkä suunnitelmissa on ottaa laukkusi ja ottaa aivan uusi suunta. Pidät salaisuudet mutta poljet tässä samassa tilanteessa ja olet kärsivällinen, ehkä tulevaisuuden haaveet ovat vähän hukassa nyt. Ratkaisut tulevat mutta hitaasti. Ehkä sinä itse jarrutat vähän. On tarvetta suunnitteluun.- Jade*
Kiitos Saga! Näin on...unelmat ja haaveet ovat hukassa! Siis oikeasti en vain tiedä mitä haluaisin elämääni..ensi vuonna tulee jo sen verran ikää, että pitäisi pikku hiljaa alkaa tietämään...:) Siis oikeesti miten ihmeessä voin tässä nyt päättää mitä haluan? Rakkauttakaan ei voi tulla kun jumitan menneessä tavallaan..tai tavallaan en mutta kuitenkin :) Kuten huomaat "jottain tarttis tehdä" :) Lähinnä olen nyt tällä hetkellä onnellinen että saan olla terve ja suhteet ystäviin ja perheeseen toimii ja töitä on. Mutta mitenkäs se rakkaus? Joko ensi vuonna olisin "tilannut" jotakin uutta elämääni´?
Rakkaudessa syksyyn: olet lujana ettet päästä ketään lähellesi mutta on myöskin viittaa aivan päinvastaiseen eli rakkaudessa pääset tasolle missä saat nauttia asemastasi. Kurkoittelet eteenpäin ja olet valmis johonkin jännittävään,mikä muuttaa olojasi ja tuo iloa ensi vuoteen. Rakkaus tänä vuonna on jakamista, vuorovaikutusta jolloin pääset asioiden ylitse, ensi vuonna suunta varovasti kääntyy parempaan, unelmat ovat tulleet pinnalle kun menet eteenpäin, mutta ei mitään täyttymystä rakkaus-ja suhdeasioissa vielä, sitä seuraava vuosi tuo ennakkoluulottomuutta ja raikkaita tuulia rakkauselämään. Ehkä ihan uusi mahdollisuus tulee silloin elämääsi minkä voi toteuttaa ihan käytännössä. Kaikki minkä tarvitsee on silloin käsillä.
- Jade*
Kiitos vielä Saga ♥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279