Hei ravintola-alan työntekijät.
Pamin TES mukaan joka viides viikonloppu tulisi olla vapaa.
Noudatetaanko työpaikoillanne tätä vai mikä teidän käytäntö on?
Työkin aika raskasta niin mielestäni saisi viikonloppuvapaa olla useammin!!
Viikonloppuvapaat
2
3467
Vastaukset
- Ei leivota lauantain
Edellinen vkoloppuvapaa oli 2007, pois lukien superpyhät. Mutta koska ala on viikonloppupainotteista niin olen ke-su mielelläni töissä. Ma-ti-vapaat käy minulle oikein hyvin koska kuppiloissa on silloin hiljaista.
Jos kaipaa viikonloppuvapaita ravintola-alalla, suosittelen suurtalouspuolta. - Suurtalouskokki
Suurtalouspuolelle kannattaa hakeautua, jos ei halua viikonlopputyötä. Paitsi vanhainkodeissa ja sairaaloissa joutuu olla viikonloppuna. Olen yhden kesän sijaistanut vanhainkodilla ja en kyllä yhtään tykännyt. Meillä oli joka kolmas viikonloppu vapaa. Vapaapäivät muuten olivat milloin sattuu, esim. tiistaina ja torstaina. En tykännyt, koska ei koskaan ehtinyt levähtää kunnolla. Ja oli outoa, kun mikään viikonpäivä ei tuntunut miltään. Maanantaina ei tuntunut maanantailta, tiistaina ei tiennyt onko keskiviikko vai torstai. Viikonloppuisin en tykännyt olla töissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275363
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34697- 1561762
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551466Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais131297Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231144- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701023viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101013- 37849