Onks ketään tulos Jyväskylään kaninäyttelyyn sunnuntaina 21.11.(kansainvälisen koiranäyttelyn yhteydessä)?? Meen mun lupan kanssa ainakin... :D
onks kukaan tulossa....
6
220
Vastaukset
- Nöpön emäntä
Hei, voitko kertoa enemmän siitä näyttelystä? Missä paikassa se on, ja paljonko se maksaa? Kiinnostas tietää, jos vaik pääsis käymään. Meijän Nöpö on valkonen kääpiökani tummalla nenällä. :)
- vanilla
Joo, elikkäs se näyttely pidetään Jyväskylän messukeskuksessa ja hinta on 5e/eläin. Ilmottautumiset viim. 4.11. mennessä netin kautta tai postilla. Ja netistaä voi kattoo lisää osotteesta www.co.jyu.fi/jyrsijat.
- vanilla
vanilla kirjoitti:
Joo, elikkäs se näyttely pidetään Jyväskylän messukeskuksessa ja hinta on 5e/eläin. Ilmottautumiset viim. 4.11. mennessä netin kautta tai postilla. Ja netistaä voi kattoo lisää osotteesta www.co.jyu.fi/jyrsijat.
Se näyttely on siis tosiaan kansainvälisen koiranäyttelyn yhteydessä, ja kaneilla on mahdollisuus osallistua pet-luokkaan, muita luokkia täällä ei pidetä tietääkseni kaneille. Oma musta luppani ainakin menee... :P
- Nöpön emäntä
vanilla kirjoitti:
Se näyttely on siis tosiaan kansainvälisen koiranäyttelyn yhteydessä, ja kaneilla on mahdollisuus osallistua pet-luokkaan, muita luokkia täällä ei pidetä tietääkseni kaneille. Oma musta luppani ainakin menee... :P
Kiitoksia tiedosta! Voi olla kyllä että jää menemättä kun meiltä on aikamoinen matka Jyväskylään. Jostain näin että Hesassa ois myös näyttely joulun alla, tai marraskuun lopulla muistaakseni.. Sekin ois varteenotettava vaihtoehto. Tosin me mentäs vaan itse sinne kattelemaan kaneja. Meijän Nöpö ei o koskaan ollu missään näyttelyssä vaik onkin tosi söpö :D
- Trixia
Nöpön emäntä kirjoitti:
Kiitoksia tiedosta! Voi olla kyllä että jää menemättä kun meiltä on aikamoinen matka Jyväskylään. Jostain näin että Hesassa ois myös näyttely joulun alla, tai marraskuun lopulla muistaakseni.. Sekin ois varteenotettava vaihtoehto. Tosin me mentäs vaan itse sinne kattelemaan kaneja. Meijän Nöpö ei o koskaan ollu missään näyttelyssä vaik onkin tosi söpö :D
Helsingissä on näyttely viikko JKL:än jälkeen, eli 27.-28.11.. Se on kaksi päivää kestävä näyttely jossa on kaikille jotain.. Itse olen menossa sinne molempina päivinä..
- susanna
.. menisin jos joku veis. Mulla puoltoista vuotias pikkuluppa ja muutkin sanovat että se on kauniin värinen ja muutenkin kiltti. Sillä on näyttely kania suvussa. Iso&vanhemmat ovat ykkös luokan kaneja, mutta vitsi piileekin siinä ettei sen hampaat oikeen ole kunnossa. Kanillani on nimittäin purenta vika :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944