Kertokaa kanssa sisaret. Kuinka vastuuseen ja itsenäiseen päätöksen tekoon, tieto-taitoon etc.,etc. nähden voidaan rinnastaa instrumentti- ja anestesiahoitajan tehtävät ja sitä mukaa myös palkat?
Anestesiahoitaja kuten hyvin tiedämme vastaa leikkauksen aikana "yksin" potilaassa tapahtuvista muutoksista. Omalla ammattitaidollaan ratkaisee monet lääkinnälliset yms. seikat potilaan hoidossa. Omalla itsenäisellä päätöksen teolla ja vastuulla on paljon konkreettisempi merkitys kuin hoitajalla kirurgin vieressä, vai kuinka?
Silti vielä ane.hoitajana passaan passaria ja instrumenttihoitajaa...ryhmätyötäkö?
anestesiahoitsut herätys!!?
passuuttaa
1
306
Vastaukset
- kaikille lisää palkkaa
Tuolla asenteella ei pitkälle pötki. Työtehtävät voivat tietysti vaihdella paljonkin riippuen työpaikasta. Itse olen leikkaus- ja anestesiasairaanhoitaja ja työkokemusta on kummaltakin puolelta. Instrumenttihoitajat tekevät hurjan paljon muutakin, kuin "vain" seisovat kirurgin vieressä (aika usein anest.hoitaja istuu anest.lääkäri vieressä tai ainakin puhelineteäisyydellä)Et todellakaan tunne potilaan kokonaisvaltaista hoitoa etkä varsinkaan työkavereittesi työtä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078