Seksi mielessä 24/7

Halsu83

Olen 31-vuotias mies joka miettii seksiä koko ajan! Ei siinä etten seksiä saa kumppaniltani mutta omat halut on liikaa kaikkille naisille joiden kanssa olen seksiä harrastunut. Halut on niin isot että kun pääse touhuilemaan niin seksi venyy useasta yli 2-tunnin nautinnoksi tai kunnes kumppanin paikat tulee niin helliksi ettei voi jatkaa.

Onko kohtalon tovereita & mitä mieltä olette ongelmasta pitäisikö kokeilla useampaa naista että saa tyydytettyä tarpeet vai pysytellä samassa tilanteessa kun aijemmin eli pitämään halut sisällä?

22

1540

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rouva43

Itse olen nainen,, ja ei ehkä ihan 24/7 seksi mielessä mutta aika usein..
      Luulisin että ne halut tavalla tai toisella "purkautuu".. jollain lailla ne kannattaa purkaa... itse kyllä pidän myös pidempiaikaisesta seksistä.. se vaan vaatii molemmilta käsittelyä välillä ettei mene "jyystämiseksi"...

• kuumanuorimies

Moii mist päi oot pääsisitkö turkuun panemaan ja minkö ikäne oot

• Rouva43
        kuumanuorimies kirjoitti:

Moii mist päi oot pääsisitkö turkuun panemaan ja minkö ikäne oot

minulle ilmeisesti puhut... 43 v.....pääkaupunkiseudulta...

• m47 197 97
        Rouva43 kirjoitti:

minulle ilmeisesti puhut... 43 v.....pääkaupunkiseudulta...

Tarvitsen joka Ilta asun tampereella.

• rouva43
        m47 197 97 kirjoitti:

ei haittaisi ollenkaan ... jos saisi

• fghjk
        rouva43 kirjoitti:

ei haittaisi ollenkaan ... jos saisi

Tunkekaa raketti perceeceen ja ampukaa ittenne Siperiaan aasit

• Rouva43
        fghjk kirjoitti:

Tunkekaa raketti perceeceen ja ampukaa ittenne Siperiaan aasit

Hienoa,,, miten aina täällä on joku älykkö jolla on älykkäitä mielipiteitä... kiitos fghjk

• smooth operator
        Rouva43 kirjoitti:

Hienoa,,, miten aina täällä on joku älykkö jolla on älykkäitä mielipiteitä... kiitos fghjk

Minä olen 50v siisti mies pääkaupunkiseudulta jolle erotiikka on hyvin mieluinen asia.Kiva olisi tavata itsensä kaltainen aikuinen nautiskelijatar jolle aistikas seksi olisi samoin tärkeä asia.Kiireettömät yhteiset nautiskelu hetket ajatuksissa.

• Halsu83

Moikka Rouva43! Kiinostaisiko ajatus tutustua paremmin kanssani privana? Onko sulla s-postia esim?

• rouva43
        Halsu83 kirjoitti:

Moikka Rouva43! Kiinostaisiko ajatus tutustua paremmin kanssani privana? Onko sulla s-postia esim?

Mielellään.. laita emaili niin kirjoitan... kiinnostaa kovsti...

• Halsu83

Laittele viestiä kik messengerissä nimimerkille Halsu83 viestiä!

• Anonyymi
        m47 197 97 kirjoitti:

Ootko ajatellu hakeutua riippuvuuden takia hoitoon ei ole tervettä että koet tarvitsevasi seksiä joka ilta itse tuskin alkaisin suhteeseen naisen kanssa joka tarvitsee munaa joka ilta jotain on johdotuksessa vääriin tällöin tarve kun on eräänlainen pakko jonkin sortin riippuvuus

• aino*

Jos seksi on mielessä 24/7 niin on seksiaddikti. Ei siinä sen kummempaa, mutta elämänsä voi saada melko risaiseksi asian takia.

• Niinpä niin.....olen 46v mies, asiallinen,fiksu ja huumorintajuinen..seksi pyörii mielessä todella usein...noin about samanikäiset rouvat voisivat laittaa emailia [email protected]

• Mäkin kuulema olen epänormaali kun haluan seksiä niin useasti, on jopa miehet itkeneet kun ovat yrittäneet selittää, ettei vaan pysty niin paljon kun haluan... Ei taida ees semmoista miestä löytyä...

• urakalla

Minkäs ikäinen olet ja mistä päin?

• halsu83

Kyllä löytyy ;) löytyykö kikkiä sinulla?

• Minuako tarkoitat 33 ja keski-suomi

• Anonyymi

Just teitä on sekä addiktisia että viakran kanssa leikkiöitä jotka pitävät sessioita ja häiritsevät naapureita. Jos tietää itsensä 24/7 addiktiksi seksin suhteen niin muuttakaa todellakin Siperiaan tai sinne missä ette häiritse naapureita. Jokainen harrastakoon mitä vaan 24/7 kunhan ei häiritse naapureita.

• Anonyymi

Tule Ylivieskaan tänä iltana

• Anonyymi

50-60v naiset jaksaa ja saat nussia niin paljonko haluat ja kestät

• Anonyymi

Voi kun kauniisti sä yrität todistella saavas pillua yleensä useimmiten se johtunee siittä että on seksi mielessä 24/7 että ei saa riittävän usein jos ny ihan tarkennuksen vuoksi yksilöin vielä et mulla ei ole seksi mielessä 24/7 ja naisten takapuolet pyllyt peput on niitä kauniita maisemia joita mä tykkään katsella

Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3315
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3127
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2508
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      2406
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1933
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1435
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82