Hei,
minäkin toivoisin saavani tulkinnan.
Työssä menestyminen yms.
Sagamar
2
112
Vastaukset
Työtilanteesi on suurten ponnistusten alla nyt, tai tähän tarvitsisi panostaa (varsinkin jos sinulla ei ole työtä nyt) ihan lähiaikoina vaatimukset työelämässä vievät sinua vaiheeseen jolloin olet hyvin varovainen mitä tehdä. On helppo pudottaa todellisuuden tunne, on mietittävä tilannetta kun epäilee ja siirtää asioita vähän eteenpäin.. mutta jo neljäs kuukausi tästä niin olet ihan uusissa voimissa sillä jokin sinussa herää eloon silloin. 6 kk niin olet päässyt jotenkin valintasi päähän, miten mennä eteenpäin asioissa. On kysymys turvallisuudesta elämässäsi. Näet silloin asiat etäisyydeltä paremmin. Sinulla on varmuus työasioissa silloin ja raha-asiat menevät oikeaan suuntaan. Tämä vaativa ajanjakso on ohi.
- kukka kumminkin
Hei,
iso kiitos katselmuksesta!
En ole työtön vaan muutosten edessä työpaikalla. Kyllä, kyse tässä on turvallisuuden tunteesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831236
Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121699- 25645
Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin
joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-88454- 3341
Puuilo pittäis tulla Haapaveelle
Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä38326Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090