Hei,
minäkin toivoisin saavani tulkinnan.
Työssä menestyminen yms.
Sagamar
2
92
Vastaukset
Työtilanteesi on suurten ponnistusten alla nyt, tai tähän tarvitsisi panostaa (varsinkin jos sinulla ei ole työtä nyt) ihan lähiaikoina vaatimukset työelämässä vievät sinua vaiheeseen jolloin olet hyvin varovainen mitä tehdä. On helppo pudottaa todellisuuden tunne, on mietittävä tilannetta kun epäilee ja siirtää asioita vähän eteenpäin.. mutta jo neljäs kuukausi tästä niin olet ihan uusissa voimissa sillä jokin sinussa herää eloon silloin. 6 kk niin olet päässyt jotenkin valintasi päähän, miten mennä eteenpäin asioissa. On kysymys turvallisuudesta elämässäsi. Näet silloin asiat etäisyydeltä paremmin. Sinulla on varmuus työasioissa silloin ja raha-asiat menevät oikeaan suuntaan. Tämä vaativa ajanjakso on ohi.
- kukka kumminkin
Hei,
iso kiitos katselmuksesta!
En ole työtön vaan muutosten edessä työpaikalla. Kyllä, kyse tässä on turvallisuuden tunteesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471