Miksei Tapani Kansa tee kiertuetta täällä Pohjoisemmassa Suomessa ( Oulussa, Rovaniemellä, yms...) ? Varmasti ulisisalit täyteen porukkaa. Täällä on paljon hänen fanejaan . Kun Tapsa on talvisin on esiintynyt Lapissa kappelikonserteissa on suosio ollut aina suuri.
Kuopiota ja Jyväskylää lukuunottamatta Lokakuulle uumoiltu konserttikiertuekkin rajottui lähinnä Eteläiseen Suomeen
Pohjoiseen kiertue !
Tapsa tänne !
2
117
Vastaukset
- Tapsa tänne
Sii varmasti olisi salit täyteen porukkaa.
- Ruotsin kiertueeelle
Minä toivoisin Tapsaa kiertueelle tänne Ruotsinpuollelle joskus. Täällä on paljon Ruotsissa asuu paljon meitä suomalaisia jotka haluaisimme kuulla ihanaa Tapsaa. Minulla on monia ruotsalaisia ystäviä/ työkavereita jotka olisivat myös kiinnostuneita kuulemaan Tapsaa livenä. Tapsan lauluja soi usein täällä Sisu-radiossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192695Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701111Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2141098- 401015
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38941- 5928
- 36906
- 47904
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123873Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36827