On hyvä että joku demari Suomessa sanoo ääneen siitä mitä olisi jo aihetta jarrutella, itsehallintolain tapa vaatia kunnon integroitumista kansalaisuuksinen voisi olla paikallaan:
http://www.talouselama.fi/uutiset/mista se raha loytyy is tappiollinen venalaisfirma ostaa saaria suomen huoltovarmuusreitilta/a2267072
Ahvenanmaan maanostolaista malli?
4
125
Vastaukset
- Skärdgårdsbo, finsk
Hmm, sama posti oli eräällä puoluepalstallakin. ..
Eipä silti, asiaahan tuo on. - Ahvenanmaa
poikkeaa Turun saaristosta siinä, että Ahvenanmaalla sai sosialisoida Ahvenanmaan maanhankintalain estämättä.
- Noin olla piti
Ahvenanmaan kotiseutuoikeus on suunniteltu alunperin estämään suomalaisten muuttaminen saarelle ja ostamasta maata sieltä.
- sdgxacsg jjfd
Tuo ei ole totta. Se on tehty ettei kukaan ulkopuolinen tule ostamaan kauneimmat rannat itselleen ja rakennuta luonnontilaisia särkkiä ja saaria bisnes mielessään. Sellaisesta on kokemusta muualla, esim. espoossa nyt kun meille tulee westendin entiselle yleiselle uimarannan osalle jokin hotelli ja pitkä pätkä yksityistyy. Sinne ei tavallisella espoolaisella ole enää asiaa. Helsingissä on alueita, jonne ei tavallinen helsinkiläinen voi mennä ja sama toistuu pitkin rantaviivaa. Suomalaiset myy saimaan rantaa ja monta muutakin rantaa venäläisille ihan täysillä ja sitten ihmetellään että miksi ne antaa rakennusten rapistua, kukaan ei käytä niitä, oisko federaatiolla sormensa pelissä? Strategiset paikat saatu halvalla haltuun niinkuin turun saaristossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854990- 983158
- 473052
- 1992433
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302190- 1331989
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161521Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51489- 171385