Tein juuri talvi huoltoa ystäväni vator veneeseen . Olisin kysynyt olisiko kenelläkään tietoa yhdestä asiasta ? Kun laskin vedet pois moottorista (lohkosta ja pakosarjasta) , niin vedet pääsivät moottoritilan pohjalle , sillä seurauksella että , menivät jonnekin "välipohjaan" , mitä pitäisi tehdä että ne saisi sieltä pois , koneen alla on jokin "putki" josta ilmeisesti pääsee välipohjaan käsiksi?? uskaltaako sitä isoa tulppaa veneen perästä avata .. millainen "kierre" siinä on vai joutuuko sen jotenkin sitten liimaamaan kiinni ??? kuinkakohan mahtaa kestää availua .. parin veneistä mitään tietävien naapurien mukaan ei kannattaisi availla ???? niin ja mahtaakohan koneeseen tai muualle jäädä vettä jos olen avannut proput ,mutta konetta ei ole käytetty lämpimäksi ,siitä syystä että en oikein tiennyt miten sen parhaiten saisi tehtyä ?? niin on netissä mitään ohjeita näihin tai muihinkin ongelmiin ?? kiitos jos joku jaksaa vastailla !!!
niin koneena siinä on tuo mercruiset 140 ja vetolaitteena alpha one .
apua talvi huoltoon
matti
1
521
Vastaukset
- taidot-on
Otapa keltaiset sivut ja soita huoltofirmaan ja kysy neuvoa sieltä.
Jos veneessä on tulppa niin se on kyllä ihan sen vuoksi laitettu että sen voi avata ja tyhjentää - mitä ikinä sitten tulpan takana onkin - eikö? Todennäköisesti juuri tuon mystisen pilssin jonne vedet hulahti.. älä hukkaa tulppaa, saatat tarvita vielä..
Mutta soitahan ny ensin, täältä huutelupalstalta mitään kannata odottaa, jäätyy sun vehkees ennenkä saat oikeita, jos saat, neuvoja.
T: Yks' ykspyttyisen diiselin omistaja vaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m644041Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163845Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3993649Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o863471Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363209Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582698- 502685
- 1212562
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142219Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182219