Hei, aloitan uudessa työpaikassani maanantaina. Ammattini ein ole vielä juuri saanut käytännön kokemusta. Pelottaa että mokaan. Miten näet uuden haasteeni. Voit myös kurkistaa parisuhteeni laidan. Tasaista puurtamista sillä suunnalla.
Sagmar
Keijuko?
1
134
Vastaukset
Ihan 2 viikkoa tästä: saat ymmärrystä työasioihin mutta olet varovainen, tämä liittyy sosiaaliseen puoleen mikä mielestäsi on välistä hankalaa. Siitä kuukausi niin olet hyvin työtehtävissä kiinni.
Parisuhteessa ihan yleisesti niin on jotain erimielisyyttä ehkä miten asiat selvitetään, jatkoon niin asiat ratkenevat, pystytte kyllä siihen hienosti. Jokin päätös on sinun tehtävä. Suhteessa otetaan helposti kiinni negatiivisista asioista mitkä tulevat tielle, ehkä jotain kuitenkin "kaivataan."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392417
- 581402
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381323- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40929Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122818- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586