Oli pakko ottaa tänään ku joutu kokoajan ravaamaan ripulilla. Auttaako yksi imodium?
Imodium
3
1285
Vastaukset
- Valdemar Kilju
Varmaan jo huomasitkin. Ohjeessa kerrotaan, että heti alussa kaksi tapua, sitten ripuloinnin jälkeen yksi. Eip saa ottaa liikaakaan, kyseessä voi olla jokin vaiva, mikä sotkenut suolen toiminnan ja vaatii lekurilla käymistä, noin normaalissa kiljujuopottelussa ohje kyllä toimii.
Sitä kannattaa todellakin varoa, että ei juopotellessaan liikaa syö ripulilääkkeitä. Kun kaivelee perräcuolesta sormella kuivia kikkareita pois, ei fiilis välttämättä ole kovin ylevä, eikä olo.
Mutta kun saat ämpärin kiljua juomisvalmiiksi, ota suosiolla ne pari ripulinappia, samalla ehkä kannattaa buustata vitamiinien jne saamista laittamalla aina joskus kiljjumukiin monivitamiini poretapöetti. Näin juopottelu on miellyttävää, eikä tule turhia sotkuja, ei ylimääräistä pyykkiä, ei lopu arvokas vessapaperi kesken jne. Voi huolettomasti keskittyä perusasiaan, elikkäs juopottelemiseen !- Ap.
Ainut et mä oon paskonu jo 4 päivää dokaamisen jälkeen.
- Doris Sahti
Ap. kirjoitti:
Ainut et mä oon paskonu jo 4 päivää dokaamisen jälkeen.
Hankkiudu terkkariin, sulla vatsassa jotain muuta, kuin normaali kiljuripuli. Muista juoda(vettä tms.) ja koita syödä edes jotain pussikeittoa, sulla varmaankin nestevejausta ja tosiaankaan, maha ei ole kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403087- 812944
- 1902489
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362195- 211504
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411416Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403- 101284
- 131269
- 221251