Oletko uskaltanut?

Lyhyt elämä

Oletko uskaltanut paljastaa tunteesi kaivatullesi? Aiotko uskaltaa vai saattaako käydä niin että jää uskaltamatta?

54

520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä ole

      kaivattua enää..

    • 12345678N

      Saattaapa olla että sanomatta jää...Se jää nähtäväksi, koskaan ei tiedä mitä tapahtuu.

    • tuli paljastettua

      yhden kysymyksen muodossa, anteeksi korjaan kahden... että jotain tunteita on heh heh.

      • mielenkiintoista

        mitä kysyit?


      • tuli paljastettua
        mielenkiintoista kirjoitti:

        mitä kysyit?

        Eka kysymys oli semmoinen, jonka myötä joku muu olisi nolostunut sen vastauksen saatuaan, mua lähinnä nauratti.

        Toka kysymys eri kerralla koski näkemistä.


      • kamoon hei...
        tuli paljastettua kirjoitti:

        Eka kysymys oli semmoinen, jonka myötä joku muu olisi nolostunut sen vastauksen saatuaan, mua lähinnä nauratti.

        Toka kysymys eri kerralla koski näkemistä.

        No sano ny tarkemmin... :)


      • tuli paljastettua
        kamoon hei... kirjoitti:

        No sano ny tarkemmin... :)

        Plääh :)

        Oon mä sen ekan kysymyksen tänne joskus laittanut, mutta en nyt kehtaa sillä enää mainostaa. Joku nimitti sitä "dopingin käytöksi".


      • höh...
        tuli paljastettua kirjoitti:

        Plääh :)

        Oon mä sen ekan kysymyksen tänne joskus laittanut, mutta en nyt kehtaa sillä enää mainostaa. Joku nimitti sitä "dopingin käytöksi".

        tylsä olet. ;)


      • tuli paljastettua
        höh... kirjoitti:

        tylsä olet. ;)

        No onko sulta jotain kysytty?


      • luulen niin..
        tuli paljastettua kirjoitti:

        No onko sulta jotain kysytty?

        paljonkin, mutta ne on varmaan ollut huumoria...?


      • tuli paljastettua
        luulen niin.. kirjoitti:

        paljonkin, mutta ne on varmaan ollut huumoria...?

        Itse kysyin ihan tosissani, en tosiaan vitsinä.


      • Jos ei oo tajunnu??
        tuli paljastettua kirjoitti:

        Itse kysyin ihan tosissani, en tosiaan vitsinä.

        no mitä kysyit sano ny jo...


      • tuli paljastettua
        Jos ei oo tajunnu?? kirjoitti:

        no mitä kysyit sano ny jo...

        No hän ei ole tosiaan mikään puupää :D

        Tajusi ja vähän liikaakin ;).

        Välillä vaan epäilen, että hän tekeytyy joksikin toiseksi ja varmistelee just tuohon sinun tyyliisi muka ovelasti, että oonko minä täällä edelleen :D


      • Anelen... ;)
        tuli paljastettua kirjoitti:

        No hän ei ole tosiaan mikään puupää :D

        Tajusi ja vähän liikaakin ;).

        Välillä vaan epäilen, että hän tekeytyy joksikin toiseksi ja varmistelee just tuohon sinun tyyliisi muka ovelasti, että oonko minä täällä edelleen :D

        elä nyt viitti...nyt kerrot kyllä ;)


      • tuli paljastettua
        Anelen... ;) kirjoitti:

        elä nyt viitti...nyt kerrot kyllä ;)

        Sori, aika loppui, pitää lähteä kokkaamaan :D

        Oot kyllä kans yks (sensuroituja sanoja) ;)


      • mielenpahoitan...
        tuli paljastettua kirjoitti:

        Sori, aika loppui, pitää lähteä kokkaamaan :D

        Oot kyllä kans yks (sensuroituja sanoja) ;)

        No niin oot sinäkin. etkä kumminkaan ees oo sinä :(


    • uskalsin ja

      olen yhä täällä, voinet siis arvata miten kävi :I

    • non verbal speaker

      Paljastin kyllä kehonkielellä, että jos sitä osaa tulkita, ei pitäisi olla mitään epäselvää.

      • niin teki

        oma kaivattunikin ja hyvin selvästi, vaan kun järki ilmeisesti oli eri mieltä kun sydän.


      • huvitusta...

        joo elekieli ja telepatia on hitsin hyviä...niillähän minäki, miksei mitään tapahu??


      • Saattoi olla
        niin teki kirjoitti:

        oma kaivattunikin ja hyvin selvästi, vaan kun järki ilmeisesti oli eri mieltä kun sydän.

        viisas ihminen.


      • ...
        niin teki kirjoitti:

        oma kaivattunikin ja hyvin selvästi, vaan kun järki ilmeisesti oli eri mieltä kun sydän.

        Miesten kehonkieli kyllä vuotaa helposti ilman että he itse sitä tietävät. Vastaavasti he eivät ole kehonkielen tulkitsijoinakaan aivan yhtä hyviä kuin naiset.

        No, voithan lohduttautua sillä, että aina se suhde ei ole järkevä, vaikka toisesta kovasti ihmisenä pitäisikin.


      • ....
        ... kirjoitti:

        Miesten kehonkieli kyllä vuotaa helposti ilman että he itse sitä tietävät. Vastaavasti he eivät ole kehonkielen tulkitsijoinakaan aivan yhtä hyviä kuin naiset.

        No, voithan lohduttautua sillä, että aina se suhde ei ole järkevä, vaikka toisesta kovasti ihmisenä pitäisikin.

        Niin, kyllä suhteen pitää olla järkevä!


      • niin niin
        .... kirjoitti:

        Niin, kyllä suhteen pitää olla järkevä!

        kaikki suhteet pitää perustua niiden järkevyyteen, ei suinkaan tunteisiin.


      • ....
        niin niin kirjoitti:

        kaikki suhteet pitää perustua niiden järkevyyteen, ei suinkaan tunteisiin.

        Ensiksi järki, sitten tunteet!


      • aika loukku
        .... kirjoitti:

        Ensiksi järki, sitten tunteet!

        alan tulla samaan tulokseen, järki eka sitten tunteet, samaa lihaa ja verta se toinen nahkoineen on sit kuitenkin :)


    • *****

      En ole.. Kun ei ole oikein mitään varmuutta mistään. Ja tämä syksy on ollut täynnä kaikkea uutta.. Ja vähän kiirettäkin pitänyt. Ja ihan hyvä niin.. En ole niin hirveän paljon ehtinyt miettimään, oikein mitään.. Ihastusasioitakaan..
      Mutta ihan söpö mies.. Sanoisin vaikka niin.. :)

    • Suhteet kunniaan

      No en aio uskaltaa. En niin kauan kuin on varattu.

      • varattu saa kertoa ekaks

        Ei kuulukaan kertoa paitsi silloin, jos toinen tunnustaa tunteensa.


      • höpöhöpö!
        varattu saa kertoa ekaks kirjoitti:

        Ei kuulukaan kertoa paitsi silloin, jos toinen tunnustaa tunteensa.

        höpöhöpö...


      • ...
        höpöhöpö! kirjoitti:

        höpöhöpö...

        Varmaan kummankaan ei kannata kertoa!?! Vaikeneminen on helpointa...


      • höpöhöpö...
        ... kirjoitti:

        Varmaan kummankaan ei kannata kertoa!?! Vaikeneminen on helpointa...

        No kyllä aina pitäisi kertoa, veetuttaa se kuitenkin jos ei saa sanotuksi mitään ja epäilee...tunteille ei kuitenkaan voi mitään, mutta kyllä kai aikuisten pitäisi pystyä niistä puhumaan?


      • Sama vika tällä

        Haluaisin kyllä uskaltaa. Puolisonsa kattoo mua jo nyt niin kuin olisin jokin läpimätä asia.


      • hehahehaheha
        höpöhöpö... kirjoitti:

        No kyllä aina pitäisi kertoa, veetuttaa se kuitenkin jos ei saa sanotuksi mitään ja epäilee...tunteille ei kuitenkaan voi mitään, mutta kyllä kai aikuisten pitäisi pystyä niistä puhumaan?

        mikset sie ite sitten kerro sille "kaivatullesi"?? aina niin oikeessa jne. etc.


      • ohi meni hupsista
        hehahehaheha kirjoitti:

        mikset sie ite sitten kerro sille "kaivatullesi"?? aina niin oikeessa jne. etc.

        oon kertonu jo...sanoinko etten oo :D


      • ole hiljaa vain
        ohi meni hupsista kirjoitti:

        oon kertonu jo...sanoinko etten oo :D

        niin näytti menevän kannattaa vaieta ei siitä mitään tulisi kuitenkaan!


    • Eipä auttanut

      Enköhän =D Siksi se kait kaivattu onkin ja sellaisena pysyy.
      Kenkää tuli heti kun kertoi.

    • 17+5

      kerroin kyllä, hän halusi vain pysyä kavereina, suutuin siitä ja totesin että en minä pysty pelkkänä kaverina olemaan. paria päivää myöhemmin sanoin että koitetaan nyt edes puheväleissä pysyä mutta eipä näytä kiinnostavan naista.

      noh siinä olkoot, toivottavasti löytää sitten "kunnon" miehen, sellaisen mistä avautui humalassa kertomaan minulle.

      • Aikuistu jo, saatana

        Mitä helevettiä? Jos joku ei halua olla tuommosen kusipään kans nii enpä lähtis sitä tyyppiä syyttelemään. Syy näyttää löytyvän ihan itestään kun luet tuon tekstin uudelleen läpi. Tais olla ihan aitoa rakkautta kun pystyt heti haukkumaan. Attraktiota ei voi pakottaa.


      • 17+5
        Aikuistu jo, saatana kirjoitti:

        Mitä helevettiä? Jos joku ei halua olla tuommosen kusipään kans nii enpä lähtis sitä tyyppiä syyttelemään. Syy näyttää löytyvän ihan itestään kun luet tuon tekstin uudelleen läpi. Tais olla ihan aitoa rakkautta kun pystyt heti haukkumaan. Attraktiota ei voi pakottaa.

        ihastuminen on rakkautta ? eikös rakkaus ole se mikä kehittyy vuosien varrella ja ihastuminen on se tunne minkä omat aivosi jostakin syystä rakentaa mielessäsi toisesta.

        Ja en mennyt haukkumaan, voimakkaat tunteet olivat pelissä ja itselleni en mitään voi. Totesin naiselle vain että annetaan sitten olla, en minä voi vain kaverina kärvistellä vieressä tunteitteni kanssa. myöhemmin mietittyäni sanomisiani pahoittelin ja totesin että koitetaan nyt edes pysyä puheväleissä jollakin tapaa.
        Eipä kyllä olla juteltu enää sen jälkeen, ehkä parempi näin, pääsen jatkamaan matkaa kun toista ei kiinnostanut, "olet hyvä tyyppi ja en halua pilata elämääsi ongelmillani"


        mutta kiitos vain tuosta mielipiteestäsi.


      • älä välitä
        17+5 kirjoitti:

        ihastuminen on rakkautta ? eikös rakkaus ole se mikä kehittyy vuosien varrella ja ihastuminen on se tunne minkä omat aivosi jostakin syystä rakentaa mielessäsi toisesta.

        Ja en mennyt haukkumaan, voimakkaat tunteet olivat pelissä ja itselleni en mitään voi. Totesin naiselle vain että annetaan sitten olla, en minä voi vain kaverina kärvistellä vieressä tunteitteni kanssa. myöhemmin mietittyäni sanomisiani pahoittelin ja totesin että koitetaan nyt edes pysyä puheväleissä jollakin tapaa.
        Eipä kyllä olla juteltu enää sen jälkeen, ehkä parempi näin, pääsen jatkamaan matkaa kun toista ei kiinnostanut, "olet hyvä tyyppi ja en halua pilata elämääsi ongelmillani"


        mutta kiitos vain tuosta mielipiteestäsi.

        Karkeesti laukas edellinen ei se nyt tarkoita että kusipää olet! :/


    • ihmettelen kyllä

      Uskalsin mutta huonosti kävi :(

    • En ole

      hänelle (n>) vielä uskaltautunut kertomaan. saattaa olla että jää kertomatta.

    • ´Ruska

      Lähes puoli vuotta kärvistelin, enkä uskaltanut. Lopulta kerroin, kun tavallaan oli jo myöhäistä. No... huonosti kävi. Mutta en olisi hengissä, jos en olisi niin tehnyt. Olisi ollut liian tuskaista umpirakastuneena pitää kaikki sisällä. Edes jotain lohtua itselle siitä, että ainakin hän tietää.

      • Aamor

        Kauanko aikaa tästä on?


      • ´Ruska
        Aamor kirjoitti:

        Kauanko aikaa tästä on?

        7kk, silloin paljastin tunteeni. Hän on jotain sellaista...en tiedä...voiko sellaista olla. Ikävä vain on, ei voi mitään. Välillä helpottaa. Sitten havahtuu, kun ihan rintaa puristaa.


    • ****

      Kyllä olen kertonut ihastuneeni häneen, pakit tuli joten se siitä.

    • Joku vaaN

      Jää kertomatta...valitettavasti. Tuskin tapaamme enää...

    • olen minä

      olen.

    • eri polku kauas vie

      En uskalla, mut tahtoisin. Koska en ole sitä sanonut niin siksi varmaan roikun täällä.

    • sattuu

      Kerroin kyllä, mutta liian myöhään. Puhukaa ihmiset tunteistanne.

    • ei siitä kiinni

      Kerroinko, en. Kun olisikin päässyt edes tutustumaan toiseen. Kaikki loppui ennen kuin alkoikaan. Ja hän teki selväksi, ettei tunteita löydy, joten hankala kertoilla enää mitään.

    • Kyllä kerroin...

      Eipä häntä sitten kiinnostanut...

    • tyttö2

      En koska ne ovat vain korviketunteita, vähän kuin sellaisia suolenpätkiä joista ei saa enää mitään yhtenäistä pötköä. Jään odottelemaan unelmien prinssiäni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2839
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      397
      2735
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2220
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      74
      1885
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1876
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1793
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1784
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      143
      1728
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1613
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1522
    Aihe