Mitä voisi tehdä eräänlaisen lapsikaupan tai lasten hyväksikäytön estämiseksi kun jatkuvasti lapset löytävät prostituoitujen puhelinnumeroita lehsdistä ja televisiosta yms? Vaikkei lapsia ole konkreettisesti raiskattukaan paikanpäällä niin yhtä pahasti näyttävät vinksahtaneen kun joutuvat kuuntelemaan kaikenlaisia huohotuksia ja poliisi sanoo vaan että laillista on. Olen joutunut maksamaan jo kymmenentuhatta markkaa eli 1600 euroa selksistä lkapsille, enkä ole itte sityä tilannut.
miksi lapsille seksiä
2
298
Vastaukset
- ajattelen-siis-olen
Lapsesi soittavat maksullisiin seksinumeroihin hallinnassasi olevasta puhelinliittymästä. Tämä on erittäin helppoa estää, kun tilaat liittymään viihdenumeroiden eston.
Vanhempien tehtävä on suojella lapsia ikäkauteen sopimattomalta materiaalilta, vaikka se onkin välillä äärimmäisen vaikea tehtävä, kun seksiä ja väkivaltaa pursuaa kaikkialta. Onneksi puhelinseksin sulkeminen on yksinkertainen toimenpide. - äiti???
kutsut sitä lapsikaupaksi ja lapsen hyväksikäytöksi jos lapsesi jatkuvasti etsivät itse numeroita lehdistä ja soittelevat niihin tietäen, mihin soittavat? "joutuvat kuuntelemaan"?? eiköhän he ihan omasta halustaan kuuntele huohotusta, kun sinne kerta soittavatkin. taitavat vaan nauttia siitä!
onkohan tullut mieleen, että sinä voisit vanhempana opettaa omia lapsiasi ja jopa kieltää heitä???? jos et pysty tuon paremmin kontrolloimaan lapsiasi, sinä todellakin maksat ne puhelinlaskut!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760