Holvi/Night Factory

Muutoksenaika

Mietinpä vain kuinka tämän paikkakunnan asioista vaietaan, kuinka niihin ei oteta kantaa ja minkä pelon alla ihmiset asuvat? (ennen, nyt ja tulevaisuudessa) Paikkakunnalla tiedettävästi pyörii moottoripyöräkerho, jonka harraste ei luultavasti ole vain ne moottoripyörät. Huhuja liikkuu kaikenlaisia, kuka mitäkin uskoo? Tämä jengi/jengin jäseniä käy myös paikallisessa, joka aiheuttaa ihmisillä pelkoa. Eihän kenenkään tarvitsisi pelätä, varsinkaan "omilla seuduilla" liikkuvien. Holvin toiminnasta on myös paljon erilaisia juttuja liikkunut varmasti aina ja jotkut niistä ovat todella kummallisia. Muutenkin kun jotain tapahtuu asioita ei oteta vakavasti, niitä vääristellään ja niistä vaietaan. Paikallinen ei ota kantaa tapahtuneisiin ja järjestyksen valvojat ovat vain koristeita. Koristeita kenelle? Nimeomaan toimitaan niin, että sellaiset ihmiset lentävät pihalle heidän toimestaan kenestä ei ole haittaa, mutta niiden annetaan olla kenen toden teolla pitäisi poistua. Joukossa on vain kasa pelokkaita ihmisiä, jotka eivät tiedä oikeudenmukaisuudesta mitään. Eräänä perjantaina olin paikalla, kun nuori mies joutui kokemaan jotain karmeaa. Kuka silloin joutui lähtemään paikalta pois? Ketä silloin epäiltiin? Mitä poliisit tekivät? Nämä on juuri niitä hetkiä, kun asioiden joihin pitäisi tarttua annettaan olla. Paikalla oli jonkin verran tämän kyseisen moottoripyöräkerhon väkeä, joka minusta jo herättää outoa epäilyä. Heidän läsnäolonsa tilanteessa/kyseisen tapahtuman aikana oli huomattavaa. Ihmiskuntamme vain toimii niin, että seisotaan syrjässä, ollaan hiljaa ja SOKEUDUTAAN. Käännämme apumme juuri silloin, kun sitä meidän pitäisi antaa. Itsekkäitä ovat ihmiset ja hiljaiseksi vetää tälläiset tapahtumat. Haloo Harjavalta!

14

1371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eipelokas

      Jos olet se nainen ketä epäilen niin yhtyy... tuonakaan perjantaina siellä ei kerholaiset tehneet mitään, jos siis kyse tästä oonnettomasta joka oli koittanut jo ennen tuotakin oman elämänsä päättää...

      Se että sinua sattuu kerholaiset pelottamaan, ei ole varmaan ravintolan prioriteettilistalla nro. 1. Itseasiassa hyvin harvoin mitä itse olen vuosia seurannut, ei kerholaisista juuri harmia ole vaan juuri sinunlaisista minäminäjaminäitse-mentaliteetilla varustetuista ihmisistä!

      Toivottavasti se kaljatilkka selässäsi edes vähän viilensi tunteita

    • tyä_ukko

      boastaan vain eeppiseen :D spurdidos paikal? :DD

    • huhujahuhuja

      Monetkaan eivät tiedä asioista yhtään mitään, on vain kuten tässä mainitaan huhuja ja puheita. Jokaisella meillä oma mielipide ja toiset yhtyy toisiin, toiset toisiin. Kuitenkaan jos kyseistä ihmistä ei tunne en menisi puhumaan suoranaisesti noin kun "eipelokas" puhuu. Täysin tietoinen et varmasti sinäkään ole. Kuka näistä tietämään, paitsi ne joihin se kohdistuu, ketkä siihen kuuluvat. Itse kuulin myös puheita, mutta pidän ne puheina. Myös puheina se, että olisi itse aiheutettu.

    • tyä_miäs82

      harjavalta on paras :D ja huumeet :D ja viina :D ja rattijuopumus :D

    • 420 rune ukko

      Kato nyt vittu Harjavaltaan, puolet porukasta osaa vain puhua mutta tositilanteessa vitut ne mitään tee. Kerholasia vastaan ei ketään ala nousemaan, puolet Hajavallan teineistä ovat niitten supporteja koska se on nykyään "cool". Muutenkaan itse kerho ja sen jäsenet ei varmaan ole niin pelottavia, vaan henkilökohtaiset välit pitää olla kunnossa jäsenten kanssa.

    • vitunpaskaa:D

      paska lanka 0/5 ei mee epikkiin :D

    • ---

      " tuonakaan perjantaina siellä ei kerholaiset tehneet mitään, jos siis kyse tästä oonnettomasta joka oli koittanut jo ennen tuotakin oman elämänsä päättää..."

      Eli et ollut paikalla. Kukaan ei elämäänsä omatoimisesti yrittänyt päättää.

    • Tststs

      "Eräänä perjantaina olin paikalla, kun nuori mies joutui kokemaan jotain karmeaa"

      Eli mitä siellä käytännössä oikein tapahtui?? Viitsiskö joku kertoa?

    • tststs:lle vastaus

      Ne asiat eivät välttämättä kuulu tänne keskustelupalstalle. Varsinkin kun harjavallassa asioilla on tapana levitä hyvinkin nopeasti ja moni tietää kenestä tässä on kysymys.

      • voi hellan lettas

        No tänne palstalle tämä nyt kumminkin on jonkun toimesta laitettu. Joa tämä on pienen sisäpiirin juttu, niin eikö sitä alunalkaenkin olisi kannattanut sellaisena pitää ja jutella ihan keskenään. Nyt kun se täällä on niin asia kunnolla esille, niin päästään mielipiteitä vaihtamaan. Emme me muut lukijat mitään ajatustenlukijoita olla.


      • lukekaa tarkemmin
        voi hellan lettas kirjoitti:

        No tänne palstalle tämä nyt kumminkin on jonkun toimesta laitettu. Joa tämä on pienen sisäpiirin juttu, niin eikö sitä alunalkaenkin olisi kannattanut sellaisena pitää ja jutella ihan keskenään. Nyt kun se täällä on niin asia kunnolla esille, niin päästään mielipiteitä vaihtamaan. Emme me muut lukijat mitään ajatustenlukijoita olla.

        Pointtina ei kai tässä ole mitä silloin tapahtui, se on vain vedetty esimerkiksi tai jotain.


    • öölit naamaan

      juman kekka mitä paskaa tääl puhutaan mitä pelättävää siäl harjavallas muka oh ,,muutan sit sinne jos siäl kivaa tiados ,,mikä porukka häiriköi ja millai soita poliisit sinne

      • hyvä

        Muuta vain, siellä sitä arjen aktiviteettiä ja iloisia ihmisiä riittää. Holvikin pursuaa näitä hymynaamoja vuodesta toiseen, että öölit naamalle ja perseet olalle.


    • Boydjklccrty

      Ei ne kerholaiset vaan sinn pyrkivätt pikku'nilkit ja kokemäen vanhan' no speed limitin ja kauvatsan runkkaritt ne yhteistoimin yrittää vaan päästä jotenki tuoho Bandidos juzkaa kiinni tekemäll kaikkii ns'torbeedo juzkii ett joku niistt pääsis ehdokkaaks' ja jalkaa ns' ovevälii eli ei se kummempaa ku rikollisuutta isolla Ä'ÄRrrrÄLLä. You know.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4709
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1031
    Aihe