Olen uusi luotsi ja puutun kirjoituksiinne

Uusi luotsi

Muutamia rasistisia asiattomuuksia/nimittelyjä sisältäviä viestejä olen poistanut rikoslain tai Suomi24:n sääntöjen vastaisena.
Poistan viestit, joissa on mainittu henkilöiden yhteystietoja tai viestistä voi joku helposti päätellä kenestä on kyse jos viestittäjän tarkoitus on ainoastaan panetella ja herjata.

Kaikille on mukavampaa, kun keskustelu säilyy asiallisena eikä kenenkään tarvitse turhautua lukiessaan asiattomuuksia.

Oheisesta linkistä voit etsiä perustelun mikäli olen poistanut viestisi.

http://www.suomi24.fi/opastus/s24/saannot/

22

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HyväHyvä

      Hyvä juttu.
      Pidä tiukka linja jatkossakin:)

    • painu takavasemmalle

      luotsi mikä koulutus sulla on päättää mikä on rikoslain vastainen, rikoksethan käsitellään oikeudessa.

    • 54647

      fasisti

    • Uusi luotsi

      Olen uusi luotsi.

    • painu takavasemmalle

      mikä ihmeen luotsi luotsi on .laivassa.

    • Skönari -57

      "painu takavasemmalle"
      Siinä taas pentu joka LUULEE tietävänsä.
      Luotsi EI ole jatkuvasti laivassa vaan nousee alukseen pahoissa kapeissa salmissa jne, ja tulee alusta vastaan nousten siihen yleensä ihan tikapuita myöten pienestä paatista.

      Siinä pikkuiselle vähän infoa niin voit päteä kavereillesi,jos sinulla niitä yleensä on....?

    • painu takavasemmalle

      kuka väitti että on JATKUVASTI laivassa, kun luotsia tarvitaan on hän kuten sanoinVARMASTI LAIVASSA.nimimerkistäsi huolimatta luulen että olet seilannut vain ruotsinlaivalla.

    • Hyvä juttu!!!

      Tervetuloa luotsi!
      Pidä nuo kakarat ruodussa ja poista välittömästi niiden älyttömät tekstit!

      • EiEiEIEiEIEi

        Silloin loppuisi Isoperse Perä Eerolan älynväläykset kokonaan


    • painu takavasemmalle

      kiitos että nuorruin enhän oo vasta kun 58v- kakara.

    • Uusi luotsi

      Minä todellakin aion pitää huolen siitä, että sääntöjä noudatetaan. Jos näni ei ole niin viesti poistetaan tai äärimmäisissä tapauksissa yhteys poliisiin

    • inän

      nänni

    • vapaa sana

      taas joku peräkammarin aikamiespoika pelastaa maailman

    • sokeathöynäytettävät

      Ettekö te pölöt osaa erottaa nimimerkillä kirjoitettua viestiä anonyymien jättämistä viesteistä? Jos hän olisi uusi luotsi niin varmaan kirjoittaisi nimimerkillä.

      Että silleen. Jatkakaa vaan samalla linjalla. ÄO 69.

      • itse olet hönö

        Taidat olla PERTU


    • Palstan luotsi(t): t

      On

    • painu takavasemmalle

      opettele luotsi kirjottamaan ennenkuin otat poliisiin yhteyttä.

      • oottollo

        Et sinäkään näköjään osaa! "ennenkuin" ja pilkkukin puuttuu....


    • AlahanKalppia

      hevonvittuun siitä viisastelemaan ja kopioimaan typeriä linkkejäsi avauksiin , IDIOOTTI

    • Nimierddi

      Hoida hommasi!

    • mccloud2

      Vitut, silloi ku mä olin seriffinä mulla oli logo yläkulmassa vaikka nimettömänä kirjoitin.

    • henkilökuntaa_lisää

      Hieno juttu, että saatiin luotsi. Peräsmies-eero meillä jo onkin. Kapteeni tarvittaisiin lisäksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      163
      6863
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4067
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2055
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1999
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1839
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1583
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1581
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1555
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe