Sain tässä jokunen aika sitten msn meseeni ilmoituksen, jossa sanottiin, että tälläinen sähköpostiosoite pyytää multa lupaa liittää mut meseensä. Kyseinen postiosoite oli sellainen, josta mulle oli kirjoitettu kerran kotisivupalautetta ja johon mä olin kerran vastannut, ei siis ketään "tuttu". Eilen sitten satuttiin olemaan tän henkilön kanssa yhtäaikaa onlinessa ja sanoin et hän oli liittänyt mut meseensä. Tyyppi hämmästyi ja sanoi, että mähän olin liittänyt sen. Sille oli tullut englanninkielinen sepuste jossa mun osoite oli pyytänyt hankkimaan mesen, ja muutama päivä sitten joku oli kuulemma puhunutkin sille mun osoitteesta!! Ihmettelen, miten tämä voi olla mahdollista, sillä en satavarmasti ole liittänyt tätä henkilöä meseeni enkä ollut lähelläkään meseäni menneellä viikolla! Mitä tällaisessa tapauksessa voi tehdä?
Joku murtautui meseeni!
Smooth
1
327
Vastaukset
- kekä
Ketä se oli? Oliko se virux? Hanki linux!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944