Salainen..

puolikkaani..

..saat hymyn huulilleni ja silmäni loistamaan. Toivon, että vaivaan ajatuksiasi yhtä paljon kuin sinä minun. Pidät minut otteessani, etkä suostu irti päästämään.

Kylmän tuulen mukaan laitan lämpimän halauksen...niin kuin viimeisessä tapaamisessamme.

18

1217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3205973045820´242+

      Kuinka kauan halauksesta on?

    • Salainen halaus

      Tähän tekstiin on helppo samaistua. Minun ja salaisen puolikkaani viimeisin halaus tapahtui puolitoista vuotta sitten. Se jälkeen kyllä muuten nähty mutta ei enää sellaisissa merkeissä.

    • you and me

      Ajatteletkohan yhtä paljon minua kuin minä sinua vaikka siitä onkin jo hieman aikaa.

      • pirusti

        Kyllä minä ainakin!  tumma ja tulinen on hyvä juttu..


      • sinä se jaksat

        hiljaiseksi mieheksi.


      • Minäkin pidän
        sinä se jaksat kirjoitti:

        hiljaiseksi mieheksi.

        pidä toivostasi lujasti kiinni.


      • ei ole enää
        Minäkin pidän kirjoitti:

        pidä toivostasi lujasti kiinni.

        mistä pitää kinni.


    • vaalea n

      Minullakin on salainen puolikas. Pitkä aika, pitkästä halauksesta. Eufoorisesta hetkestä. Voiko rakkauden määrä kasvaa enää enempää kuin tämä minussa kasvaa? Kaunista ja pyhää, silti kiellettyä.

      • Harhapolut

        Kuinka kielletty voi olla pyhää? Pyhyys on puhdasta ja viatonta.


    • Kiitos samoin

      halauksesi sai myös myös hymyn huulilleni. Tiedoksi että, kyllä vaivaat mieltäni päivittäin ; ). Lämmin ja pitkä halaus syksyn alkuun ihanalle sinisilmälle.

      • sinisilm nainen

        Missä oikea halaus? Ei näy tänään, tuskin huomennakaan. Saati viikonloppunakaan.
        Sanoja...


      • Kiitos samoin
        sinisilm nainen kirjoitti:

        Missä oikea halaus? Ei näy tänään, tuskin huomennakaan. Saati viikonloppunakaan.
        Sanoja...

        Vasta halattiin:)). Mutta jos haluat uusiksi niin onnistuu kun sovitaan. Jo ennen viikonloppua jos haluat. Hymy sun iltaan.


      • Kiitos samoin
        sinisilm nainen kirjoitti:

        Missä oikea halaus? Ei näy tänään, tuskin huomennakaan. Saati viikonloppunakaan.
        Sanoja...

        Eipä tainnut olla mulle, kun ei ole viestiä kuulunut. Toivottavasti saat kaipaamaltasi tuon halauksen :).


      • - sinisilmäinen -

        Haluksia
        hymy
        eräälle ajatusten valtaajalle :)

        vaikka viime halauksesta onkin aikaa .. ei se ole unohtunut!


    • wefkopeaekfw

      Joo joo salainen sitä ja salainen tätä. Sinä ja sun fantasioinnit. Koko tän hässäkän aikana oon oppinu tuntemaan sun ajatuksenjuoksus läpikotaisin ja tiedän ettet tule koskaan mitään haluamaan. Kunhan fantasioit koska saat siitä jotain mielihyvää. Yksin sä haluat olla, et oo sinut itsesi kanssa enkä tiiä tuutko koskaan olemaankaan. Ilmottele irl sitten jos koet niin olevan mutta älä jaksa kaipailla missään palstoilla ku mä oon oikea ihminen enkä mikään halityyny johon voit purkaa patoumas (varsinkin ku livenä purat sitä hellyyttä melkein kaikkiin muihin paitsi muhun).

      • EnKetäänKoskaan

        Vähän metsään, mutta ymmärrän yskän. Voi sua...mustasukkasuus on aika luotaantyöntävä ominaisuus muutes ;)


    • Halaus on hyväksi :)
    • toinen puolisko

      Kuin myös saat hymyilemään. Rakastan sua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4266
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2199
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1704
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1497
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1458
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1390
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1184
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1116
    10. 22
      1076
    Aihe