Saatte te meuhata täällä ja facebookissa kuinka paljon tahansa, kukaan ei välitä.
Metsästys kuuluu suomalaiseen kulttuuriin!
Metsästyksen vastustus.
11
311
Vastaukset
- Jake Ala
Kaiken lisäksi te olette kaikki viheritukommareita, joita sossun kassa auttaa. Onhan teillä sillon aikaa vastustella.
- Jake Ala taasen
olet punaniskainen persujuntti joka loisii peruspäivärahoilla tai työkyvyttömyyseläkkeellä takahikiällä, joten älä nyt poika viitsi mesota..
- entäpä ite
Jake Ala taasen kirjoitti:
olet punaniskainen persujuntti joka loisii peruspäivärahoilla tai työkyvyttömyyseläkkeellä takahikiällä, joten älä nyt poika viitsi mesota..
mikäs olet olevinasi, varmasti jompaa kumpaa itse ehdottamastasi taikka sitten vaan yksinkertaisesti deeku, on se vaan hauska kun näitä tippahemmoja ja lyylejä näkee joka helvetin kerta kaupungissa käydessä, on varmasti mahtavaa elämää tapella koko ajan muutamasta perhanan ryypystä taikka pullon pohjasta. että semmosta mahtavaa porukkaa siellä, kylläpä käy kateeksi saamari vieköön.
- Oletko pa*kajaakko
entäpä ite kirjoitti:
mikäs olet olevinasi, varmasti jompaa kumpaa itse ehdottamastasi taikka sitten vaan yksinkertaisesti deeku, on se vaan hauska kun näitä tippahemmoja ja lyylejä näkee joka helvetin kerta kaupungissa käydessä, on varmasti mahtavaa elämää tapella koko ajan muutamasta perhanan ryypystä taikka pullon pohjasta. että semmosta mahtavaa porukkaa siellä, kylläpä käy kateeksi saamari vieköön.
ihan kaupungissakin joskus käynyt? Hurjaa! Ps. Tuppukylät ei oikeasti ole mitään akupunkeja mutta sinulle ehkä Kajaanikin on sellainen:D Joten otahan sitä itäviinaa niin ehkäpä lepyt, jotenkin tuo raivoava asenteesi 'kaupunkilaisia' kertoo siitä ettei elämäsi ole kovin balanssissa?
- ole hyvä vaan
Oletko pa*kajaakko kirjoitti:
ihan kaupungissakin joskus käynyt? Hurjaa! Ps. Tuppukylät ei oikeasti ole mitään akupunkeja mutta sinulle ehkä Kajaanikin on sellainen:D Joten otahan sitä itäviinaa niin ehkäpä lepyt, jotenkin tuo raivoava asenteesi 'kaupunkilaisia' kertoo siitä ettei elämäsi ole kovin balanssissa?
juo ihan vapaasti itse "itäviinasi", ei todellakaan tarvitse raivota kaupunkilaisista jos kertoo tuollaisia, se on satavarmasti jokapäiväinen näky siellä, menipä minne vaan.
naiviutesi perusteella sinä et ole tainnut käydä edes siellä kajaanissa . yritäppä katsella hieman nokkaasi pitemmälle ympärilläsi jotta saisit hieman perspektiiviä ja elämäsi "balanssiin".
- Nooh vastaahan????
Kuuluko siihen myös sala/laiton metsästys?
- korjaus
Vain punaniskakulttuuriin, ei mihinkään muuhun.
- on se varmasti
terveempää mitä teidän "kulttuurinne" mihin sisältyy tappelut, juopottelut, raiskaukset, henkirikokset, kaikki mahdolliset huumeet, lääkkeiden ja alkoholin sekakäyttö, imppaus.
tämä kuuluu teidän narkkarikulttuuriinne, sillä voi varmasti jeesustella, levennellä ja isotella netin keskustelupalstoilla vaan ei varmasti missään muualla.
- Jake Ala
Haastan teidät oikeuteen!
- Nooh haastahan
Joo haasta ihan rauhassa vaan eikä tää oo mikään FACEBOOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- fkkfkdjj
mielumminki hirvi paistin pannulla kuin konepellillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1637220Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142638Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk481928Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141461Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901355Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271149- 711137
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.511117Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631113- 691017