tarvittaisiin äkkiä apua!

help me

oon iha shokis ja peloissani !! sain tietää tänää että oon raskaana ja olin bilettämässä viimeviikonloppuna ja otin muutaman lonkeron ja näi! raskaus on jo toisel kuul enkä oo huomannu mitää?! voiks tää olla mahollista?! ja siellä bileissä panin yhen jätkänkaa, eikai se haittaa raskautta jos panee raskauden aikana? kertokaa nopeesti! voiko sille lapselle tulla jtn ku join alkoholipitoisia juomia? KERTOKAA NOPEESTI! olen siis 16v.

5

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .,.,,.,.,.,..

      aijotko pitää lapsen?

      • help me

        KYLLÄ! en muute tääl kyselis tällässii jos tekisin abortin ! kertokaa pliis mullle!


    • voe voe.....

      Et sitten huomannut, että menkat jäi tulematta? :D

      • help me

        kyllä mä vähän ihmettelin mutta en osannut arvata että johtuisi raskaudesta.


    • Höm höm höm

      Jos olet rankasti käyttänyt alkoholia niin riskit on olemassa. ihan raskauden alussa n. 1 kk lapsi taitaa olla aika turvassa jos vähän vahingossa juo, koska silloinhan ei asiasta tiedä. en osaa sanoa miten on sitten jos on jo toisella kuulla. Panemisesta raskauden aikana ei ole mitään haittaa. toinen juttu on, jos olet jatkanut e-pillereiden tai jonkun muun ehkäisyn kuin kondomi käyttämistä edelleen raskaana ollessa, lääkäristä varmaan saa kuulla mitä vaikutusta on. toivotaan että kaikki on hyvin jos haluat lapsen pitää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1445
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1137
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1020
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      877
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      760
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe