oon iha shokis ja peloissani !! sain tietää tänää että oon raskaana ja olin bilettämässä viimeviikonloppuna ja otin muutaman lonkeron ja näi! raskaus on jo toisel kuul enkä oo huomannu mitää?! voiks tää olla mahollista?! ja siellä bileissä panin yhen jätkänkaa, eikai se haittaa raskautta jos panee raskauden aikana? kertokaa nopeesti! voiko sille lapselle tulla jtn ku join alkoholipitoisia juomia? KERTOKAA NOPEESTI! olen siis 16v.
tarvittaisiin äkkiä apua!
5
116
Vastaukset
- .,.,,.,.,.,..
aijotko pitää lapsen?
- help me
KYLLÄ! en muute tääl kyselis tällässii jos tekisin abortin ! kertokaa pliis mullle!
- voe voe.....
Et sitten huomannut, että menkat jäi tulematta? :D
- help me
kyllä mä vähän ihmettelin mutta en osannut arvata että johtuisi raskaudesta.
- Höm höm höm
Jos olet rankasti käyttänyt alkoholia niin riskit on olemassa. ihan raskauden alussa n. 1 kk lapsi taitaa olla aika turvassa jos vähän vahingossa juo, koska silloinhan ei asiasta tiedä. en osaa sanoa miten on sitten jos on jo toisella kuulla. Panemisesta raskauden aikana ei ole mitään haittaa. toinen juttu on, jos olet jatkanut e-pillereiden tai jonkun muun ehkäisyn kuin kondomi käyttämistä edelleen raskaana ollessa, lääkäristä varmaan saa kuulla mitä vaikutusta on. toivotaan että kaikki on hyvin jos haluat lapsen pitää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264771- 162256
- 1942099
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2929Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776