Yksi vapaa talvisäitytyspaikka moottoripyörälle tai vastaavalle talveksi 2004-205 on vieleä vapaana. Paikka sijaitsee Helsingin Herttoniemessä, kerrostalon lämpimässä ja kuivassa autotallissa, jossa on jo muita pyöriä. Tarkka osoite ilmoitetaan vain vuokraajalle turvallisuussyistä. Pelkkä säilytyspaikka.
Hinta 150€/kausi.
Talvisäilytyspaikka Helsingissä
6
911
Vastaukset
- Janne
Puhelinnumeroni jäi pois ilmoituksesta. Se on 0400-465946.
- Kiki
Taisit ennen myydä mm. nimellä reksa ja tohon hintaan ei kukaan vuokraa mitään.
- juippi
Tänä vuonna en ole tallia vuokralle antanut... viime vuosina kylläkin. Riippuen paikasta ja paikkakunnasta hinta tietty vaihtelee... mutta kyllä se pyöreästi tuon verran on mitä siitä pitää maksaa. Kyllähän sitä kaikkia tutuntuttuja on joille annetaan puoli ilman tuoda roipe seisomaan talliin. Jos ei tee mieli maksaa niin ei tuo sitten fillariaan. En minä ainakaan ota kenenkään pyörää rahatta pyörimään nurkkiini tielleni. Eikös sen nyt jo järkikin sano... vai häh... 150 eeroo ei nyt niin iso summa ole... vajaat 900 vanhaa ropoo...
- Autotallin omistaja
juippi kirjoitti:
Tänä vuonna en ole tallia vuokralle antanut... viime vuosina kylläkin. Riippuen paikasta ja paikkakunnasta hinta tietty vaihtelee... mutta kyllä se pyöreästi tuon verran on mitä siitä pitää maksaa. Kyllähän sitä kaikkia tutuntuttuja on joille annetaan puoli ilman tuoda roipe seisomaan talliin. Jos ei tee mieli maksaa niin ei tuo sitten fillariaan. En minä ainakaan ota kenenkään pyörää rahatta pyörimään nurkkiini tielleni. Eikös sen nyt jo järkikin sano... vai häh... 150 eeroo ei nyt niin iso summa ole... vajaat 900 vanhaa ropoo...
Niitä on kaiken maailman hyväkkäitä, jotka toisivat pyöränsä säilytykseen puoliväkisin. Yhdelle pummille lupasin vittuillessani ilmaista tilaa ja kun se toi Bemarinsa niin osoitin kylmää ulkovarastoa. Pitäisi kuulemma olla lukittu ja lämmin tila, johon vastasin, että laita tilaan lukko ja lämmitys.
- talli
Autotallin omistaja kirjoitti:
Niitä on kaiken maailman hyväkkäitä, jotka toisivat pyöränsä säilytykseen puoliväkisin. Yhdelle pummille lupasin vittuillessani ilmaista tilaa ja kun se toi Bemarinsa niin osoitin kylmää ulkovarastoa. Pitäisi kuulemma olla lukittu ja lämmin tila, johon vastasin, että laita tilaan lukko ja lämmitys.
Joo, kaikki pitäisi saada ilmaiseksi!
Itse joutuu maksamaan tallinsa vastikkeen ympäri vuoden tai jos on vuokrannut tallin niin siitä pitää maksaa kesälläkin.
Miksi sitä ottaisi jonkun pyörän ilmaiseksi omaan talliinsa jalkoihin pyörimään??
Jos ei hinnat mielytä niin aina voi etsiä halvempaa tai pitää lumisateessa pyöränsä. - Autotallin omistaja
talli kirjoitti:
Joo, kaikki pitäisi saada ilmaiseksi!
Itse joutuu maksamaan tallinsa vastikkeen ympäri vuoden tai jos on vuokrannut tallin niin siitä pitää maksaa kesälläkin.
Miksi sitä ottaisi jonkun pyörän ilmaiseksi omaan talliinsa jalkoihin pyörimään??
Jos ei hinnat mielytä niin aina voi etsiä halvempaa tai pitää lumisateessa pyöränsä.Ajattele jos säilytyksessä olevaan pyörään tulee naarmuja tai jotain. Kyllä sitten on selittämistä.
Ei sen puoleen säälittää noi talvella lumihangessa huppu päällä makaavat pyörät. Ei toi tarjottu säilytystilan hinta ole mitään siitä kun pyörä saa olla lämpimässä.
Kaasarit hapettuu pahasti kun kohokammiossa on bensaa, ilmaa ja kondenssivettä. Mä olen säästänyt yhden Hondan kaasarisatsin josta talven jälkeen vasemmanpuoleisimmasta kaasarista löyty hirveet korroosiovauriot, keskimmäisistä vähän ja oikeenpuolimmaisin oli OK.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750