Kun tänne tulee ihmisiä naureskelemaan tuningille silloin tällöin, niin täytyy itsekin myöntää, että auto missä on kaiken maailman spoilerit ja helmat ym.. menee jo vähän yli ja yleensä myös rumaksi. Ainakin jossain Suomen oloissa voi huvittaa sellaisen näkeminen.
Kunnon alumiinivanteet ja pakoputket, niillä pidetään auto vielä siistinä.
Liika tuning naurattaa
8
1783
Vastaukset
- brava
se ole jokaisen oma asia miten rakentaa autonsa ja millaisesta tykkää
- hoocee
karvapää kirjoitti:
auto pitää rakentaa trendien mukaan niin että kaikki on samanlaisia.
ei autoa pidä tuunata trendien mukaa kaikkia samanlaisiksi... tuunaus on just sitä et tehdää autosta persoonallinen ja oma yksilö joka erottuu liukuhihnalta tullessaan!!!
- bråm bråm
Varsinkin kun suurin osa porukasta ei jaksa/osaa panostaa sinne pellin alle ollenkaan vaan kaikki massi pistetään niihin spoilereihin ja vanteisiin.
Tyylin 1.3 civicci 18 tuuman vanteilla ja tautisen isoilla spoilereilla. ei juma...- Ahdinvoimaa
Oon samaa mieltä että ihan turha tulla päteen et tuning on naurettavaa.. makuasioista ei voi kiistellä.. Perustan itte sleepperimeininkiin, hienompaa on mun mielestä ahtimen vinkuminen ja dumpin sihaukset kuin ylituunattu corolla... mutta se on vaan mun mielipide...
- tylsä
Mitäs helvettiä niillä huipputehoilla tekee kilparatojen ulkopuolella? Menee jonkun ohi liikennevaloissa? jee jee! mun auto on nopeempi kun sun! Mulle ainakin riittää että auto on hienonnäköoinen!
- tornioo
täälä on niin paljon näitä amiskisia niin siks se ehkä on huvitavan näköstä kun ne ei ossaaa laittaa niitä kunnolla paikalle ja muuten ne autot on aivan kauheita siis amis autot
- Renttu
...makuasia, sano koira ku muniaan nuoli. kyl miust jotku amistuunatut corollat on paljo hienompii ku jotku iskänostamatpemaritliianisoiltommispillettivanteil :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482473
- 1761694
- 921588
- 691543
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6895- 68861
- 59825
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152755