tullut hoitojen jälkeen haittavaikutuksia
Onko monelle
4
315
Vastaukset
- katkera äiti
Tyttäreni kuoli syöpälääkkeisiin ,myrkytys .puutuu entsyymi DPD, joka pilkkoo lääkkeen verenkiertoon.Tässä haittavaikutus ,joka tuli lääkityksen alussa ,eikä lopussa.
- Suski789
Olen pahoillani tyttäresi kohtalosta :( Omalla läheiselläni todettiin myös tuo sama dpd-entsyymipuutos sytostaattihoidon yhteydessä kun tuli niin rajut myrkytysoireet. Teittekö ilmoituksen Fimeaan lääkkeen haittavaikutuksesta ?
Vaikka se ei läheistä takaisin tuokaan eikä poista tuota vääryyttä, niin ilmoitus kannattaa aina tehdä, siten jonkun muun henki saattaa vastaisuudessa pelastua. En kyllä käsitä miten tämä dpd-entsyymipuutoksen toteaminen muka on niin vaikeaa, ettei testiä pystytä edelleenkään tekemään Suomessa. Eli arpapelillä mennään aina kun aletaan sytostaattihoitoa ottamaan, kun koskaan ei voi tietää kuka meistä tuota puutosta veressään kantaa.
- -ra
Olen todella pahoillani puolestanne,voimia teille läheisille
- syöpis
Ennen peräsuoleni leikkausta sain 5:nä päivänä "elehvantin annoksen" säteilyä.
Syöpä oli niin lähellä eturauhasta, että se sai oman annoksensa säteistä.
4:nä päivänä hoitsujen kysellessä sivuvaikutuksia minun oli myönnettävä mieskuntoni heikkenevän.
Sperman tuotto jäi pysyvästi vähäiseksi mutta eturauhanenhan tuottaa vain siittiöiden "matkaevästä" ( 80% mähnästä ) eikä vaikuta itse tärkeimpään.
Orkku on aikaisempaa tiukemmassa ja tuntemus voimakkaampi.
Parempi näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108