Onko monelle

tullut hoitojen jälkeen haittavaikutuksia
4419
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Tyttäreni kuoli syöpälääkkeisiin ,myrkytys .puutuu entsyymi DPD, joka pilkkoo lääkkeen verenkiertoon.Tässä haittavaikutus ,joka tuli lääkityksen alussa ,eikä lopussa.

Äänestä
  • Olen pahoillani tyttäresi kohtalosta :( Omalla läheiselläni todettiin myös tuo sama dpd-entsyymipuutos sytostaattihoidon yhteydessä kun tuli niin rajut myrkytysoireet. Teittekö ilmoituksen Fimeaan lääkkeen haittavaikutuksesta ?
    Vaikka se ei läheistä takaisin tuokaan eikä poista tuota vääryyttä, niin ilmoitus kannattaa aina tehdä, siten jonkun muun henki saattaa vastaisuudessa pelastua. En kyllä käsitä miten tämä dpd-entsyymipuutoksen toteaminen muka on niin vaikeaa, ettei testiä pystytä edelleenkään tekemään Suomessa. Eli arpapelillä mennään aina kun aletaan sytostaattihoitoa ottamaan, kun koskaan ei voi tietää kuka meistä tuota puutosta veressään kantaa.

Äänestä

Olen todella pahoillani puolestanne,voimia teille läheisille

Äänestä

Ennen peräsuoleni leikkausta sain 5:nä päivänä "elehvantin annoksen" säteilyä.
Syöpä oli niin lähellä eturauhasta, että se sai oman annoksensa säteistä.
4:nä päivänä hoitsujen kysellessä sivuvaikutuksia minun oli myönnettävä mieskuntoni heikkenevän.

Sperman tuotto jäi pysyvästi vähäiseksi mutta eturauhanenhan tuottaa vain siittiöiden "matkaevästä" ( 80% mähnästä ) eikä vaikuta itse tärkeimpään.
Orkku on aikaisempaa tiukemmassa ja tuntemus voimakkaampi.
Parempi näin.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

bvnbnbnnn kirjoitti:

tullut hoitojen jälkeen haittavaikutuksia

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu