pershiki

Pershiki

Outo otsikko, mutta ei provo.

Eräänä aamuna housut oli niin kostetat että luulin laskeneeni alleni. Olin kuitenkin vaan hikoillut. Nyt muutaman viikon aikana olen toistuvasti huomannut että yöpuvun housut ovat kosteat hiestä ja päivälläkään en enää siedä aiemmin suosimiani keinokuitua sisältäviä kalsareita koska ne hiottavat, ja puuvillaisissakin tuntee miten reidet ja kassit kostuvat. En kiinnittänyt asiaan huomiota ennen, en edes kuuman kesän aikana. Nyt vasta. Ei kainalot tai jalat ole yhtään kosteammat kuin ennen. Muitakaan mutoksia en ole kokenut - en hyvinvoinnissa enkä hormoniasioissakaan. Olen normikuntoinen ja normikokoinen keski-ikäinen, kuntoilen vähän, viime viikkoina kohtuudella salilla, olen tehnyt jalkojakin mutta en mitenkään paljon tai liikaa. Voiko hikoilu noin muuttua?

7

2313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • persuhiki

Se on ihan perseestä, mutta niin se vaan on.

• Tässä selitys

Olet muuttumassa naiseksi ja se kiihottaa niin että housut kostuu.

• Alastiyöllä

Ala nukkumaan alasti, sillä suotta muniasi haudutat yöllä. Et kertonut tarkkaa ikääsi mutta ehkä vaihdevuodet on alkamassa. Kuumia aaltoja ym. voi tulla miehellekin. Jos asia vaivaa kovasti niin ennen nukkumaanmenoa laita vauvan pyllytalkkia alaosastoon.

• Anonyymi

MInä olen viisikymppinen huippukuntoinen mies. Bokserit on välillä takaa märät. Pelkään että kohta alkaa näkyä farkuissakin laikku. Se erittyy nyt vain aamuisin heräämisen jälkeen. Eilen vaihdoin bokserit työpaikan vessassa. Ei haise hielle. Urheilun jälkeen bokserit haisee ja tuo laikku ei.

Löytyykö tästä jotain lääkärin kirjoittamaa tietoa? Pershiellä jos hakee, ei erityistä löydy.

• Anonyymi

Kyseessä voi olla myös virtsan vuotoa. Jos harukset on aamulla märät niin on vaikeata sanoa kummalta puolelta kosteutta erittyy.

• Anonyymi

Persehiki

• Anonyymi

Persehiki pitää läven joustavana, jos ilmenee ulos- tai sisääntyöntymistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?

Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.
      Maailman menoa
      276
      3971
    2. Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon

Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188
      Maailman menoa
      103
      3632
    3. Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia

mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös
      Maailman menoa
      171
      2608
    4. Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa

Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.
      Maailman menoa
      41
      2388
    5. Ei se halua mitään!!

Arkailija koko tyyppi!
      Ikävä
      62
      2345
    6. Jätän tähän viesti kaivatullesi

jos jotain jäänyt sanomatta. 👇
      Ikävä
      154
      1932
    7. Olet kyllä erittäin huono yhdistelemään pisteitä.

Etkä vain sinä vaan kaikki teilläpäin.
      Ikävä
      34
      1737
    8. Etkö sitten itse

ole koskaan ylittänyt rajaa?
      Ikävä
      40
      1329
    9. Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä

The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v
      50 plus
      31
      1317
    10. Mitä järkeä iskeä

Varattua ja yrittää saada sitä eroamaan
      Ikävä
      46
      1222
    Aihe