pershiki

Pershiki

Outo otsikko, mutta ei provo.

Eräänä aamuna housut oli niin kostetat että luulin laskeneeni alleni. Olin kuitenkin vaan hikoillut. Nyt muutaman viikon aikana olen toistuvasti huomannut että yöpuvun housut ovat kosteat hiestä ja päivälläkään en enää siedä aiemmin suosimiani keinokuitua sisältäviä kalsareita koska ne hiottavat, ja puuvillaisissakin tuntee miten reidet ja kassit kostuvat. En kiinnittänyt asiaan huomiota ennen, en edes kuuman kesän aikana. Nyt vasta. Ei kainalot tai jalat ole yhtään kosteammat kuin ennen. Muitakaan mutoksia en ole kokenut - en hyvinvoinnissa enkä hormoniasioissakaan. Olen normikuntoinen ja normikokoinen keski-ikäinen, kuntoilen vähän, viime viikkoina kohtuudella salilla, olen tehnyt jalkojakin mutta en mitenkään paljon tai liikaa. Voiko hikoilu noin muuttua?

5

1379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • persuhiki

      Se on ihan perseestä, mutta niin se vaan on.

    • Tässä selitys

      Olet muuttumassa naiseksi ja se kiihottaa niin että housut kostuu.

    • Alastiyöllä

      Ala nukkumaan alasti, sillä suotta muniasi haudutat yöllä. Et kertonut tarkkaa ikääsi mutta ehkä vaihdevuodet on alkamassa. Kuumia aaltoja ym. voi tulla miehellekin. Jos asia vaivaa kovasti niin ennen nukkumaanmenoa laita vauvan pyllytalkkia alaosastoon.

    • Anonyymi

      MInä olen viisikymppinen huippukuntoinen mies. Bokserit on välillä takaa märät. Pelkään että kohta alkaa näkyä farkuissakin laikku. Se erittyy nyt vain aamuisin heräämisen jälkeen. Eilen vaihdoin bokserit työpaikan vessassa. Ei haise hielle. Urheilun jälkeen bokserit haisee ja tuo laikku ei.

      Löytyykö tästä jotain lääkärin kirjoittamaa tietoa? Pershiellä jos hakee, ei erityistä löydy.

    • Anonyymi

      Kyseessä voi olla myös virtsan vuotoa. Jos harukset on aamulla märät niin on vaikeata sanoa kummalta puolelta kosteutta erittyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe