Outo otsikko, mutta ei provo.
Eräänä aamuna housut oli niin kostetat että luulin laskeneeni alleni. Olin kuitenkin vaan hikoillut. Nyt muutaman viikon aikana olen toistuvasti huomannut että yöpuvun housut ovat kosteat hiestä ja päivälläkään en enää siedä aiemmin suosimiani keinokuitua sisältäviä kalsareita koska ne hiottavat, ja puuvillaisissakin tuntee miten reidet ja kassit kostuvat. En kiinnittänyt asiaan huomiota ennen, en edes kuuman kesän aikana. Nyt vasta. Ei kainalot tai jalat ole yhtään kosteammat kuin ennen. Muitakaan mutoksia en ole kokenut - en hyvinvoinnissa enkä hormoniasioissakaan. Olen normikuntoinen ja normikokoinen keski-ikäinen, kuntoilen vähän, viime viikkoina kohtuudella salilla, olen tehnyt jalkojakin mutta en mitenkään paljon tai liikaa. Voiko hikoilu noin muuttua?
pershiki
7
2247
Vastaukset
- persuhiki
Se on ihan perseestä, mutta niin se vaan on.
- Tässä selitys
Olet muuttumassa naiseksi ja se kiihottaa niin että housut kostuu.
- Alastiyöllä
Ala nukkumaan alasti, sillä suotta muniasi haudutat yöllä. Et kertonut tarkkaa ikääsi mutta ehkä vaihdevuodet on alkamassa. Kuumia aaltoja ym. voi tulla miehellekin. Jos asia vaivaa kovasti niin ennen nukkumaanmenoa laita vauvan pyllytalkkia alaosastoon.
- Anonyymi
MInä olen viisikymppinen huippukuntoinen mies. Bokserit on välillä takaa märät. Pelkään että kohta alkaa näkyä farkuissakin laikku. Se erittyy nyt vain aamuisin heräämisen jälkeen. Eilen vaihdoin bokserit työpaikan vessassa. Ei haise hielle. Urheilun jälkeen bokserit haisee ja tuo laikku ei.
Löytyykö tästä jotain lääkärin kirjoittamaa tietoa? Pershiellä jos hakee, ei erityistä löydy. - Anonyymi
Kyseessä voi olla myös virtsan vuotoa. Jos harukset on aamulla märät niin on vaikeata sanoa kummalta puolelta kosteutta erittyy.
- Anonyymi
Persehiki
- Anonyymi
Persehiki pitää läven joustavana, jos ilmenee ulos- tai sisääntyöntymistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4448148Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1145628Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi1154674Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos2024531Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli334478Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s523977Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1603873Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan773747Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava423679SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha853491