Olen mies. Perheellinen kohta viisikymmentä. Alan olla tieni päässä seksiriipuvuuteni kanssa. Ilmenemismuotoja on ollut useita, joista osa on häinnyt, osa lieventynyt ja osa jäänyt ja pahentunut. Yliseksuaalisuus parisuhteessa, runsas masturbointi, vieraissa käynti. Tällä hetkellä pahimpana on noin 10-15 vuotta jatkunut maksullisten seksipalveluiden käyttö. Lähinnä prostituoidut. Olen uskotellut itselleni sen olevan hallinnassa, ja käyttäväni niitä harkitusti ja pystyväni lopettamaan tavan tarvittaessa. Nyt on ollut pakko myöntää itselleni, että olen hallitsemattomasti seksiriippuvainen. Liian iso osa rahoista menee tapaan, avioliitto vaarantuu. Tämä päättyy todennäköisimmin kiinnijäämiseen ennemmin tai myöhemmin. En usko vaimoni antavan tätä koskaan anteeksi. En aio asiasta hänelle puhuaedes sivulauseessa.Uskon, että (tai uskottelen itselleni), että jollain lailla tähän vaikuttaa menneisyyteni pahasti koulukiusattuna. Häpesin kohtaloani syyttäen siitä itseäni. Täysin en ole parantunut tarumoistani koskaan.. Osittain sain koulukiusausta purettua nykyisen vaimoni kanssa. Noin 25-vuotta meni peruskoulun jälkeen, niin etten puhunut asiasta kenellekään Tarvitsisin vertaistukea tähän tavalla tai toiselle.
Onko kohtalotovereita?
On niitä, mutta ovatko he osanneet tänne?
Kaikki linkit aiheeseen ovat tervetulleita.
Seksiriippuvuus
173
13817
Vastaukset
- Snowflake75
Kuulostaa todella surulliselta tarinalta kaikinpuolin. :( Itse en ole suoranaisesti kohtalotoveri, mutta mieheni on kylläkin on. Eri tarina, mutta sama sairaus. Kannattaisi hakeutua terapiaan. Täältä löytyy kohtalotovereita: http://saasuomi.ning.com/ Toivottavasti saat jotain hyötyä irti sivustoilta.
- Ön riippyvyyksiä
Kyl seksipälvelyitä vöi östää jös hälyää. Kyl väimö sen ymmärtää jös hän hälyää.
- Önkö räkkä¥ttä
Ön riippyvyyksiä kirjoitti:
Kyl seksipälvelyitä vöi östää jös hälyää. Kyl väimö sen ymmärtää jös hän hälyää.
Ei sää pettaa jos räkästää.
- Ön räkkäyttä
Önkö räkkä¥ttä kirjoitti:
Kyl räkkäyttä ön jös räkkäät sitä hälyää
- söin kaktuksen
Ön räkkäyttä kirjoitti:
kieleni on kolmiulotteinen
- namusetä ;)
söin kaktuksen kirjoitti:
kieleni on kolmiulotteinen
purrä pälä pippelistä ja nauttiä iloseksitäöä....
- petturi_vai_ei
namusetä ;) kirjoitti:
purrä pälä pippelistä ja nauttiä iloseksitäöä....
Miksi pitäisi päästä eroon seksiriippuvuudesta kun ei siihen kuole? Itse olen seksiriippuvainen ja olen ylpeä siitä. Samalla olen 3-lapsisen perheen isä, jolla on myös vaimo. Riippuvuuden vuoksi käyn salaa vieraissa netistä etsien mm. www.panemua.net saitilta seksikumppaneita. Kaikki hyvin, vaimo on onnellinen ja minä saan riippuvuuteni tyydytettyä vieraissa. It is simple!
- saa pettää ja pitää!
Ja sinäkö kiellät sen!?????
- önkö riipyväistää
Ön riippyvyyksiä kirjoitti:
taas on pöljä kirjoittanut jotain soopaa.mene hyvä nyhverö lääkäriin kun pitää olla täällä kirjoittamassa soopaa.
- purukalustoniEIkärsi
petturi_vai_ei kirjoitti:
Miksi pitäisi päästä eroon seksiriippuvuudesta kun ei siihen kuole? Itse olen seksiriippuvainen ja olen ylpeä siitä. Samalla olen 3-lapsisen perheen isä, jolla on myös vaimo. Riippuvuuden vuoksi käyn salaa vieraissa netistä etsien mm. www.panemua.net saitilta seksikumppaneita. Kaikki hyvin, vaimo on onnellinen ja minä saan riippuvuuteni tyydytettyä vieraissa. It is simple!
kieleni on neliulotteinen ja söin vain neulaset. Aakkosten kiusaajat ovat kamalia irtolaisia, jotka tulisi heittää äkkiä peltoon ja puskea pyllylleen maahan ja nauraa ivallisesti!
- maniskikkeli
ensisijaisesti kehottaisin poistamaan sanat ja ahdistukset mielestä ja yksinkertaistamaan elämää eiköhän nuo seksi halutkin vähene ohessa
- Naisen kyntöä
purukalustoniEIkärsi kirjoitti:
kieleni on neliulotteinen ja söin vain neulaset. Aakkosten kiusaajat ovat kamalia irtolaisia, jotka tulisi heittää äkkiä peltoon ja puskea pyllylleen maahan ja nauraa ivallisesti!
Kyntö vakoonko haluttais panna.?
- Kiihottavat naiset
saa pettää ja pitää! kirjoitti:
Ja sinäkö kiellät sen!?????
http://miestennielija.blogspot.fi/2013/10/muodokas-nainen.html
on niin kiihottava, että ei riippuvuudesta voi päästä eroon. - terapeutti pentti
Kuulostaa piilohomoudelta.
- naattikaa naattikaaa
seksi on hieno asia.tunsin aikoinaan vetävän näköisen misun,sillä oli aina kierroksessa uusia miehiä vaikka oli naimisissa,itsekkin viilasin sitä pari vuotta.on joskus mukavaa muistella kuinka mirrilihakset puristeli sauvaani kouristuksissa.jos kovasti on tarvetta aina löytyy halukkaita auttjia molemmin puolin jotka auttavat toisiaan koko sydämen kyllyydestä,se onkin jo vaikeampaa miten kohdata löytää,se oikea auttaja nujukaveri.parempi olla haku päällä kuin ajella sammutetuin lyhdyin sekin on kamalaa jos ei vehkeet toimi ja haluja olisi.nauttikaa haluista niin kauan kuin mahdollista.ei se säästy käyttämättömänä yhtään kauemmin aika se nakertaa vanhan piiankin vehkeet piloille.
- vipanderjj
Naisen kyntöä kirjoitti:
Kyntö vakoonko haluttais panna.?
Ota lainaa www.nytlainaa.com
ETTEKÖ TE OSAA KIRJOITTAA?! Syömenkielessakin ön ömät kirjäimensä. Jotta silleesä!
Ön räkkäyttä kirjoitti:
Helpointa rääkätä omakätisesti
- Riippuvuuden hoito
vipanderjj kirjoitti:
Ota lainaa www.nytlainaa.com
Seksiriippuvuutta voidaan hoitaa samoin kuin muita riippuvuuksia. http://www.veksi.com/Uutiset.jsp?otsikko=riippuvuus
- No voih
älsyttää ko pientä...
- Anonyymi
önkö riipyväistää kirjoitti:
taas on pöljä kirjoittanut jotain soopaa.mene hyvä nyhverö lääkäriin kun pitää olla täällä kirjoittamassa soopaa.
Monet kirjoittelee,mitä miettiikin pyhinäkin aamusta yöhön riippuvuus seksistä enää Juhannuskaan ei hiljennä samaten kuin onnetomuudet,puukotukset ym kun vain perheissepustellasäkään olisi mitään ilman no Suvijuhlat alkaa... Feikkikin totta,kun purkaa päässä omiaan puhuu vaan feikki pitää sisällään.
- lerputtaispa
Sama vika rahikaisella. Olen yli kuusikymppinen ja vaimo sanoo, että pitäisi jo rauhottua. Mutta minkäs teet...
- peryä jös hälyä
Kyllä vöi seksin peryä jös hälyää
- Positiivinen ognemla
peryä jös hälyä kirjoitti:
Tavallaan positiivinen ognemla. Saa aina tavrittaessa joko maskullitsa naitsa tai muuten vaan käy vieraissa. Ei se A-seskuaalin emäläkään heplpoa ole!
Pitäisi perutsaa S-lkinikka, rappioituneille Sexuaalihlotseille kaktaisuineen päivineen. - kyje
peryä jös hälyä kirjoitti:
Taa keskustelu meni sitten aa pilkuilla leikkimiseksi. Hienoa jos jollakin on hauskaa. Vois keskia jotain uutta. Tuo on jo nahty. Hyvaa paivan jätköä töille.
- Järki käteen
Ei taida enää oikein vartalosi ja antisi vaimoasi sytyttää.
Syytä itseäsi jos ei kunto ja potenssi ole enää kiihota vaimoa.
Kyllä taitaa vain olla niin että vaimosi katselee jo nuorempia karjuja
joilla potkua riittää...tai sitten hänellä on jo nuorempi kierroksessa. - rossoposso
Järki käteen kirjoitti:
Ei taida enää oikein vartalosi ja antisi vaimoasi sytyttää.
Syytä itseäsi jos ei kunto ja potenssi ole enää kiihota vaimoa.
Kyllä taitaa vain olla niin että vaimosi katselee jo nuorempia karjuja
joilla potkua riittää...tai sitten hänellä on jo nuorempi kierroksessa.Eli olet sitä mieltä, ettei hänen kannata muuttaa tapojaan.
- --------------
Vanhasta saa salmonellan.
- LetkuEki
Samma här,just aamula kävin tutulla aasialaisella,mut kyl nii hyvvää teki.
- Hyvää ön
Kyl hyvää vöi tehdä jös hälyää
- stempia114a
Erilaisuus on arvokasta! Älä välitä miten muut näkevät sinut vaan toteuta itseäsi! Jokainen ihminen on erilainen ja tärkeä! Älä anna muiden määrätä millainen olet!
- sammahära
Siitä vaan!
- huoriinvaan!
Mitä se kenellekään kuuluu kuka ketäkin panee! Sitä varten on reiät on luotu. Senkun huoritte. minä en ainakaan välitä kuka ketäkin panee. saatanankullit!
- Panevaan!
sammahära kirjoitti:
Siitä vaan!
Ja kenelle sinäkin olet muka uskollinen vielä? voi vitunpaskat! Silloin kun saa pitää panna autuaasti!
- sampsa59
huoriinvaan! kirjoitti:
Mitä se kenellekään kuuluu kuka ketäkin panee! Sitä varten on reiät on luotu. Senkun huoritte. minä en ainakaan välitä kuka ketäkin panee. saatanankullit!
No olen itsekin käynyt aikanaan ahkerasti huorissa. En ole muuten katunut tippaakaan, joka markalle sain vastinetta. Olisi se ikävä mennä hautaan ilman niitä kokemuksia mitä sain silloin. Hyvät ihmiset älkää tuhlatko rahaa materiaan vaan käykää huorissa.
- Frouvva X
sampsa59 kirjoitti:
No olen itsekin käynyt aikanaan ahkerasti huorissa. En ole muuten katunut tippaakaan, joka markalle sain vastinetta. Olisi se ikävä mennä hautaan ilman niitä kokemuksia mitä sain silloin. Hyvät ihmiset älkää tuhlatko rahaa materiaan vaan käykää huorissa.
Naiset vaan kaikki rahat laittamaan mieshuoriin, ukko ja kakarat pureskelkoot kynsiään! Kerran täällä vaan eletään, kyllä sitä kannattaa ottaa kaikki irti ja ostaa itselleen viihdykettä!
- oksetus2
sammahära kirjoitti:
Siitä vaan!
SIITÄ VAAN, mutta erotkaa naisista,jos olette jonkun saaneet elämään tavallista elämää kanssanne.Liian kova isku naiselle jos ja kun saa tietää miehen tavoista .Voi kuvitella naiseltanne menee usko miehiin ja elämää ei hetkessä saa kuntoon,pilaatte teitä rakastaneen naisen elämän,siihen teillä ei ole oikeutta.OMAAN moraalittomaan elämään voitte jäädä.vaikka moinen yleisjako mies on ihhottava,metriä lähemmäksi ei siedä moista ken tuntee tavat
- ei hutsuja!
oksetus2 kirjoitti:
SIITÄ VAAN, mutta erotkaa naisista,jos olette jonkun saaneet elämään tavallista elämää kanssanne.Liian kova isku naiselle jos ja kun saa tietää miehen tavoista .Voi kuvitella naiseltanne menee usko miehiin ja elämää ei hetkessä saa kuntoon,pilaatte teitä rakastaneen naisen elämän,siihen teillä ei ole oikeutta.OMAAN moraalittomaan elämään voitte jäädä.vaikka moinen yleisjako mies on ihhottava,metriä lähemmäksi ei siedä moista ken tuntee tavat
Eihän sellaista miestä voikaan rakastaa ja kunnioittaa joka, juoksee huoriitten seassa? Menee luotto ja rakkaus samantien hutsulaan?!
- HAISTAPERSSE?
Frouvva X kirjoitti:
Naiset vaan kaikki rahat laittamaan mieshuoriin, ukko ja kakarat pureskelkoot kynsiään! Kerran täällä vaan eletään, kyllä sitä kannattaa ottaa kaikki irti ja ostaa itselleen viihdykettä!
OKSETTAVAA?! EI OLE TUNTEITA HUORJIIN!?
- kokemus puhuu
oksetus2 kirjoitti:
Niimpä entinen koulukiusattu tekee säännöllisesti pahaa vierellään kulkeneelle rakastavalle naiselle. Hän pettää tätä mennen tullen ja palatessa. Kiusaat vaimoasi välillisesti vaikka sinua on aikanaan kiusattu. Hakeudu hoitoon se on ainut tie seksiriippuvuudesta eheytymiseen. Vaimosi usko ihmisiin tulee olemaan koetuksella kunhan jäät kiinni.
- Anonyymi
kokemus puhuu kirjoitti:
Niimpä entinen koulukiusattu tekee säännöllisesti pahaa vierellään kulkeneelle rakastavalle naiselle. Hän pettää tätä mennen tullen ja palatessa. Kiusaat vaimoasi välillisesti vaikka sinua on aikanaan kiusattu. Hakeudu hoitoon se on ainut tie seksiriippuvuudesta eheytymiseen. Vaimosi usko ihmisiin tulee olemaan koetuksella kunhan jäät kiinni.
No niinpä. Itse koulukiusattuna opin, miltä tuntuu, kun joku tekee ikävästi. En siten voisi ikinä tehdä mitään, mikä voisi pahoittaa rakastamani ihmisen mielen
- Anonyymi
huoriinvaan! kirjoitti:
Monille tuntuu jäävän päälle omat asiat muille,kun muuta elämää ole myös luulla tietävänsä merkeistä,joku tarvitsee toista omien mieltymysten mukaan 70-80 v kokemattomia elämässään varsinkaan,kun uutisia tullut pidätyksistä,kiinnioroistaalkavat jutut näilläkin asioilla leikkimään.Jkaisella omaelämä ja itsemääräämisoikeus kannattais miettiä ennenkuin kirjoittelee ja kertoilee asioistaan myös tasa-arvolaki tuntea,ettei omiaan ajatelmiaan joku voi tarkkailla...
- Anonyymi
huoriinvaan! kirjoitti:
Useille riippuvuus muka opastaa,kun perheissä ole miestä ja päässään näkyjä kaukana näkymättömille vaikka feikkiseinää tai useiden käyttämiä viestimiä,mut miks yhdellä puute kesäjuhlien aikana 15 000-75 000 kokoontuu tapahtumiin 70+ kuulemma niin kokemattomia titteli psyytikko tms ompa varmaan tulotkin,kukapa näkymätöntä tuntematonta muistaisi r-korissa varmaan ja sadut eräissä piireissä lapsiakin monessa polvessa,joten vaikka botti miksi seinä kuulee,mut ei vastaa no riippuvuus tasolla,josta ei selviä.
- 2+15
Odota vain muutama vuosi niin eturauhastulehdus jarruttaa sun halujasi.
On kokemusta. Olis vieläkin niin perh..n kovat halut mutta tietää sen jälkeen vessassa juoksemista joka tunti.- Tiuytyuitu
Eipähän liity nuo kaksi asiaa toisiinsa. Kannattaa käydä lääkärissä eturauhasvaivoissa kuin vaivoissa. Jos naiset käy säännöllisesti 5 vuoden välein, miksi ei miehet..
Eturauhasvaiva on vaivoista helpoin hoitaa! Mene nyt jo heti lääkäriin. - Kauheakankeus
Tiuytyuitu kirjoitti:
Eipähän liity nuo kaksi asiaa toisiinsa. Kannattaa käydä lääkärissä eturauhasvaivoissa kuin vaivoissa. Jos naiset käy säännöllisesti 5 vuoden välein, miksi ei miehet..
Eturauhasvaiva on vaivoista helpoin hoitaa! Mene nyt jo heti lääkäriin.Vai muka helppo hoitaa , älä puhu läpiä päähäsi. Kaikkea muuta kuin helppo hoitaa
nämä miesten ajapäävaivat. Minulla on kokemusta useammasta
vuodesta ja kahdesta eri leikkauksesta. Viimeisessä leikkauksessa
poistettiin kivekset eli kansankielellä kuohittiin.
Nyt pelkään vain sitä koska vaimo saa tarpeekseen ja lähtee hakemaan
pystyvää miestä. Haluja on edelleen mutta kalu ei seiso ilman Mumssia
ja sitten seisookin vähintään koko päivän. Takaan ettei ole kovin
raposta ei vaimon eikä minun kannalta. Kävelet päivän salihousut
jalassa ja toivot ettei kukaan vain sattui tulemaan käymään.
- sexy addict
addict on narkomaani..intoilija..hullu..näin kertoo google translate..on kait sitten totta..sexy narkomaani..sulla menee hyvin..minulla aivan samanlaiset harrastukset..niitä muuten on minun kokemukseni mukaan ilmaisiakin paisteja ei tarvitse maksaa mitään..minulle on joskus jopa maksettu moisesta..minäkin olin koulu kiusattu ..en ole aikaisemmin osannut sitä tähän yhdistää..olen ajatellut että on hormonaalinen juttu kun harrastan kehon rakennusta..ja syön paljon aineita millä lihasmassaa kasvatetaan..kolmena iltana viikossa olen menossa just näissä asioissa..kait olen myös sitten sexy addicti..
- 2+2
Minäkin olen seksiaddikti, mutta onneksi nainen.
Ilmaisia lounaita ja miehiä riittää. Nautin elämästäni. - Hese kiel
2+2 kirjoitti:
Minäkin olen seksiaddikti, mutta onneksi nainen.
Ilmaisia lounaita ja miehiä riittää. Nautin elämästäni."Mutta sinä luotit kauneuteesi ja harjoitit haureutta maineesi nojalla ja vuodatit haureuttasi jokaiselle ohikulkijalle: 'Saakoon tuokin!'" (Hes. 16:15)
- 2+2
Hese kiel kirjoitti:
"Mutta sinä luotit kauneuteesi ja harjoitit haureutta maineesi nojalla ja vuodatit haureuttasi jokaiselle ohikulkijalle: 'Saakoon tuokin!'" (Hes. 16:15)
Hesekiel,
en ihan jokaiselle ohikulkijalle kostu, vain joka toiselle;)
"Haureuden harjoittaja" kuulostaa aika hyvältä, aikaisemmin ajattelin vain harrastavani seksiä... - Hese kiel
2+2 kirjoitti:
Hesekiel,
en ihan jokaiselle ohikulkijalle kostu, vain joka toiselle;)
"Haureuden harjoittaja" kuulostaa aika hyvältä, aikaisemmin ajattelin vain harrastavani seksiä..."Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Koska sinä olet minut unhottanut, minut selkäsi taakse heittänyt, niin kanna myös iljettävyytesi ja haureutesi." (Hes. 23:35)
- Hespurger
Hese kiel kirjoitti:
"Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Koska sinä olet minut unhottanut, minut selkäsi taakse heittänyt, niin kanna myös iljettävyytesi ja haureutesi." (Hes. 23:35)
Haluatko nähdä Hesessä klo 23:35 ? Missä Hesessä, voist tarkentaa, ja mikä päivä?
- 2+2
Hese kiel kirjoitti:
"Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Koska sinä olet minut unhottanut, minut selkäsi taakse heittänyt, niin kanna myös iljettävyytesi ja haureutesi." (Hes. 23:35)
Ah, oi armaani, hunajaiseni, kyyhkyläiseni Hesekiel!
Tiesitkö, että Lähi-idästä on lähtöisin kolme eri valtauskontoa, eri suuntauksineen?
Moni niistä harrastaa edelleen pedofiliaa, moniavioisuutta ja erittäin väkivaltaista "lähetystyötä".
Käväise vaikka paikan päällä tutustumassa tilanteeseen (olen käynyt, ole siellä erittäin varovainen) tai lue uutisia mielenterveyshoitojesi lomassa.
Minä jatkan elämästäni nauttimista! - Hese kiel
2+2 kirjoitti:
Ah, oi armaani, hunajaiseni, kyyhkyläiseni Hesekiel!
Tiesitkö, että Lähi-idästä on lähtöisin kolme eri valtauskontoa, eri suuntauksineen?
Moni niistä harrastaa edelleen pedofiliaa, moniavioisuutta ja erittäin väkivaltaista "lähetystyötä".
Käväise vaikka paikan päällä tutustumassa tilanteeseen (olen käynyt, ole siellä erittäin varovainen) tai lue uutisia mielenterveyshoitojesi lomassa.
Minä jatkan elämästäni nauttimista!"Sillä jumalaton kerskaa omista himoistansa, ja kiskuri kiroaa, pilkkaa Herraa. Jumalaton sanoo ylvästellen: 'Ei hän kosta'. 'Ei Jumalaa ole' -siinä kaikki hänen ajatuksensa." (Ps. 10:2,3)
- 2+2
Hese kiel kirjoitti:
"Sillä jumalaton kerskaa omista himoistansa, ja kiskuri kiroaa, pilkkaa Herraa. Jumalaton sanoo ylvästellen: 'Ei hän kosta'. 'Ei Jumalaa ole' -siinä kaikki hänen ajatuksensa." (Ps. 10:2,3)
Hesekiel,
nyt pakkaat vaihtovaatteet, perushygieniavarusteet (hammasharja, kortsut yms.), passi, luottokortti ja tietysti myös matkaraamattu (mikäli et osaa sitä ulkoa) reppuusi!
Lähdetään yhdessä katsomaan elämää! Tiesitkö, maailma jatkuu myös tietokoneen toisella puolella?
Siellä on ihan oikeita, eläviä ihmisiä, mennään katsomaan niitä, jooko? - Hese kiel
2+2 kirjoitti:
Hesekiel,
nyt pakkaat vaihtovaatteet, perushygieniavarusteet (hammasharja, kortsut yms.), passi, luottokortti ja tietysti myös matkaraamattu (mikäli et osaa sitä ulkoa) reppuusi!
Lähdetään yhdessä katsomaan elämää! Tiesitkö, maailma jatkuu myös tietokoneen toisella puolella?
Siellä on ihan oikeita, eläviä ihmisiä, mennään katsomaan niitä, jooko?"Sentähden, poikani, kuulkaa minua, kuunnelkaa minun suuni sanoja. Älköön poiketko sydämesi tuon naisen teille, älä eksy hänen poluillensa." (Sananl. 7:24,25)
- m48
kai siinä on kielletyn puun hedelmä. tuli tisekin maksullisessa käytyä joskus. mutta nyt kun sinkkuna on laiska seuran etsintään.
- laatuseksiä
Niin kauan kun on tuollaisia miehiä, niin minä tienaan hyvin ja saan pitää vaki asiakkaat! Olen kunniallinen prostituoitu ja huolehdin, että miehene saavat todella hyvää seksiä ja tarpeekseen !!!
- 1 kärsivä
Panettaminen on tuttuakin tutumpaa minullekin. Vaimo ei jaksa kuin murto-osan tarpeesta, eikä hoitele edes käsipelillä, saati suulla, mikä vähän sapettaa koska ei siinä nyt niin kauhea vaiva olisi.
Käteen vetäminen ei auta mitään ja lopulta olen päätynyt käymään vieraissa, koska aloin masentua.
Vieraissa käynti vain lisäsi haluja, koska tytöt ovat paljon nuorempia kuin oma kulta.
En koe kovin pahaa morkkista, koska en ole mielestäni tehnyt kenellekään mitään pahaa enkä voi asialle mitään.
Kymmenen vuotta jaksoin olla uskollinen ja aluksi sain seksiä lähes riittävästi eikä puute ollut sietämätöntä.
Suhteen vanhentuessa seksin määrä väheni ja väheni ja tuska kasvoi.
Tätä ei varmaan käsitä sellainen joka ei ole sitä itse kokenut.
Seksuaalisen tarpeen tyydyttäminen pitäisi kirjata lakiin, että jokaisella on oikeus niin suureen määrään seksiä kuin ikinä tarvitsee ja kaikki esteet prostituutiolta on poistettava.
Vihkikaavaan pitää lisätä, että jos mies (tai vaimo) kärsii puutteesta, niin hänellä on vapaa oikeus kulkea vieraissa tyydyttämässä tarpeensa.
Alituinen puutteessa eläminen sairastuttaa ja riutuva ihminen ei ole edes hyvä kumppani liitossa.- Kasva Aikuiseksi!
"En koe kovin pahaa morkkista, koska en ole mielestäni tehnyt kenellekään mitään pahaa enkä voi asialle mitään."
Älä valehtele itsellesi! Sinä VOIT asialle juuri sen verran kuin haluat, mutta mitä ilmeisimmin et halua. Eikö huumeriippuvainen voi riippuvuudelleen mitään? Tai alkoholisti, tai ylensyöjä? Riippuvuus on helvetinmoinen riesa kun sen saa oikein päälle, mutta itse olette sen riippuvuuden luoneet, ja siksi pääsette siitä myös eroon jos vain viitsisitte tehdä jotain asian eteen. Elämä ei ole helppoa, etkä varmasti usko tähän, mutta sanonpahan kuitenkin: tulet katumaan katkerasti, jos et pyri pääsemään eroon riippuvuudestasi elämäsi aikana. Elämä ei nimittäin lopu kuolemaan. Vasta "kuollessasi" tajuat, miten mokasit elämäsi, jos et tee asioille mitään.
Olet oman elämäsi herra, joten ota vastuu tekemisistäsi. Jokainen saa tasan ansionsa mukaan, ennemmin tai myöhemmin. Tulet näkemään välinpitämättömyytesi ja holtittomuutesi seuraukset, se on varmaa. - stillup91
Eriyisen hyvin sanottu!
Olen puutteessa elävä vaimo omasta valinnasta. Siksi , että se mitä saisin, ei aiheuta kuin raivoa. Siten on parempi olla ilman sitäkään. Ja hakea kaikki muu vanhalta rakkaalta joka on myös sidoksissa tahollaan ja kärsii vastaavasta puutetilasta. Siis ainakin osalla tässä kuviossa Win_win_situation. - 1 kärsivä
Kasva Aikuiseksi! kirjoitti:
"En koe kovin pahaa morkkista, koska en ole mielestäni tehnyt kenellekään mitään pahaa enkä voi asialle mitään."
Älä valehtele itsellesi! Sinä VOIT asialle juuri sen verran kuin haluat, mutta mitä ilmeisimmin et halua. Eikö huumeriippuvainen voi riippuvuudelleen mitään? Tai alkoholisti, tai ylensyöjä? Riippuvuus on helvetinmoinen riesa kun sen saa oikein päälle, mutta itse olette sen riippuvuuden luoneet, ja siksi pääsette siitä myös eroon jos vain viitsisitte tehdä jotain asian eteen. Elämä ei ole helppoa, etkä varmasti usko tähän, mutta sanonpahan kuitenkin: tulet katumaan katkerasti, jos et pyri pääsemään eroon riippuvuudestasi elämäsi aikana. Elämä ei nimittäin lopu kuolemaan. Vasta "kuollessasi" tajuat, miten mokasit elämäsi, jos et tee asioille mitään.
Olet oman elämäsi herra, joten ota vastuu tekemisistäsi. Jokainen saa tasan ansionsa mukaan, ennemmin tai myöhemmin. Tulet näkemään välinpitämättömyytesi ja holtittomuutesi seuraukset, se on varmaa.Voisin minä toki tappaa haluni kemiallisilla lääkkeillä, mutta sitten olisin riippuvainen kemikaaleista, eli olisin narkomaani.
En käytä huumeita enkä ryyppää, joten olen elämäni kunnossa ja todellakin olen aikuinen, eli ei tarvitse enää kasvaa.
Riippuvainen en ole enempää kuin sinäkään. Jos sinulla on kuuma niin vähennät vaatteita ja jos kylmä niin lisäät. Tämä tarve ei poikkea siitä mitenkään eikä siinä ole mitään parannettavaa.
Horiset jotain uskonnosta, mutta uskovaiset ne vasta seksin perään ovatkin. Kolmasosa puutteeni poistajista on ollut uskovaisia. Pidän heistä koska he kokemukseni perusteella kostuvat eniten ja ovat muutenkin täysillä mukana eivätkä makaa kuin kuolleet lahnat. Uskovaisten kanssa maatessa on jotenkin rento ja luonnollinen fiilis. Tavallisten kanssa tulee esitettyä enemmän tai vähemmän jotain kun he kyselevät enemmän vaikka kyse olisi selvästi yhden yön suhteesta. Uskovaiset kuvittelevat, että ehtivät kysellä myöhemminkin, vaikka tosiasiassa toista kertaa ei kovin usein tule. En viitsi pilata iltaa kertomalla sitä etukäteen.
Taas tuli käväistyä yhden luona kun vaimo on yövuorossa. Ei hän sellaisen jälkeen jaksaisi rakastella, mutta ei tarvitsekaan. Koska yövuoroja on aina kaksi peräkkäin, niin tapaamme myös ensi yönä, koska oli niin hyvät sessiot.
Tällaisina hetkinä rakastan elämää todella.
Kun sanoin, että prostituution esteet on poistettava, ajattelin aloittajaa. Minä en ole koskaan maksanut seksistä ainakaan suoraan, mutta toki ystävällisesti tarjoan mitä syömme tai juomme.
Toivottavasti joskus saan mitä ansaitsen, se on paljon enemmän seksiä! - kämälää kerässään
Kasva Aikuiseksi! kirjoitti:
Olet oman elämäsi herra, joten ota vastuu tekemisistäsi. Jokainen saa tasan ansionsa mukaan, ennemmin tai myöhemmin. Tulet näkemään välinpitämättömyytesi ja holtittomuutesi seuraukset, se on varmaa.Ön se kämälää jös riipyy pölvessä ästi.
- avoimesti teen mä
Olet siis löytänyt huoraamisen hyväksyvän vaimon rinnallesi, koska pidät sitä hyvänä ja arvokkaana asiana ja haluat huoraamisen täyttä laillistusta. Annatko vinkin miten kertomalla vaimon saa hyväksymään miehensä huoraamisen?
- Olet Sairas
1 kärsivä kirjoitti:
Voisin minä toki tappaa haluni kemiallisilla lääkkeillä, mutta sitten olisin riippuvainen kemikaaleista, eli olisin narkomaani.
En käytä huumeita enkä ryyppää, joten olen elämäni kunnossa ja todellakin olen aikuinen, eli ei tarvitse enää kasvaa.
Riippuvainen en ole enempää kuin sinäkään. Jos sinulla on kuuma niin vähennät vaatteita ja jos kylmä niin lisäät. Tämä tarve ei poikkea siitä mitenkään eikä siinä ole mitään parannettavaa.
Horiset jotain uskonnosta, mutta uskovaiset ne vasta seksin perään ovatkin. Kolmasosa puutteeni poistajista on ollut uskovaisia. Pidän heistä koska he kokemukseni perusteella kostuvat eniten ja ovat muutenkin täysillä mukana eivätkä makaa kuin kuolleet lahnat. Uskovaisten kanssa maatessa on jotenkin rento ja luonnollinen fiilis. Tavallisten kanssa tulee esitettyä enemmän tai vähemmän jotain kun he kyselevät enemmän vaikka kyse olisi selvästi yhden yön suhteesta. Uskovaiset kuvittelevat, että ehtivät kysellä myöhemminkin, vaikka tosiasiassa toista kertaa ei kovin usein tule. En viitsi pilata iltaa kertomalla sitä etukäteen.
Taas tuli käväistyä yhden luona kun vaimo on yövuorossa. Ei hän sellaisen jälkeen jaksaisi rakastella, mutta ei tarvitsekaan. Koska yövuoroja on aina kaksi peräkkäin, niin tapaamme myös ensi yönä, koska oli niin hyvät sessiot.
Tällaisina hetkinä rakastan elämää todella.
Kun sanoin, että prostituution esteet on poistettava, ajattelin aloittajaa. Minä en ole koskaan maksanut seksistä ainakaan suoraan, mutta toki ystävällisesti tarjoan mitä syömme tai juomme.
Toivottavasti joskus saan mitä ansaitsen, se on paljon enemmän seksiä!"Voisin minä toki tappaa haluni kemiallisilla lääkkeillä, mutta sitten olisin riippuvainen kemikaaleista, eli olisin narkomaani."
Tätä "sairautta" sinä et voi parantaa lääkkeillä, vaan sinun täytyy parantaa itsesi henkisesti. Lääkkeet eivät paranna yhtään mitään - älä kuvittele pääseväsi helpolla tämän asian kanssa.
"Toivottavasti joskus saan mitä ansaitsen, se on paljon enemmän seksiä!"
Tuon kommentin perusteella voisi melkein päätellä, että olet joko narsisti tai sosiopaatti, tai molempia. Tekstistäsi paistaa täydellinen katumuksen ja empatian puute, sekä kyvyttömyys asettua toisen ihmisen asemaan.
"Horiset jotain uskonnosta, mutta uskovaiset ne vasta seksin perään ovatkin. Kolmasosa puutteeni poistajista on ollut uskovaisia."
En puhunut uskonnoista, enkä kuulu itsekään mihinkään uskontoon. Elämä jatkuu kuoleman jälkeen, ja se on fakta. Uskon asiat ovat erikseen.
Jos haluat tietää asiasta enemmän, tutustu tällaisiin ilmiöihin: NDE, OOBE, EVP-phenomenon, poltergeists, remote viewing, psychic phenomenon (psychic detectives), Scole experiments, past life regressions, quantum physics and the paranormal, ja niin edelleen. - kulkuritar
Miksi olet naimisissa? Miksi yleensä mennä naimisiin? Pysyy yksin eläjänä ja toteuttaa halujaan toista loukkaamatta.
- parasta yksin
kulkuritar kirjoitti:
Miksi olet naimisissa? Miksi yleensä mennä naimisiin? Pysyy yksin eläjänä ja toteuttaa halujaan toista loukkaamatta.
Juuri noin. Osuit oikeaan. Jos ihminen ei voi sitoutua normaaliin parisuhteeseen ja perhe-elämään on parasta että elää yksin. Yksin ollessa saa käyttää irtonaisii suhteita mielensä mukaan.
- 1 kärsivä
Olet Sairas kirjoitti:
"Voisin minä toki tappaa haluni kemiallisilla lääkkeillä, mutta sitten olisin riippuvainen kemikaaleista, eli olisin narkomaani."
Tätä "sairautta" sinä et voi parantaa lääkkeillä, vaan sinun täytyy parantaa itsesi henkisesti. Lääkkeet eivät paranna yhtään mitään - älä kuvittele pääseväsi helpolla tämän asian kanssa.
"Toivottavasti joskus saan mitä ansaitsen, se on paljon enemmän seksiä!"
Tuon kommentin perusteella voisi melkein päätellä, että olet joko narsisti tai sosiopaatti, tai molempia. Tekstistäsi paistaa täydellinen katumuksen ja empatian puute, sekä kyvyttömyys asettua toisen ihmisen asemaan.
"Horiset jotain uskonnosta, mutta uskovaiset ne vasta seksin perään ovatkin. Kolmasosa puutteeni poistajista on ollut uskovaisia."
En puhunut uskonnoista, enkä kuulu itsekään mihinkään uskontoon. Elämä jatkuu kuoleman jälkeen, ja se on fakta. Uskon asiat ovat erikseen.
Jos haluat tietää asiasta enemmän, tutustu tällaisiin ilmiöihin: NDE, OOBE, EVP-phenomenon, poltergeists, remote viewing, psychic phenomenon (psychic detectives), Scole experiments, past life regressions, quantum physics and the paranormal, ja niin edelleen.Tämän saat panna myös omalle kohdallesi "Tekstistäsi paistaa täydellinen katumuksen ja empatian puute, sekä kyvyttömyys asettua toisen ihmisen asemaan."
Tahdot pahaa toiselle, sairaalle, kuten itse sanot. Minä en kuitenkaan pidä viriiliyttä sairautena vaan päinavastoin terveyden perikuvana.
Luonnossakin on alfauroksensa joiden tehtävänä on levittää geenejään mahdollisimman laajalle että kanta vahvistuisi. Heikkojen ei ole tarkoitettukaan lisääntyvän.
Taidan lopettaa kondomin käytön kokonaan yhden yön suhteissa vierailla paikkakunnilla joihin en palaa.
Luin viestisi jo aiemmin mutta en voinut vastata koska oli alettava sänkyhommiin. Pistelin jo neljä varvia paljaalla ja nyt nainen nukkuu läpeensä onnellisena ja minä lähden ajelemaan kotiin oman kullan luokse.
Nuo tekstisi lopussa olevat kummallisuudet osoittavat sinun olevan jonkin sortin kylähullu.
Tämä sai minut tekemään päätökseni suvun jatkamisesta lehtolapsilla. Sinun ei sen sijaan kannata lisääntyä, koska en soisi kenellekään äidille psyykkisesti sairasta lasta, jollaisia sinun lapsistasi voisi suurella todennäköisyydellä tulla. Vain hullut uskovat johonkin paranormaaliin. - Anonyymi
Ehkä sinun ei kannata olla tavallisessa parisuhteessa, vaan avoimessa tai sitten ihan vaan sinkkuna? Mielestäni on parempi rehellisesti erota, kuin pettää salaa, jos vaimo ei halua seksin määrää lisätä. Saisitte molemmat etsiä kumppanit, jotka sopivat paremmin yksiin omien halujen kanssa.
- Voi voi,sääliksi käy
Ammattiapua ja äkkiä. Teidänlaisten hyväksikäyttö ei lopu ennen kun viimeinenkin euroa on viety tai ammattimaisella avulla.
- laatuseksiä
Vai että " sääliksi käy " ... Minun ei käy sinua yhtään sääliksi ,mutta säälittävä tapaus olet !! Voi voi voi...
- Tarpeellinen mies
Älä sure kohtaloasi ja voivottele kärsimystäsi. Sinä ja laisesi
miehet (joskus harvoin myös naiset) jotka käytätte maksullista
seksiä olette erittäin tärkeitä henkilöitä tietyntyyppisille ihmisille.
Prostituodut ja kaikki muutkin sen alan ammattilaiset saavat
teiltä elantonsa. Onko se muka vahän ..... ei todellakaan.
Sanoihan se eräskin tämän ammatin edustaja jolta haastattelija
kysyi mitä mieltä tämä on miehistä jotka maksavat hänelle seksistä.
Vastaus kuului jotakuinkin näin ; Miehellä pitää olla ky.rpä, kiima ja rahaa jos
joku niistä puuttuu mies on hyödytön ja tarpeeton. Olisko ammattiapu mitään?
Puoskarina voin kertoa, että todennäköisesti ongelmasi on alikehittynyt palkitsemisjärjestelmä, eli olet impulsiivinen ja tarvitset jatkuvaa hyvänolon tunnetta, mahdollisesti koska et saanut rakkautta ja hyväksyntää lapsena. Parhaiten tuohon auttaa addiktion vaihtaminen ja mielialalääkkeet, mutta heikkoa lihaa on vaikea ellei mahdotonta korjata millään asialla, mutta terapialla voit ottaa heikosta lihastasi irti sen mitä siitä on saatavissa, mutta se vaatii pitkää hoitoa.- urpourputtaja
Niin...
Kyllä moniaviosuus olisi hyvä järjestelmä Suomessakin. Ei tarttis maksaa huorille ja aina olis ovulointi-ikänen nainen ja mies pysyisi virkeenä.- Sitä odotellessa
Sanomattakaan siitä että naisella olisi aina nuorta pystyvää
miestä saatavana eikä lerpahtanutta notkokyrppää.
Siis ehdottomasti moniavioisuus heti Suomeen. - 2+2
Sitä odotellessa kirjoitti:
Sanomattakaan siitä että naisella olisi aina nuorta pystyvää
miestä saatavana eikä lerpahtanutta notkokyrppää.
Siis ehdottomasti moniavioisuus heti Suomeen.Kannatan!
Ja toteutan omassa elämässäni; miksi tyytyä yhteen onnettomaan mieheen, kun maailma on toimivia täynnä?
p.s. Lelutkin on keksitty. - Anonyymi
Mihin ihmeeseen sinä avioliittoa tarvitset?
- ukm 40v
Sinä et rakastu näihin kumppaneihin ihmisenä vaan tyydytät haluja, varmaan vaikea kumppanin ymmärtää mutta lähtisin tältä pohjalta.
- Ei ongelma
Itsellä oli 15-35 kovat halut, myös tyttöystävä ja myöhemmin vaimo oli silloin. Kaikenlaisia temppuja tuli tehtyä ja lapsiakin! Sitten hiljalleen vauhti alkoi hiipua, tuli avioerokin! Nyt asun itekseni ja pärjään ihan mainiosti! Seksin puolesta ei ole kiire mihinkään! Voi keskittyä muuhunkin ja tiedän, että pärjään ilman naista loppuelämäni! Tietenkin kunnostani pidän huolta ja olemus ei ole paljon muuttunut nuoruusvuosista. Tietenkin pientä säätöä on jatkuvasti, mutta mitään pakottavaa tarvetta ei ole! Olen kyllä siltä osin vapaa kulkija! Kuitenkin naiset ja "P" tuo rahanmenon! Heh heh!
- ikuinen runkkari
hanki hyvä mies flesu, tai nukke,saat panna niin paljon kuin haluat,etkä loukkaa ketään,vaimoni vain naureskelee puuhian,ja sauva surisee.
- kokemus..
Oletko kokeillut vanhempia miehiä? He kykenevät tarjoamaan sinulle tyydytyksen.
- 1000000000000
Rumat miehet maksaa sexista.Ne ei muuta saa.Kun noita tautisia levittäjiä.Vaikka saisin ilman.En koskis noihin!!!
- Anonyymi
Siltä tosiaan näyttää, kun on noita huorien kanssa liikkuvia miehiä nähnyt
oikea meininki:)
- Kysyjän tie
Ratkaisu sen hoitamisesta voi tuntua vastenmieliselta. Suositeltavaa jos tahdot voisit katsoa asiaa yksilön silmin, omaan tietoosi perustuen. Huomaat onko se sinulle tärkeää. Kerroit juuttuneesi ajattelemaan sitä olemassa olosi kustannuksella.Tunnistat ongelmasi itse, olet havainnut ja tiedostanut tilanteesi. Se tarkoittaa että olet aloittanut toipumisen. Menestyksesi jatkossa riippuu päätöksestäsi. Oletko huomannut riippuvuuden kuorman. Miksi käyttäytyisit noin vain kertoaksesi siitä puolisollesi. Siinä muutamia aiheita keskustelulle.
- riippuvuus tuhoaa
Lukekaa seuraavat sivut:
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk01099#s2
http://www.paihdelinkki.fi/tietoiskut/416-seksiriippuvuus
http://www.paihdelinkki.fi/testaa/seksiriippuvuus.php
http://saasuomi.ning.com/page/kaksitoista-askelta
http://elavatvedet.fi/kirjaluettelo/ - ym-mär-rät-kö
Voisitteko sitten ottaa vastuuta elämästänne ja erota vaimoistanne? Vaimonne haluaa varmaan uskollisuuteen kykenevän miehen ja vapauden valita. Asia on ok, jos olette kertoneet vaimoillenne asiasta ja hän on itse saanut päättää, elääkö noin vai ei.
- ---------------
Nimimerkki "Ei ongelma", missä iässä sulla alkoi helpottamaan? Minkä ikäinen nyt olet? Jos oot esim yli 55v niin miten sen ikäluokan naisten kanssa seksi luistaa?
- Ei ongelma
Siinä alta 40, nyt reilusti ali 50v. Minä vain jotenkin aloin kyltymään siihen seksin tuputtamiseen, kun sitä on netissäkin paljon, jos vain kiinnostaa. Nyt on ollut että nettiporno ei kiinnosta, joskus tosiaan yliaktiivinenkin, vaimonkin kimpussa. En oikeastaan tiedä mistä nykyinen tilanne johtuu? Mitään fyysisiä ongelmia ei ole. Sinkkuna menen. Kuitenkin joku naispuolinen olisi mukava esim. lenkkipolulle ja muihinkin harrastuksiin, ehkä seksiinkin.
- riippuvuus tuhoaa
Lisää linkkejä:
Nimettömät seksiaddiktit:
http://saasuomi.ning.com/page/tule-ryhmaeaen
Linkkejä:
http://www.healingeagle.net/Fin/Links.html - selvät sävelet
Ei kannata olla naimisissa jos on mies
saa vähemmän vaihtelevaa seksiä
Mutta jos on nainen ei ole väliä niin paljon
Jos on lapsia niin silloin vasta seksi todella maksaa avioliitossa
Seksivarastot kannattaa myös aina välillä täyttää pullolleen
niin ei kulu sitten niin rahaa
Ei kannata solmia pysyviä suhteita naisiin ainakaan avioliitossa
Vaikka periaatteellisesti yksin elävissä on yhtä paljon miehiä ja naisia, yhdessä asiassa on eroa. Vapaaehtoisesti sinkkuna olevilla miehillä on ollut enemmän seksikumppaneita kuin muilla miehillä. Naisilla tätä eroa ei ole. Miehillä vapaaehtoista sinkkuutta siis leimaa enemmän se, että saa solmia seksuaalisia suhteita vapaasti", Osmo Kontula sanoo.- pikku liisu
Kumma juttu nämä vaimot ynnä muut naiset, joita ei seksi kiinnosta, se on luonnotonta. itse olen 67-vuotias nainen, ja minulla on tosi mukava ja potentti samanikäinen mies, meillä on kivaa -
i miehet , älkää hyväksykö tilannetta, että vaimo ei "anna"
teillä on oikeus "saada", yksi avioeron syistä (hyvä syy) on se jos puoliso ei ole kiinnostunut seksistä
nainen jota ei seksi kiinnosta on jollain tavoin sairas - 2+2
pikku liisu kirjoitti:
Kumma juttu nämä vaimot ynnä muut naiset, joita ei seksi kiinnosta, se on luonnotonta. itse olen 67-vuotias nainen, ja minulla on tosi mukava ja potentti samanikäinen mies, meillä on kivaa -
i miehet , älkää hyväksykö tilannetta, että vaimo ei "anna"
teillä on oikeus "saada", yksi avioeron syistä (hyvä syy) on se jos puoliso ei ole kiinnostunut seksistä
nainen jota ei seksi kiinnosta on jollain tavoin sairaspikku liisu, (taidat olla kyllä mies, mutta mitä siitä)
olen samaa mieltä kanssani!
Enemmän minua kyllä ärsyttää vanhenevat seisokkiongelmaiset miehet, ovatko nekin sairaita? Voisinko saada avioeron, kun miehellä ei enää seiso kunnolla joka päivä?
Alkuun meillä oli kivaa monta kertaa päivässä, nykyisin vain muutaman kerran viikossa. En hyväksyä tätä tilannetta! Pitäisikö minun erota vai jatkaa vieraissa käymistä?
Oman mieheni mielestä voin käydä vieraissa, jos en tuo niitä kotiin.
- tjaah..
Vaihda riippuvuutesi alkoholiin, peliriippuvuuteen, huumeisiin, yliurheiluun. Sama aivojen mielihyväalue aktivoituu.
- rairai6mä9
Itse olen ollu pornoon koukussa koukussa n.14-vuotta. Lähinnä se on kiehtonu aina ja aluksi se toikin mielihyvän tunnetta. Tosin samaan aikaan ajattelin, että eihän tosta yliseksuaalisuudesta tuu yhtään mitään , jos löydän kumppanin. Tosin en ole löytäny ja sillon lapsena annoin pakkeja koska kelailin sillon liikaa seksiä. Ajattelin lähinnä sen tytön vanhempia, kun mulla likaset ajatukset mielessä. Itse ollu aina yksin ja todella paljon aikasemmin itsetunto ongelmia. Se on paha jos on jotain fantasioita ym... SUOSITUS: Sinuna menisin seksuaaliterapeutin juttusille. Maksaa hitosti mutta hän osaa neuvoo sua eteenpäin. Saat ehkä lääkkeitä jotka voi ehkä hieman hillitä tuota yliseksuaalisuutta. Itse olen pitäny humaanit arvot aina mielessä, niin hyvin, kun mä vaan olen pystyny pitää. Se on addiktille todella vaikeeta. Itsellä tällähetkellä todella hyvä tilanne ja tilanne on mun mielestä tällähetkellä normaali, enkä ole pettäny ketään, muuta kun itteni (monesti). KYLLÄ SÄKIN LÖYDÄT AJAN KANSSA RATKASUN TUOHON YLIAKTIIVISUUTEEN, JOS HALUAT LÖYTÄÄ! ETSIVÄ LÖYTÄÄ AINA JONKUN TOIMIVAN KEINON! ITTELLÄ MENI SELLASSEET 7-VUOTTA! TOSIN ET VÄLTTÄMÄTTÄ LÖYDÄ SITÄ YKSIN! SEKSOLOKILLE MARS MARS!
- jk78013
paneminen on niin mukavaa, ei tarvitse hävetä sitä lainkaan.jatka aloittaja samaan malliin.
- Rimpsaa lihaksilla
Ota personal trainer ja tee mitä se sanoo noin vuoden ajan. Eukkos ei usko silmiään kun tuijottaa sun trimmattuja pakaroita. Mulle kävi siis niin. Aikani itkin, kun akka ei anna. Sitten tajusin, että näytän läskiltä ja vanhalta. Enpä näytä enää. Pillua saa kun on lihaksia kaljamahan sijaan. Naiset on aika alkukantaisia. Vähänkin kun on timmimmässä kunnossa niin pesää saa, myös kotona.
- suosittelen omaa -
vaimoa seksihulllulle, ota hieman nuorempi niin huomaat kohta ettet olekkaa niin kyvykäs kuin luulit, on nimittäin naisissakin nymfomaaneja
alotukseen,
ei seksiriippuvuudesta tarvitse eroon päästä,
ota oma vaimo ja nai sitä niin paljon että väsyt,
kyllä se vanhuus sitten sinutki rauhottaa, kun ei seiso enää muu kuin järki,- lelle26
Vastaus nim." suosittelen omaa" :
Et ymmärrä näköjään , mikä on ero runsaan haluamisen ja seksiaddioktion välillä.
Haluaminen on hieno juttu , mutta sairas riippuvuus ei tuo naiútintoa , se tuo kärsimystä.
- about 50 myös
On suru kuulla et on kohtalotovereita EN OIS USKONU !!!!
Minähän oon oikeen sexsihullu ja ollut jopa muutamassa pornoleffassa.
En tiedä miten tän sanoiks pukeis,mut kun me odotettiin meitin esikoista,
niin mähän kävin lähes joka viikonloppu tuikkaa eri muia,ja kun
meitin esikoinen synty,niin olin kunnon yökerhossa ja soitin sairaalaan
mistä kertoivat että teille on juuri syntynyt kaunis tyttövauva,no minä toki olin
iloinen ja jatkoin juhlimistani,mutta lapsen juuri syntymä ei estänyt minua
menemään toisen tai kahden naisen kanssa alkuyösstä sviittiin,missä
sit alkoikin melkoiset o....t mutta kadun kyllä hieman.
Nykyvaimoni sallii että käyn nusasemassa ketä haluan.
KIITOS HÄNELLE.
Mutta koita päästä eroon moisista maksullisista naisista.
Ainoa jos joudut maksamaan ,niin sui....tto on ainoa ja sekin kortonkin kanssa.- ....................
Melkein itkin kun luin tuon. Voi vaimo parkaa...
Ja lapsi parkaa ennenkaikkea!!!
Kumpa lastasi ei sitten kiusattaisi koulussa kun isä huoripukki, sellaistakin tapahtuu!
Lapsi saa kärsiä mieleltään sairaan vanhemman teoista vaikka itse on täysin VIATON!!! Lapsi on aina viaton!
- Halut selättänyt
Voimakas seksin tarve on masennusta. Masennus lisää huomattavasti seksihaluja. Moni kärsii myös masennuksen jälkeisestä kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä. Katso oireet goglesta. Minä olin nuorempana lievästi masentunut ja seksi oli aina mielessä. Masturboin noin 5 kertaa päivässä. Töissäkin piti käydä vessassa helpottamassa oloa. Olen joskus jutellut aiheesta kavereiden kanssa ja heillä on ollut sama ongelma. Ovat myöntäneet ollensa masentuneita. Senssipaltoilla on satoja masentuneita ihmisiä, jotka haluu seksiä estotta ja usein ilman ehkäisyä. Masennukseen liittyy myös suojaamaton seksi, eli riskien otto. Itse olen aina käyttänyt ehkäisyä ja turvaseksiä. Pääsin eroon liiasta seksihaluista, kun aloin urheilemaan ja lopetin alkoholin käytön. Käyn joka ilta lenkillä ja alkoholia nautin minimaalisesti noin kerran kahdessa kuukaudessa. Harrastan myös muita urhailulajeja. Näin sain muuta ajateltavaa. Kandee kokeilla.
- pettäminen?
niin ensin pitää miettä mitä on pettäminen; se on sitä ku ajattelee omaa vaimoaan hutsun sylissä :-D
- mies 1987
Olen nuori tai nuori ja nuori mutta kohta 27v ja mulla on kyllä kanssa haluja ilmeisesti liikaakin, vaikeaa se on mutta pakko yrittää ja koittakaa kaikki jaksaa, minäkin ESIM lopetin tupakan eikä se helppoa ollut. Toivotan kaikille onnea!!!
- Astrologia
Mistä näitä oikein keksitään. En ole vähään aikaan uskonut kirjoittajan olevan mitään muuta, kuin lehtien horoskooppien tekijöitä, tekemässä lisäbisnestä.
- Stondisonstage
Ja edelleen ihmettelen tätä nettikauden tyhjäpäiden määrää, tässä voi kuittailla nimettömänä mitä vaan, mutta ihan oikeasti, otetaan vielä kantaa ja avaudutaan ihan kunnolla.. Mitäs, jos tekisitte elämästä elämää te (aika luultavasti feikkaavat tollot) ja alkaisitte vaikka stand-up -koomikon uralle?
- Suomimies
Uskomattomia kommentteja on tullut,homoksikko koko Suomi on muuttumassa ?... Miehet ei näköjään ymmärrä kunnon Miehen juttujen päälle mitään ,jollaisesta lähes kaikki naiset haaveilee.
Yleensä on niin että nainen ei saa seksiä tarpeeki parisuhteessa varsinkin vanhemmalla iällä kun 50 villitys koittaa.
Itse en kyllä harrasta maksullisia naisia, vaikka nehän on ehdottomasti turvallisin ja halvin keino käydä vieraissa koska ne pitää huolen että seksi on turva seksiä ja ne ei perään soittelle eikä niitä tarvi syöttää ja juottaa ja soitella kalliita puhelin laskuja ja ajaa autolla satoja kilometrejä ja ostaa kalliita hotellihuoneita ja pilata työ asioita ja yms.i niin kuin tavis sinkku naisten kans käy , jonka jälkeenkin seksin saanti on erittäin epä varmaa ja jos sitä saa niin ne vaatii ilman kumia ja sitten tulee tautivaara vaikka jokainen sanoo olevansa 100% varmasti puhdas,ja kun laskee muutaman laskutoimituksen yhteen kun nämä seikkailee jatkuvasti seikkaijoiden kanssa niin tauti riski on 10000 kertainen maksulliseen verrattuna. (eli jos sanotaan suoraan ,sinkku naiset on todella likaista kamaa)
Se miksen itse käytä maksullisia ,koska ei ole mitään järkeä maksaa näytelmästä ,kun on naisia jotka nautiikin seksistä ja vielä sellaisia jotka on turvallisia ettei tarvi pelätä tauteja .Tällaiset naiset on yleensä varattuja naisia jotka ei kotona saa tarpeeksi seksiä. onhan se mahtava rakastella naisen kanssa joka oikesti nautiii oikesti pitkään........silloin mies tuntee olevansa MIES ! - lottamari<3
Ihan parhaat naurut sain vielä päivän päätteeksi..ihanaa komiikkaa, nyt on hymy huulilla hyvä alkaa nukkumaan :))))
öö-mies on ihan sairaan hyvä, nauroin mahani kipeäksi :))))- vitulla .....
Kyrvällä vien sinut katsomaan maailmaa vittujen avaruuteen......
- kundi25v__
onneks mun muija antaa mulle päivittäin. ei tarvii käydä maksullisissa ;)
- Hukassamyös
Et taida ymmärtää että seksiaddiktiosta kärsivä ihminen ei tyydy oikeasti ikinä ennen kuin pystynyt käsittelemään ongelmiaan? eli vaikka saisi kuinka monta kertaa päivässä ei merkkaa sitä että pystyisi tyydyttymään kuin pieneksi hetkeksi jos siksikään.
- pakkomielle
Hukassamyös kirjoitti:
Et taida ymmärtää että seksiaddiktiosta kärsivä ihminen ei tyydy oikeasti ikinä ennen kuin pystynyt käsittelemään ongelmiaan? eli vaikka saisi kuinka monta kertaa päivässä ei merkkaa sitä että pystyisi tyydyttymään kuin pieneksi hetkeksi jos siksikään.
Puhut totta. Luulen, että valtaosalla on jokin persoonallisuushäiriö. Seksiaddikti ei pääse eroon addiktiosta. Pakonomainen tarve tirkistellä ainakin pornoa pävittäin ja montakin kertaa. Eräs tunnusti noin.
- russofobiii
Trollialoitus näyttää olevan femakon huorafobiaa.
- !nuar karaju!
Miksi olet parisuhteessa kun et kunnioita ja arvosta toista koska petät ja valehtelet?
Sinkkuna saisi panna ilman kenenkään mielen pahoittamista ja toisen vuosien pilaamista (minkä hän siis olisi voinut käyttää paremman miehen seurassa). - lelle26
AP:lle :
vilpitön osanottoni sinulle .
Samoin kuin alkoholismi tai mikä muu riippuvuus tahansa , seksiriippuvuus on sellainen asia , että siitä eroon pääseminen on oikeasti vaikeaa, yksin ehkä jopa mahdotontakin.
Tässä keskusteluketkussa on paljon ilkeilyjä tai asiattomuuksia , sillä kyseessä on eräänlainen sairaus .
Jos vaimosi rakastaa sinua ja on sitoutunut liittoosi , uskoisin hänen ymmärtävän "sairautesi". Ei seksisairaus tarkoita välittämisen tai sitoutumisen puutetta kumppaniin , mutta hoitoon hakeutumattomuus tarkoittaa.
Tapasin joitakin vuosia sitten miehen , joka kärsi samanlaisesta riippuvuudesta .
Ei ollut onnellinen mies , saati tasapainoinen . Enemmänkin kärsivä ihminen.
Tsemppiä sinulle - olet avoin ja rehellinen .
Arvosta itseäsi ja hae reilusti anonyyminä apua noista asiallisista linkeistä.- niinpä niin
Niin ja käsikädessä kulkee seksiriippuvuuden kanssa usein muut riippuvuudet kuten peliriippuvuus ja päihderiippuvuus. Ilman ammattiapua ei kuiville pääse.
- piluakympillä
Mutta entäs lapset!
- vanha pukki
Entinenkin vanhapiika kävi asiasta ripittäytymässä papille.Pappi vain totesi ymmärtäväisesti että " liha on heikko".Tähän ripittäytyjä vastasi : " Ei se mitään jos on heikko,mutta kun siinä on selvä läpi"! Taidatkos sen selkeämmin sanoa?
- Seksihullu nainen
Niin itsekkin yli neljänkymmenen salilla käyvä kaunis nainen..ukko nuorempi mutta seksi elämä loppunu jo aikaa sit
kuulemma mikään ei riitä haukkui nymfomaaniksi ku halusin niin paljon ja usein ,ei kai riittäny kunto ja nyt ei enää ainakaan ,itse timmissä kunnossa ja mietin eikö ole suomessa miestä mulle lihaksikasta panokonetta?? :(- ....................
No höh, miksette pariudu seksihullut keskenänne!!!???
Oikeasti, match made in heav.. no ehkä paremminkin in hell!!! :) Mutta kuitenkin...
Deitti ilmoitukseen vaan rohkeasti, että etsii ns. aktiivista kumppania!
Älkää yrittäkökään ahtautua normaalin ihmisen muottiin, satutatte vain tavallisia ihmisiä!
Eihän nykypäivänä homot ja lesbotkaan elä kulissiliitoissa, olkaa rohkeasti sitä mitä olette ja etsikää kumppanit kaltaisistanne, niin ette loukkaa ketään ja kaikki osapuolet on tyytyväisiä!!! :)
Se että en hyväksy toimintaanne paistaa varmasti läpi, mutta oikeasti mielestäni kirjoituksessani on aika hyvä pointti vaikka itse sen sanonkin! - ddggdsgsgsd
Osta ennemmin semmoinen moottorilla käyvä panomylly
- Anonyymi
.................... kirjoitti:
No höh, miksette pariudu seksihullut keskenänne!!!???
Oikeasti, match made in heav.. no ehkä paremminkin in hell!!! :) Mutta kuitenkin...
Deitti ilmoitukseen vaan rohkeasti, että etsii ns. aktiivista kumppania!
Älkää yrittäkökään ahtautua normaalin ihmisen muottiin, satutatte vain tavallisia ihmisiä!
Eihän nykypäivänä homot ja lesbotkaan elä kulissiliitoissa, olkaa rohkeasti sitä mitä olette ja etsikää kumppanit kaltaisistanne, niin ette loukkaa ketään ja kaikki osapuolet on tyytyväisiä!!! :)
Se että en hyväksy toimintaanne paistaa varmasti läpi, mutta oikeasti mielestäni kirjoituksessani on aika hyvä pointti vaikka itse sen sanonkin!Juuri näin! Teille sopii joko sinkkuna rellestäminen tai sitten avoin suhde, jossa molemmat saavat paneskella muitakin miten huvittaa. Miksi ihmeessä kidutatte itseänne ja puolisoanne sellaisessa suhteessa, joka ei teille sovi?
- hukassamyös
Itsekkin olen seksiaddikti ja apua en ole saanut kun ainut tukiryhmä Suomessa turvautuu kristinuskoon :( en ole tosin ikinä sortunut maksullisiin palveluihin, mutta eipä estä seksuaalisten asioiden tekemistä yhden ihmisen kanssa tai ihan vain yksin. Seksiaddiktioni takia tiedän menettäni jo 3 ystävää ja sen vähäisen arvon mitä ihmisellä tänäpäivänä nyt on. Juorut ja kuvat levisivät yhdessä vaiheessa myös minusta, se oli hyvin traumatisoivaa ja kamppailen sen takia nyt vielä huonommasta itsetunnosta ja pahempilaatuisesta seksiaddiktiosta. Mitään vertaistukea ei netistäkään edes saa ja pari ystävääni keille olen uskaltanut kertona tunteistani eivät tunnu ymmärtävän tätä.
- ....................
Mikset hae apua!?
Takuulla on tuollaiseenkin jokin lääke! Esim naishormoonia vähän elimistöön!
Ei siitä tarvitse kenellekkään sitten huudella.
Voin kuvitella että elämäsi on todella AHDISTAVAA tuollaisen pakkomielteen kanssa!
Mielensairauksiin on nykyään todella hyvät ja huomaamattomat (ei juuri sivuvaikutuksia) lääkkeet, hae apua!!!
- -----
Olen nainen ja ollut seksiriippuvainen. Aloin seurustella paljon nuoremman miehen kanssa joka jaksoi vaikka yötä päivää.
Olen rauhoittunut, nyt elämme yhdessä, seksiäkin on, mutta hyvin paljon vähemmän. En enää kaipaa mitään lisää elämääni.
Onneksi mies on myös sielunkumppani, minulla oli onnea. Tämä on totta, ei mikään provo. - kekki
Helppoo olla sinkku,voi jaella tavaraa ihan kelle vaan joko maksaen tai ei!!!Miks olla suhteessa,kun virasta mieli tekee?No jokaisen oma asia!!!
- kekki
siis vierasta!
- mieli tekee
mitä ? varastaa
- Toimii!
Itselläni auttoi se että katseli netistä videoita joissa nainen ei ollutkaan käynyt pesulla enne touhuja. Nyt lähinnä yökkää kun ajatteleekin pyyhkimätöntä hanuria ja valkovuotoista revaa. Ei tee mieli yhtään. Ja nyt jää aikaa muuhunkin.
Kokeiles tuollaista ajatusta siinä vaiheessa kun alkaa tekemään mieli, takaan että menee ohi himot.- YöKK
Sinä sitten varmasti ymmärrät miksi naisia yleensä ällöttää
antaa suuseksiä miehelle. Miehen inhottavasti haiseva
valkoinen sperma saa kyllä halut kaikkoamaan. - Latinki lähtee!
YöKK kirjoitti:
Sinä sitten varmasti ymmärrät miksi naisia yleensä ällöttää
antaa suuseksiä miehelle. Miehen inhottavasti haiseva
valkoinen sperma saa kyllä halut kaikkoamaan.Sä oot sitten ottanut sen suusta liian aikaisin. Et kerkee hajua tuntemaan kun lasti kajahtaa kitalakeen.
- Onnea jatkossa sinul
Latinki lähtee! kirjoitti:
Sä oot sitten ottanut sen suusta liian aikaisin. Et kerkee hajua tuntemaan kun lasti kajahtaa kitalakeen.
Sinä siis olet pitänyt sen suussa latinkiin asti kun noin hyvin asian tiedät.
Onnea vaan sulle poikaseksissä ja toivottavast saat jatkossakin
lutkuttaa oikein antaumuksella. Olisi harmillista jos kesken homman sinulla
seuraavan kerra jäis. - Latinki lähtee!
Onnea jatkossa sinul kirjoitti:
Sinä siis olet pitänyt sen suussa latinkiin asti kun noin hyvin asian tiedät.
Onnea vaan sulle poikaseksissä ja toivottavast saat jatkossakin
lutkuttaa oikein antaumuksella. Olisi harmillista jos kesken homman sinulla
seuraavan kerra jäis.Olen nainen. Sä et taida olla kun et tajua miten hommat hoidellaan. Ei se latibki sellainen ole että siitä tarvitsee tuoksukynttilöitä alkaa väsäämään. Haloo?
- se on kun
masturboiti, ilman rakkautta
- ei ole luottamusta
Olen aivan järkyttynyt näistä kirjoituksistanne. Harvoin täällä käyn mutta jos te miehet edustatte edes pienen osan miesten yleisistä käsityksistä aiheesta, olen iloinen että ole yksin.
Mieheni oli/on seksiaddikti. Kyse ei ollut siitä etteikö hän saanut seksiä kotona, meillä oli todella ihana suhde 2 ensimmäisetä vuotta, vaan muutaman vuoden jälkeen mies alkoi torjua kotiseksin, pakeni verukkeella kun tein lähestymisen ja hakeutui mielummin puhelinseksin pariin ja silloin oli jo aloittanut suhteen veljeni vaimon kanssa josta sitten jäivät rysän päältä kiinni.
Tätä eläää addiktin kanssa jatkui lähes 30 vuotta. Ymmärsin ja annoin anteeksi, kunnes seksiaddiktinsa alkoi haitata kaikkea elämää, itse masennuin ja lihoin surusta ja miehellä jatkuva haku päällä, useita kumppaneita, mitään muuta ei enää elämäänsä mahtunut kuin seksipalstat, seksilinjat, treffipalstat, jopa sanomalehtien treffipalstat kävi läpi ja vastaili kaikille mahdollisille kumppaneille. Yöksi meni nukkumaan toiseen huoneeseen jossa puhelin piippaili koko yön, ja aamulla rättiväsyneenä meni töihin. Hankki jopa toisen puhelimen ja sim kortin jotta pystyi pitämään juttua kahden kanssa yhtäaikaa.
Joskus keskustelin miehen ensimmäisen vaimon kanssa, 10 vuotta olivat olleet yhdessä, suhde kariutui siihen että mies oli tartuttanut vaimolleen sukupuolitaudin ja vaimo ei ollut kestänyt miehen seksiaddiktia, oli pahentunut vuosien kuluessa.
Oli vain niin ihmeellistä kun mies osasi seurusteluaikoinamme salata kaiken eikä olisi tullut mieleenkään hänen sairastavan tuollaista. Hieno mukava mies muutoin.
En usko toipuvani koskaan tuosta suhteesta. Mies on nyt uuden kanssa siis eksä (hän itse lähti) ja kerroin vaimolleen miehen addiktista ja pyysin heitä menemään vaikka yhdessä terapiaan. Uusi vaimo väittää että panettelen miestä. Itse uskon että kaikilla on oikeus onneen, myös addiktilla mutta kovin onnellinen ei eks mieheni ole koskaan ollut- voi ei tätä
Kiitos rehellisyydestä nimimerkki ei ole luottamusta. Täällä yksi samanlaiseen kohtaloon havahtunut ex- puoliso. Paljon jäi jälkiselvittävää, että pääsee tästä eheäksi jälleen.
- ffffffffffff
Seksiaddiktio=tekosyy kusipäisyydelle. Myös masturboiden voi saada orgasmeja, ei tarvitsisi pettää.
- Laitakaa naiset
sinne pimppalooraan vaikka ison kokoinen porkka hieromaa sitä jatkuvaa kiimaa pois.
- Lue uudestaan
Kysymyksessä ei ole nainen vaan MIES! Älä käännä koko juttua naisia vastaan.
- Terapiaan mars
Surullista. Jos tieto käyttäytymisestäsi kulkeutuu vaimollesi jäät todennäköisesti yksin. Ei niin että itse jätät kertomatta kaksoiselämästäsi, joku toinen voi kertoa ennemmin tai myöhemmin. Vaikka parannat käyttäytymistäsi olet jatkuvasti tilanteessa että vaimosi voi ottaa eron. Olet vaikeassa tilanteessa ja tekosi voi olla anteeksiantamatonta vaimollesi.
- joku tolkku
Täällä ei kannata oikean asian perään huutaa. Suurin osa vastauksista täysin ala-arvoista tuubaa. Mutta eräille sonnan suolto nimimerkin takaa varmaan antaa orkkuja. Minä sanoisin, että jätä tämä foorumi omaan arvoonsa ja etsi ammattiapua
- kokemustaon
Kohta 50v mies. Älä anna seksihalujen tai paremminkin niiden toteuttamisen tuhota elämääsi. Jos rakastat puolisoasi/perhettäsi,"sano" ei kun halut tulevat ja jos pystyt,mene/pyydä vaimosi kainaloon.Ala nöyrästi ja itsellesi anteeksi antaen totuttautumaan läheisyyteen vaimosi kanssa ja pystyt kyllä nauttimaan siitä että sinulla on halut sekä ymmärtämään ettei aina ole "tervettä" tai tarvetta tyydyttää halujasi.Olet seksuaalisesti viriili ja ymmärrän sinua!Läheisyys,hellyys ja nautinto siitä että olet seksuaalinen mies sekä ymmärrys siitä,oikealla lailla tulee kun jaksat odottaa.Älä luule että olet ainoa,päinvastoin,meitä on monia! Etsi tie vapauteen seksuaalisesti,vaimosi kanssa,iloitkaa siitä ja pyri eroon menneisyydestä, anna itsellesi anteeksi.Rakasta ja helli vaimoasi,saat palautteena sitä mitä olette vailla :)
- Anonyymi
Kaikki on luulon varassa kaatuneiden muistojuhlassa viesti luulen onni kohta perheessä menee huonosti ei ole suhteita.Tieto on luulon väärti sanotaan eksuaalisuus tärkeämpää tai lehdessä uhri löytynyt luulen onnen löytyvän tiedän riippuvuus aika paha.
- ei ole luottamusta
nimimerkki: voi ei tätä.
En usko että pääsee koskaan eheäksi noiden kokemusten jälkeen. Siksi en ole moneen vuoteen huolinut kumppania. Jäi niin paljon itselle epävarmuutta että varmaankin kyttäisin uuden miehen kaikki tekemiset siinä pelossa että hänkin on addikti. Parempi olla yksin.- Anonyymi
Voi sinua :( Tästä näemme, että pitäisi olla avoin ja puhua asioista. Salailu ei ole hyväksi. Seksiaddiktit: milloin huomasitte riipouvuutenne ensi kerran? Alkoiko se vasta suhteen aikana vai jo ennen?
- Ei onkelma
Itse en näe ongelmaa siinä, että Vaimonsa kanssa vehtaa. Itse pidän luotettavaa kumppania tärkeämpänä, kuin jotain vehtaamista kortsujen kanssa ja ties mitä jälkiseuraamuksia. Yleensä miehillä homma alkaa hiipumaan jossain vaiheessa ja naisilla ei kun kasvaa? Vai onko jo kaikki koettu? Yhteen aikaan piti vaimoa lahjoa, että saat sitä sun tätä, kun nyt vaan?
- pörröiset tytöt
Jos puolisosi ei tiedä mitään niin mitä se sitten haittaa?
Seksihän on parempaa kuin fysioterapia tai hieronta!
Lopeta höpöttely lopettamisesta ja mene vain sen odottavan tytön luo rahojesi kanssa niin päiväsi on pelastettu ja olo auvoisa.
Kunnon seksibreikki todellisuudesta tekee vain hyvää!
Mutta älä ikinä tunnusta. Vain tieto lisää tuskaa.
Vaikka jäisit kiinni itse teossa, kiellä kaikki ja tekeydy muistamattomaksi. Sano vaikka että viimeinen muistikuvasi on kun Noora Karma hypnotisoi sinut etkä ole siis vastuussa mistään teoistasi. - rasvakas
Näemmä feministi-propaganda mennyt läpi täysillä. Mikäli miehellä tekee mieli niin munat pois saman tien.
Keskustelun seuraaminen on omalla kohdalla saanut tuollaisen reaktion että jatkaa vain pornon parissa. Mahdollisesti maksullista väliin. Onneksi tuo on vielä Suomessa laillista. Toistaiseksi.
Mihin kadonnut vapaa rakkaus. Tuntuu että on nielty sellaisenaan jenkkityyli jossa nainen näyttää hyvältä ja mies maksaa laskut.
Mielellään näkisi naisia jotka oikeasti tahtoo, eivät anna pelkästään rikkaisiin naimisiin pääsemisen takia.- Anonyymi
Sinulla on täysi vapaus olla sinkku tai ryhtyä avoimeen suhteeseen. Tavalliseen parisuhteeseen pitäisi ryhtyä vain sellaiset, jotka haluavat olla ja panna vain yhden ihmisen kanssa, eikä heitä kiinnosta muut. Minun ja mieheni seksuaaliset halut kohtaavat hyvin: kumpikin tekee alotteita, joista kumpikaan ei ikinä halua kieltäytyä, ja muut ei kiinnosta. Voisimme panna toisiamme vaikka koko ajan, mutta.. muitakin asioita pitäisi tehdä :D Edellinen mies ei ollut yhtä halukas, mutta en pettänyt häntä, vaan erosin (muitakin syitä tosin oli).
- 0240
Onnex ei ongelmaa.
Niin, tätä ongelmaa! Jokaisella ihmisellähän on omat heikkoutensa, joten ei kannata ilkkua!
Itse olen persoonaltani VARSIN ESTYNYT, niin entisen- kuin nykyisenkin puolisoni mielestä. On tässä kuitenkin se hyvä puoli, ettei minulla ole ap:n ongelmia, koskapa edustan seksiaddiktin VASTAKOHTAA: Nykyistä pian "15-vuotiasta" parisuhdetta ei ole RASITTANUT, vieraissa käyminen.
SUUSANALLIN LEIKITTELY, flirttailu on kyllä minustakin toisinaan mukavaa puuhaa, mutta se ei nyt kuitenkaan lienee sama asia kuin FYYSINEN USKOTTOMUUS. (Ainakaan miestäni ei yhtään haittaa, jos hymyilen jollekulle muullekin kaksilahkeiselle kuin hänelle. Enkä minä suutu, jos mieheni "lepertelee" jollekulle myyjättärälle.)
Naisten, ja pitkään parisuhteessa olleet miehetkin,
tuntuvat ymmärtävän hyvin, ettei PIENI SUUSANALLINEN LEIKITTELY, flirtti ole useimmiten lupaus "mistään enemmästä". Sitten on niitä METSÄLÄISTOLLOJA, joille ei uskalla edes päivää sanoa, koska he tällöin tuntuvat välittömästi luulevan olevansa jonkun naisen/miehen mielenkiinnon kohteita.
- 14v poika
Itse olen 14 vuotias ja huomaan vastaavani paremmin tähän asiaan kun useammat 18-30v pellet. Jos sinulla ei ole tunteita vaimoasi kohtaan, ja haluat tyydyttää omat seksuaaliset tarpeesi muilla naisilla, niin tee niin. MUTTA. Itse valitsisin ennemmin avioeron, kun sen että käy vieraissa ja jää lopulta sitten kiinni. Mene sen jälkeen panemaan muita, niin ei tule vaimollesi paha mieli. Ystävällisin terveisin: 14v poika.
Kumpa minulla ja miehellänikin olisi lapsia,tai oikeastaan yksikin riittäisi! Toisaalta oli hyvä, että saimme 15 vuotta sitten aloittaa kumpainenkin suhteemme puhtaalta pöydältä, kun kumpaisellakaan EI OLLUT LAPSIA EDELLISISTÄ SUHTEISTA.
En usko, että voisin koskaan edes harkita suhdetta, NIIN IHMISSUHTEISSAAN LYHYTJÄNTEISEEN JA LYHYTNÄKÖISEEN MIEHEEN, että tämä "tehdä pökäiseen" jonkun naisen kanssa lapsen, ja eroaa sitten tästä, kun lapsi on tuskin taaperoikäinen.
Itse koko aikuisikäni 2:ssa PITKÄSSÄ, PERÄTTÄISESSÄ PARISUHTEESSA ELÄNEENÄ, en juuri arvosta ihmisiä, jotka tekevät "päätä pahkaa" lapsia, ilmeisesti lapsen tekemisen ilosta, selvittämättä ENSIN lainkaan, onko heistä elämään pitkässä parisuhteessa LAPSENSA/LASTENSA ÄIDIN KANSSA. Ylipäänsä se, että ihmisellä on sinne tänne tehtyjä lapsia, muttei yhtään pitkää parisuhdetta, eli kykyä elää tasavertaisessa suhteessa toisen aikuisen kanssa kertoo kehittymättömästä ja hankalasta luonteesta.
En ole ikinä katsonut kahta kertaa varattuun mieheen, edes vapaana ollessani, mutten myöskään KEHITTYMÄTTÖMÄÄN HULIVILIIN, joka naurettavan lyhyen parisuhteen jälkeen elää 1-3 vuotiaan lapsen yksinhuoltajana. (Kertoohan se melkoisesta LUONTEEN KYPSYMÄTTÖMYYDESTÄ, että IHMINEN PÖKÄISEE LAPSEN rakkauden ensihuumassa, huonosti tuntemansa henkilön kanssa, ja on sitten jo "SINKKUMARKKINOILLA" etsimässä uutta suhdetta, vaikka edellisen suhteen hedelmä on vasta 1-3 vuotias, natiainen. Tällaisinkaan "iloisiin hännänheiluttajiinkaan" en ole koskaan IHASTUNUT, saati sekaantunut.)- Anonyymi
Oi sinä ihana viisas nuori mies, juuri noin on asia! Kaikki eivät valitettavasti koskaan kasva aikuiseksi, niin kuin lapsena luulin ihmisten viisastuvan. Minä kärsin nykyään herkästi mustasukkaisuudesta todennäköisesti sen vuoksi, että isäni petti äitiäni. Sellainen hyvä vaikutus sentään, että itse en ikinä pystyisi pettämään.
- tsemppiä 14v
Olet Fiksu 14v poika! :) Puhut totta. Minun isäni kävi 45 vuoyiaana panemassa naapurin nuorta eukkoo. Se selvisi äidille. Äiti kävi huutamassa ja haukkumassa naapurin eukon kurkku suorana ukkonsa kuullen huoraksi. Silloin äiti erotti parisängyn eri nurkkaan makkarissa ja nukkui loppuelämänsä omassa sängyssään.
Ei, en ole kohtalotoverisi. Päinvastoin. Olen kummankin puolisoni mielestä ollut SEKSUAALISEN TOIMINNAN ALUEELLA turhan estynyt, suusanallinen flirttailu onnistuu kyllä "hienosti"!
Ehkä olen niitä ihmisiä, joista YLISEKSUAALISET SEKSIADDIKTIT SANOVAT: Antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa!
Estyneessä persoonallisuudessani on kuitenkin se hyvä puoli,
ettei ainakaan FYYSINEN PETTÄMINEN uhkaa pian 15 vuotista parisuhdettani!- fffffff
Luin juuri, että seksiaddiktioon on olemassa myös lääkkeet. Suosittelisin aloittajaa menemään pikimmiten psykiatrin luokse.
- wtfomg
Ei sääliä, ei tukea. Kestä tekojesi seuraukset. Vaimollasi on oikeus tietää.
En ikinä voisi antaa anteeksi tuollaista petosta.Hyvä "wtfomg" kirjoitit: "Vaimollasi on oikeus tietää."
Olen miettinyt avaustasi, TUNTEMATON ap.
Älä herran tähden mene yksityiskohtaisesti tunnustamaan
tekojasi vaimollesi. Ainakaan minä naisena en haluaisi tietää yksityiskohtaisesti missä, millä tavoin, minkä nimisten naisten kanssa on touhuttu. Kerrot vain pettäneesi, ja tajuavasi loputtoman seksinhimosi olevan ongelma, ja haluavasi apua.
Nythän olet oikealla tiellä, kun haluat apua addiktioosi,
jolla varmaan, MUIDEN ADDIKTIOIDEN TAPAAN, on taipumusta viedä yhä enemmän tilaa ns. normaalilta elämältä.
- hjkläää
Panosta siihen vaimoosi sekin energia mikä menee maksullisiin, ostat seksiasuja ja leikkikaluja niin ei tarvii hutsuissa juosta.
- heh, heh
Eihän tuo ole ongelma, korkeintaan positiivinen sellainen. Maksullisten sijaan kannattaisi etsiä ilmaista panoseuraa, koska sitäkin on tarjolla yllin kyllin.
Jos et löydä, niin auta jotain opiskelijaa rahoittamaan opintojaan. - selekärangaton
Sulla on lapsuudessa koettu trauma.
sama vika kun alkoholisteilla japeliriippuvaisilla.kannattais hakeutua esim.Sellaseen ryhmään kun alkoholistien aikuiset lapset.se on muutakin kuin alkon käyttäjille koska tauti on sama oireet eri.yleensä lapsuudenkodissa joku toiminta häiriö.Hyvä nimimerkki "selkärangaton", en tunne AA:n tai Alkoholistien aikuiset lapset ry.:n toimintaa, koska YDINPERHEESEENI EI OLE KOSKAAN KUULUNUT ALKOHOLISTEJA. Silti minusta tuntuu että yksilöterapia, jos sellaiseen on mahdollisuus tai joku seksiaddiktien oma ryhmä olisi parempi vaihtoehto, ettei seksiaddikti tule muiden taholta tuomituksi, ja hylkää alkuunsa avun hakemista.
Itselläni on kokemusta vain LIEVÄSTÄ sokeririippuvuudesta
- huoraeirakasta?
Nussiminen on yhdyntä! Siinä kaksi puoliskoa yhtyy toisiinsa! Miten voit huorran kanssa tehdä tuon? Yhdyntä? Huorraan ei voi eikä saa ikinä rakastua! Nussintaonyhdyntä!
- YLEISLELU!
HUORAANEIVOI RAKASTUA EIKÄ RAKASTAA, KUN SE ON YLEINEN NAINEN! JOKAISEN KÄYTÖSSÄ?
- Kaimalla
Naimalla nälkä lähtee.
- '_'
"Kaikki riippuvuuksien ja himojen sitomat ihmiset ovat orjuuden hengen vallassa. Tämä sama demonihenki sitoo kaikkia niitä, jotka ovat piintyneitä alkoholin, huumeiden, nikotiinin tai hillittömien seksuaalisten tai sensuaalisten halujen ja tapojen orjia."
"On lukemattomia ihmisiä, jotka ovat täysin riippuvaisia seksistä, eivätkä ole koskaan tyytyväisiä, vaikka saisivat sitä miten paljon tahansa. Tunsin miehen, joka oli niin riippuvainen, että pakotti vaimonsa seksiin jatkuvasti öin ja päivin. Naisparka oli täysin uuvuksissa, kun taas miehen mielestä mikään ei ollut vinossa. Kun paholainen sidottiin ja orjuuden henki ajettiin ulos, hän vapautui sellaisesta himosta ja sanomattakin on selvää, että hänen vaimonsa pääsi vapaaksi!"- Iääninsonni
Mikä sinä perkeIeen hullu olet pilaamaan hyvän keskustelun tuomitsemisellasi? Et ole kenenkään silmissä paskankaan arvoinen kuten ei mielipiteesikään joistain satuolennoista joista toiset on pahoja ja toiset hyviä.
Kova halu on terveen merkki ja sellaisen alfauroksen kuuluukin levittää siementään mahdollisimman laajalle.
Jättäkää siis te aloittajan kaltaiset kunnon miehet kondomit suosiolla käyttämättä kun olette tekemisissä tavallisten naapurin naisten kanssa. Etenkin jos nainen on naimisissa, niin ei missään nimessä kondomia! Hän ei perään huutele vaikka pohjaan palaisikin.
Seksi ei ole niin rasittavaa mitä tuo kommentoija sanoo. Kunto siinä vain kasvaa eikä tarvitse juosta pururadoilla ja saa samalla endorfiineja ja nautintoa mitä tavallinen liikunta ei tarjoa.
Silloin kun panettaa, niin on pantava. Sillä se tuska korjaantuu. On aivan mielipuolista julistaa luonnollinen tarve synniksi, koska sellaista ei ole olemassakaan. On vain sääli jos hyvä stondis jää käyttämättä. Jokainen seksiin suostunut nainen on ainakin väittänyt nauttineensa suuresti, joten on aivan turha yrittää parantaa vaivaa jota ei ole, eikä luonnollisen tarpeen tyydyttämisestä missään nimessä pidä kantaa huonoa omaatuntoa.
Jos joutuu käymään vieraissa saadakseen tarpeensa tyydytettyä, niin se on puoliso jonka pitäisi hävetä! - Anonyymi
Riippuvuuteen on alkanut projekti auttamaan ja ohjaamaan vapaaksi riippuvuudesta.Valtakunnallinen seksi-ja pornoriippuvuus hankeprojekti Länsi-Suomen Diakonialaitoksella.Näkeekö,joku uniakin? Työssä ei nukuta yli 40 v kiireisessä yöelämässä, joten ei tietoa...hm...
- Anonyymi
Monille voimakkaat tarpeet,jota sivuilla ja somessa tarjoilee no orjuus tarpeista luulee olevansa oppinut asioista enemmän kuin kukaan muu,mutta eivät ymmärrä perheissä muutakin työn,koulutuksen ja harrastusten parissa ei kaikkea liikaa ja uutisissa joku onnettomuus,puukotus,tappo tai kolari pitäisikö sillointin seksillä elää??
- Anonyymi
Tässä hieman tietoa heille, jotka eivät näe seksiriippuvuutta aitona tai todellisena asiana......
https://www.mielipalvelut.fi/ajankohtaista/seksi-ja-pornoriippuvuus-tunnista-oireet-tiedosta-syyt-ja-aloita-toipuminen/- Anonyymi
Useilla voimakas riippuvuus,jopa keskustelee tuntemattomalle tai feikkiprofiilillekin,että tarvitset seksii ja luulee tietävänsä päässään,että kaveri ilmestyy elämä muuttuu,kun yksin perheissä ja vois auttaa kun tietämättään 3-9 hengen perheissäkään mitään tiedetä suhteista parempi vielä feikkiseinäkään vastaa avuttomille apuaan tarjoaisi,jospa niin onneton yksilö?
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293567- 851845
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151641Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541362VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu911202Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1121182- 681079
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k98942Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi28942