Ovatkohan Satu Tuomisto ja Stefan jälleen yhdessä? Ainakin olivat eilen yhdessä kahvilla eräässä stadin mestassa ja pitivät toisiaan kädestä. Vaikuttivat niin puspus-parilta!
Toisaalta olen nähnyt Stefanin viimeaikoina ainakin kahden eri kaunottaren kanssa. Taitaa Stefan nauttia täysillä vapaudestaan kun se eräs loisija ei roiku enää lahkeessa!
SATU T STEFAN yhdessä
16
843
Vastaukset
- Evvk
Kenestä puhutaan? Ei varmaan mitään Mensan jäseniä. Jos olisivat, niin tuntisin. Nyt rupesi kahvituttaa...
- Simo Hunkkari
Estro Geenikäinen perusti Mensan Kolumbiaan.
- Kakkula-Jalle
Simo Hunkkari kirjoitti:
Estro Geenikäinen perusti Mensan Kolumbiaan.
Et kyllä ole Satua nähnyt sillä Satu ei ole edes Suomessa tällä hetkellä. Satu Tuomisto siis, voihan se olla joku toinen satu, kauniita brunetteja maailma täynnä.
- 7+18
Joivatko oikein kermakahvit leivoksen kera vai oliko peräti rusinapullaa pöydässä? Kylläpä on sangen mielenkiintoinen tieto, jota ilman en voisi elää. Että oikein kahvilassa olivat. Olisit ihmeessä salakuvannut heidät ja lähettänyt otoksesi Seiska-lehteen, niin olisi varmasti tienannut pullakahvin hinnan ellet jopa leivoksen kera.
- voivoivoi
auts, johonkin kolahti tämä tieto :)
- Taas yhdessä??
No niin olen minäkin nähnyt Steffen ja Sadun käsi kädessä! Ja ei ole kauaa aikaa, ehkä viikon verran! Ihmettelinkin että eikö niiden pitänyt olla erossa...
Olen myös toisaalta kuullut että on kuherrellut tosi monen eri naisen kanssa viimeaikoina.... - as.oy.as
Isoin asia Thermannilla oli kun pääsi eroon viiksi-marasta.
- Ei ole Satu
Eipä se tumma kaunotar ole Satu. Joskin totta on nähty tumman nuoren kaunottaren kanssa.
Satu on Miamissa tällä hetkellä ja on ollut jo melkein viikon ja ei vielä ole takaisin Suomessa.- Miamiiiii
Sotket Tuksun ja Sadun.
- no huuuu
En sotke, tiedän asian henk koht ja lisäksi Satuhan kertoo tästä avoimesti mm. facessaan.
- joulu pukki
USKOT siis Facebookissa kerrottuja juttuja??
- masalantie
Satuhan selitteli näitä ruusunpunaisia juttujaan jo silloin kuin Pasi Nielikäisen kanssa seurusteli vaikka mies juoksi jatkuvasti naapurissa blondin perässä.
- Hahah!
On se erikoista miten vaikeaa joillakin on uskoa että Satu on työmatkalla Floridassa. Satu se ihan päivittää joka päivä sieltä kuulumisiaan mm. fb.
- Anonyymi
Eikös tuolloin syyskuussa 2014 ollut jo julkisesti tiedossa että Martina ja Stefu ovat palanneet takasin yhteen koska Martina jätti Stefun kun tämä petti Sadun kanssa mutta sitten otti takaisin? Valehteliko Satu siis kun antoi mediaan lausunnon että Stefu oli valehdellut hänelle että ovat eronneet Martinan kanssa ja että jätti heti Stefun kun sai tämän tietää?
- Anonyymi
Eikös tämä kaikki show ajoitu siihen aikaan kun Martinan sisko joutui henkirikoksen uhriksi heinäkuussa 2014 ja sitten oli elokuussa 2014 hautajaiset? Ja täällä tällaisia juttuja että Stefulla toinen nainen samaan aikaan. Ei ole todellista!
- Anonyymi
Samat jotka tässä ketjussa kirjoittavat ovat edelleen Martinan ja jotkut Eskonkin kimpussa vielä tänä päivänä. Stefua kuitenkin puolustavat nämä kirjoittelijat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147284
- 594702
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434634- 753378
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 301768
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261747Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411610- 351522
- 1431287