Isyystesti

Mirella

Poikaystävän äiti vaatii isyystestiä minua se loukkaa suuresti koska en ole ikinä ollut muiden kanssa sängyssä kuin poikaystäväni. Poikaystävä rupesi heti vaatimaan mammansa sanojen vaikutuksesta testiä vaikka ei oo aikaisemmin ees vihjannu testistä. Anoppi on vihannu mua alusta asti ja nyt väittää ettei minusta ole äitiksi vaikka ite teki nuorempana, kaiken lisäksi se haluais että tekisin aborttin ja epäilee etten ole kiintynyt vielä syntymättömään lapseeni. Tämä isyystestikin on vain minun nöyryyttämistä sun
vun edessä. Mitä mun pitäs tehä?

5

897

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sarppa

mun mielestä sun pitäis keskustella poikakaveris kanss ja unohtaa anoppi ja pyytää myös kaverias unohtaa.ajanmyötä varmaan anoppiskin oppii tykkää susta ja ennen kaikkee lapsenlapsestaan.ja jos sä oot varma---uskon niin--- et poikaystäväs on lapsen isä niin mene testiin, vaikka se tuntuukin nöyryyttävältä.

• Shelley

Jos sinun poikaystävä on tosiaan vielä äitinsä vallassa, niin unohda koko mies. Siis jos miehelle on omaa lasta äiti tärkeämpi niin mitä semmoisella isällä tekee. Uskon että perheesi ja ystäväsi tukevat ja auttavat sinua lapsen kanssa:) Mutta missään nimessä ei kannata suostua testiin vaan jonkun fanaattisesti pojansa roikuvan ätin takia. Pitäköön äiti ja poika toisensa ja eläköön he ihanaa perheelämää keskenään

• kaverisi:)

minusta jos et ole naimisiin, se (isyys) täytyy vakuuttamisen lisäksi todistaa testillä ja silloin se on ilmaista. En ole ihan varmaa, voi olla, että jo sekoitan. Kysy jostakin sos.virastosta.
      Muuten sanoo viis kaikille poikaystäväsi sukulaisille. Pää pystyyn! Ja älä välitä myös poikaystävästäsi. Kun lapsi on syntynyt, ne ihan oikeasti ryömiskelee jalkojesi edessä. Ainakin miehesi ja et tarvitse enemmän sen sukulaisia.
      Ole ylpeä! Lapsi on miehille maailman ykköinen ja lapsen takia se tekee vaikkapa mitään!
      Nautti nyt siitä ajasta synnytykseesi asti!

• Isyystestiä ei voi kuitenkaan tehdä ennen lapsen syntymä. Voihan olla, että lapsi jo synnyttyään muistuttaa niin paljon isäänsä, ettei epäilykselle jää sijaa.
      Aborttia ei pidä tehdä kenenkään painostuksen vuoksi.
      Tuo isyystesti varmasti loukkaa, mutta se ei ole kuitenkaan käytännössä mikään iso juttu, joten onkos illä niin väliä. Ainakin saisit laitettua jauhot suuhun poikaystäväsi äidille.
      Isyyde tunnustus on jokatapauksessa hyvä tehdä. jos olisitte naimisissa, mies kirjattaisiin automaattisesti lapsesi isäksi (jollet toisin ilmoittaisi). lpsen synnyttyä lastenvalvoja ottaa yhteyttä sinuun ja kysyy kuka on lapsesi isä. voit väittää, ettet tiedä, jolloin isää ei kirjata. Voit myös sanoa, kuka se on ja poikaystävälläsi on tuolloin oikeus vaatia itse isyystestiä, mikäli tämä ei itse koe voivansa olla muuten varma asiasta. Kun lapsi on täyttänyt 5 vuotta, ei kumpikaan vanhemmista voi enää vaatia isyystestiä/isyyden tunnustamista, mutta lapsi sen sijaan voi vaatia tuota sen jälkeen itse! Kannattaa siis hoitaa asiat mahdollisimman puhtaasti pois alta. Jos on jollekulle osapuolelle epäselvää, niin testiin vaan.

• Oikeudet

Isyystesti ei ole mikään iso juttu, jos haluat sitä. Määritellyllä isällä on silloin kaikki isän oikeudet ja velvollisuudet. Ja taatusti anoppi vaikuttaa näihin asioihin. Voit jättää lapsen myös isättömäksi, jolloin isällä ei ole oikeuksia eikä anopilla olettamiaan oikeuksia. Silloin sinä olet yksin lapsen kanssa, mutta ilman näitä riesoja. Vastaat myös silloin kaikesta yksin. Mieti tosiaan tarkasti mitä haluat tulevaisuudelta itsellesi ja lapsellesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      107
      6902
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      91
      5125
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      112
      3376
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3272
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      31
      2419
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1766
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1411
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1362
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1266
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1034
    Aihe