Hei,
olen istuttanut uuteen kukkapenkkiini taimet talvehtimaan. Haluaisin suojata ne talveksi. Havuja ei ole saatavilla. Millä sinä suojaat talvenarat kukkasi?
talven suoja
suojaa vailla
5
131
Vastaukset
Ruohosilppua, koivunlehteä, jotain haravointitähdettä oon heittäny päälle.
Jos omasta pihasta ei saa riittävästi, niin voihan sitä käydä puistossa haravoimassa....- vain kestäviä...
Minä en osta niin arkoja kasveja, että pitää suojata.
- ruutipää
Sinulta varmaan kysyttiin, ostatko sinä? :D :D
- kiuy
Karhuntaljaa rautakaupasta.
- Onnenkauppaa
Jotain risuja ristironkkeliin ja päälle haravointisaalista, mitään kovin tiivistä ei kannata laittaa.
Ilmava risukasa kerää lunta sikäli kun sitä saadaan ja lumi on paras suoja. Oikein kevyttä pakkaslunta voi itekkin heitellä päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249