Hei,
olen istuttanut uuteen kukkapenkkiini taimet talvehtimaan. Haluaisin suojata ne talveksi. Havuja ei ole saatavilla. Millä sinä suojaat talvenarat kukkasi?
talven suoja
suojaa vailla
5
191
Vastaukset 5
Ruohosilppua, koivunlehteä, jotain haravointitähdettä oon heittäny päälle.
Jos omasta pihasta ei saa riittävästi, niin voihan sitä käydä puistossa haravoimassa....- vain kestäviä...
Minä en osta niin arkoja kasveja, että pitää suojata.
- ruutipää
Sinulta varmaan kysyttiin, ostatko sinä? :D :D
- kiuy
Karhuntaljaa rautakaupasta.
- Onnenkauppaa
Jotain risuja ristironkkeliin ja päälle haravointisaalista, mitään kovin tiivistä ei kannata laittaa.
Ilmava risukasa kerää lunta sikäli kun sitä saadaan ja lumi on paras suoja. Oikein kevyttä pakkaslunta voi itekkin heitellä päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1081446- 103928
- 47921
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku86835Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57747- 64612
- 42601
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan191579- 34577
- 48547