Haluaisin oman poikaystävän kainaloon mutta en saa ketään. Mikäköhän mussa on vikana?! Olen iloinen,hauska ja ymmärtäväinen ihminen. Minulla on blondit pitkät hiukset, painan 67 kiloo ja olen 173 pitkä,C-kuppi.Ärsyttää kun kaikilla muilla on poikakaveri... :(
En saa ketään!!!
3
518
Vastaukset
joten aikaa on.
Kun aika, paikka ja kohde osuvat kohdilleen, se on menoa. Keskity muihin asioihin, rakkaus iskee kun on iskeäkseen. =)- yksin muiden ympäröimänä
...mäkin haluisin ajatella, mut kun sisällä on niin h******n tyhjä olo! Ennen mä olin aika pirtee päivät, mut nykyään oon melkein joka viikko aineskin pari päivää masiksessa, kun just se yks ei tunnu välittävän..
Kyllähän sitä aikaa vielä on, mut mä haluisin mun nuoruuden olevan täynnä kivoja muistoja, eikä oo kiva muistella ikävää ja sisäistä levottomuutta.
Tietysti mulla on hyviäkin päiviä ja muistoja, muun muassa mun bestis joka aina kysyy, miks mä oon hiljaa ja surullisen näkönen. Sit se aina yrittää lohduttaa mua ja se on ihanaa kun tietää et se välittää ja mua alkaa naurattaa kun se siin vieres pelleilee ja lässyttää..xDxDxD
Mut mun sydämessä on vieläkin se tyhjä nurkkaus. Sitä tärkeintä varten. Mä oon liian ujo!! Mun pitäis kävellä sen luo ja yrittää tutustua siihen paremmin niinku muutkin tytöt on tehny (ne on kyl vaan sen kavereita, tai eihän sitä tiiä..:(...)
Onneks se on mun luokall niin mä voin sentään katella sitä ja haaveilla..mut haaveilun pitäis olla jo ohi vuoden uneksinnan jälkeen. Nyt pitäis ryhtyä sanoista tekoihin! Kun se vaan ois helpompaa!!
Jos ois ees jotain takeita siitä, et se vois välittää, mut tuntuu et se on paljon mieluummin muiden kaa, muun muassa mun bestiksen, joka ei kyllä varmana tykkää siitä, sen mä tiiän!!
Mun kamu on jopa vihjaillu sille mun tunteista, mut ei se taida välittää sillä tavalla musta..jos sit pääsis elämässä eteenpäin..koitetaan..mahdotonta tehtävää..:)
- tyttönen_
mulla on ollut toi sama yksinäisyyden tunne joskus... se tuntui tosi hirveeltä, tiedän sen. ja sen oon huomannu että ei kannata liikaa etsiä, niin se parhaiten menee. näytä itelles että pärjäät noinkin ja oo tyytyväinen itsees. kyllä sut vielä huomataan... näin muuten on paha mennä sanomaan mitään, koska tiedän että susta voi ehkä tuntuu ettei tällanen selittely auta mitään... mut ihan tosi, kyl se siitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362