Ihan uusi maa ja kokemuksia, neuvoja otetaan ilolla vastaan. Matkustus ajankohta marraskuussa. Onko tämä hotelli millaisella alueella? hyviä ruokapaikkoja läheltä?
kiitos jo etukäteen :) kuuluuko aamupala hintaan ym
Kellä kokemuksia Winters Hotel Berlin Mitte Am Gendarmenmarkt
3
220
Vastaukset
- Uamupalaa
Aamupalan sisältyminen hintaan on kerrottu bookaussivulla, jos ei mainita niin Saksassa ne ei yleensä kuulu ja pitää maksaa erikseen. Sen hinta voi sitten vaihdella aika reippaasti, eli kannattaa tarkistaa ennen sitovaa varausta.
Google mapsista voit katsella aluetta ja ympäristön tarjontaa... - onkelerich
Sijainti on mainio ja arvostetulla alueella; Potsdamer Platz, Unter den Linden ja Brandenburger Tor muunmuassa ovat kävelyetäisyydellä. Olikohan niin, että ainakin osa huoneista on Leipziger Strasselle päin, mikä tietää melkoista liikennemelua, onhan L-ger Strasse yksi Berliinin keskustan pääkaduista. Sijainti myös näkyy maksavan eikä aamiainen kuulu hintaan. Tuolla rahalla kannattaisi pyrkiä vaikka Gendarmenmarktin Hiltoniin, joka on siinä kulman takana, mutta taatusti rauhallisempi paikka.
- viivi77
ihan kiva hotelli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2371568Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle231354- 961306
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61197Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9978- 14952
Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86940Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66915- 32890
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43881