TV-dokumentin mukaankin ei selvästikään tehnyt itsemurhaa. Oli paljon suunnitelmia musiikin teosta, osti vaatteita...Naisystävä Dannemann taas oli erittäin mustaukkainen, eikä olisi antanut tavata ex-tyttökaveria tai ketään musiikkikavereitaan. Jimi oli lähdössä USA:han ja puhunut kavereilleen, että oli kyllästynyt Dannemanniin. Teki kuten niin moni muu, jos en minä saa, ei kukaan muukaan.
Ei hälyttänyt apua ajoissa, oksennuskin oli jo kuivunut. Valehteli, että oli vielä hengissä kun ambulanssi saapui...Kukaan ei ota 9 pilleriä unilääkettä kun oikea määrä puolikas, nainen oli varmasti sekoittanut ne juomaan ja/tai tonnikalaleipiin.
Ja niin kuin lähes aina, naista ei edes kuulusteltu kunnolla, saati että olisi tuomittu.
http://en.wikipedia.org/wiki/Death_of_Jimi_Hendrix
Jimi Hendrixin murhasi naisystävä
mustasukkaisuudesta
2
200
Vastaukset
- uskomatonta..
https://banjomanbold.wordpress.com/tag/monika-dannemann/
Kannattaa kääntää googlella.
Tuon jutun mukaan sama ämmä olisi tappanut myös Scorpionsin kitaristin, jonka eukko ollut. Varmasti rahan takia. Tuossa väitetään jonkun liikemiehen tunnustaneen murhanneensa Jimin henkivakuutuksen takia, mutta Dannemann ollut selvästi mukana juonessa. - paha sai palkkansa
Onneksi Dannemann tappoi itsensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235558Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891928Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60834- 72801
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714