EIKÖ MUTSINI VÄLITÄ MINUSTA?!

eksynytnuori0

tulin eilen kännissä kotiin, aivan EILEN ja tänään menin krapulassa kouluun MUTTA mutsi ei sanonut minulle mitään?! onko mutsille siis aivan sama vaikka tulisin raiskattuna ja hakattuna kotiin?! mutsi ei ees puhu mulle niinkuin ennen, en oo puhunu mutsinkaa mitään varmaan 3päivää. kaiken huomion saa vain pikkusiskoni joka on 7vuotias. olen itse siis 14vuotias ja mutsini ei ole edes huomaavinakaan mua. mitä mun pitäis tehä?! faijalle en haluu muuttaa koska kaikki frendit asuu täällä missä mutsi asuu.. faijaakaa en oo nähny 3kkautee... haluaako joku kertoo mistä tämä johtuu?

15

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkea hyvää

      Olisko kännäily testaus äidilles? Onpa todella outoa jos oma äiti ei suutu, huolestu, tai mitenkään reagoi teininsä kännäilyihin. Onkohan äitisi yliväsynyt, rasittunut. Kun ovat eronneet, niin äitisi voi olla vielä sydänsurussaan ja sen vuoksi poissaoleva. Kaikki energia menee nuoremman kaitsemiseen ja hän kohdallasi poisoleva. Tämä on vain minun arvioni.
      Kuitenkin sinä olet rakastettava ja tärkeä ihminen. Se ettei äidilläs riitä nyt voimia huomioida sinua, ei laske sinun itseisarvoasi.
      Pidä huolta itsestäsi ja lopeta kännäilyt ja älä opettele röökaamaan, koska siitä on todella hankala päästä eroon. Satsaa opiskeluun ja hanki hyvä elämä.
      tärkeää on oppia arvostamaan itseään ja jopa rakastamaan. Terve itserakkaus ei ole itsekkyyttä.
      Tässä sinulle kirjoittelee nainen, joka voisi olla mummosi.

    • kokemuss

      Se ettei se sanonu mitään saattaa johtua siitäkin että se aattelee et haluut kännäämisellä vaan huomioo, ja ei sitä huomiota sen takia halua antaa. Eli jos näin on niin ei tarkota ettei se välittäis.

    • eksynytnuori0

      no siitä erost on jo 13 vuotta että ei kai sen pitäis enää nii paljoo enää vaikuttaa. kyll' se ennen on sanonut mulle jos oon tullu kännis kotii... ja äitillä on nyt uus suhde ollu kesästä asti. en ymmärrä mikä siihen on menny, hetiku se uus mies tuli taloo nii mun ja äiti välit on kylmentyny iha sikana :(

      • Whippe

        Tiedätkö sä niiden suhteesta kovin paljoa..? Kaikki on mahdollista, mut yritä selvittää esim. ettei se mies oo väkivaltanen tai jotain, lopeta kännäily, se vaan pahentaa tilannetta, ja puhu sen äitis kanssa. Ei tuo auta jos vaan itsekses mietit..


    • vain kiima mielessä

      Mutsilla on hormonit sekaisin.

      • Netti...

        Ajattele vähän mitä tänne kirjoitat.


    • Alaikäinen

      Olet alaikäinen joten joku voi puuttua kännäilyysi ellet itse tai itse sitä tee.
      Ajattele asiaa siltä kannalta. Kännäily ei ole tarpeellista tuon ikäiselle jos kenellekään
      noin yleensä.
      Ajattele asiaa tai keskustele jonkun kanssa, vaikka äitisi kanssa tai jonkun luotetun kanssa.

      • Alaikäinen

        Tai äitisi ei puutu asiaan tarkoitin.


    • helvett

      Vaihdetsaan äitejä. Minun ÄITi puuttuu aivan liikaa juttuihini, kuten KILJUPROJEKTIIN/KALJOITTELUUN. On voinut näiltä palstoilta lukea. ja Äiti uskoo remmin kasvattavaan vaikutukseen. VITTU!!!!!!!!!

      • kiitollinen

        Puuttuu, koska rakastaa sinua.

        On pakko myöntää että kommenttisi sai minut hyvälle tuulelle ja hymyilemään, kiitos siitä.


    • Äkläpi

      Olet aika vitun tyhmä ihminen ton ikäseks. Mutsis on varmaa tottunu toho sun pelleilyyn eikä haluaisi enään tuntea sua ku oot niin nolo huomiohoro

    • näinsevaanmeneeterv11v

      Sitä ei enää kiinnosta mitä sulle käy, kiitos pelleilyjesi.

    • jooohhhh

      oispa mulla vaikka tollanen äiti.. en ees jaksa selittää millanen mun äiti on, mutta no, se varmaa kertoo jo jotain että ollaan viimmeks puhuttu yli 3 vuotta sitten jos ei lasketa näitä kahta: "lähen nyt" ja "entiiä millon tuun"

    • Jos se ei vaan haluu aiheuttaa riitoja valittamalla asiasta? Mä luulen et jos tulisit hakattuna ja verissä kotiin niin hän välittäisi kyllä

    • äiskä varmaa masentunu ja pettyny aloittajan törttöilyistä sen verran että ei jaksa enää puuttua... mutta syyt voi tulla just perheen elämäntilanteesta sun muusta semmosesta.
      14 v ei kuuluis tulla kännissä sunnuntaisin kotiin.. ei auta muu kun ryhdistäytyä aloittaja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1395
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      152
      1111
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      947
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      837
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      76
      793
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      291
      730
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      723
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe