Antioksidanttiklinikka humpuuki.

Ahneus.

http://keskustelu.ellit.fi/threads/kokemuksia-antioksidanttiklinikasta.1609934/page-3

Valtava määrä höpöpillereitä, näin hyväuskoisia huijataan.

"Samantapainen humpuukin muoto ovat ns. antioksidanttiklinikoiden markkinoimat verestä tehtävät ravintoainemääritykset ja niiden perusteella annettavat hintavat hoidot ravintoaineita sisältävillä valmisteilla ja luontaistuotteilla.

Jos epäilee joutuneensa petetyksi, voi ottaa yhteyttä kotikunnan terveystarkastajaan tai kuluttajaneuvojaan. Turhan moni huijatuksi tullut nielee kiukkunsa ja alistuu vähin äänin petetyn rooliin.

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=skr00054

16

8707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kieroa koko sakki!

      Sanon semmosen asian (itse kokeneena), jos näiltä oikeilta eihumpuukilääkäreiltä ei saa apua, ni kyllä on kokeiltava muitakin vaihtoehtoja, jos sattuis avun löytämään! Ja jokainenhan saa rahansa laittaa mihin haluaa! Luuletko tosiaan, että näitä ihania tk-/muita sairaaloiden lääkäreitä ei ole manipuloitu lääkefirmojen karuun bisnekseen! Tässä taas voidaan todeta se, että tavallinen ihminen on ihan täysin näiden kaikkien uhri! Jos avun saa, ni mulle käy mikä tahansa humpuuki, ku joka tapauksessa mikään ei oo tässä maailmassa ilmasta, ei edes tuo julkinen terveydenhuolto! Tietäisitpä vaan kuinka paljon Suomen veromarkkoja tuhlataan, jotta saadaan kalliita vuokralääkäreitä kuntien asemille ja sairaaloihin antamaan näitä diagnooseja, että mitään ei löytyny ja lyödään masennuslääkkeet kouraan! niitä kyllä tuputetaan ja sehän se vasta raakaa bisnestä onkin!

      • Mikähän lie syynä.

        Eipä ole tuputettu masennuslääkkeitä vielä kertaakaan tähän 50v ikään mennessä ja olen sentään käynyt lääkärissä jokusen kerran.

        Kummastuttaa kun niitä teille tuputetaan.


      • Huijausta_täysinnnn

        Useilla antioksidanttiklinikan lääkäreillä on ylipainoa tai muusta syystä turvonnut naama. Ei herätä luottamusta.

        Lisäksi he käyttävät useita epämääräisiä laboratorioita, joiden nettisivuilta ei löydy asiallista laboratoriokäsikirjaa.
        Ilmeisesti Antioksidanttiklinikka on osassa näistä laboratorioista OMISTAJA ja labrojen katteet ovat hirmuiset. Vertaa esim. Synlab Eesti Tallinnan ja Huslabin hintoihin. Huslabiin pääsee yksityislääkärin lähetteellä!


      • evvk.evvk.evvk

        Synlab-Cityterveys pitäisi ainakin kilpirauhaspotilaiden pistää boikottiin.
        Tiedän ainakin kahdesti heille ehdotetun kattavaa eurooppalaistyylistä kilpparipakettia, jossa olisivat mm. T3v, TPOab, ferritiini, B12, D ja folaatti.

        Vastaus on ollut suurinpiirtein haistattelua.


      • Anonyymi

        Ei ole tuputettu kalliita lääkkeitä eikä masennuslääkkeitä. Sairaus kyllä löydettiin ja henki ja terveys pelastui. Kiitos teveysleskuslääkärille ja OYS:n lääkäreille.


      • Anonyymi
        Huijausta_täysinnnn kirjoitti:

        Useilla antioksidanttiklinikan lääkäreillä on ylipainoa tai muusta syystä turvonnut naama. Ei herätä luottamusta.

        Lisäksi he käyttävät useita epämääräisiä laboratorioita, joiden nettisivuilta ei löydy asiallista laboratoriokäsikirjaa.
        Ilmeisesti Antioksidanttiklinikka on osassa näistä laboratorioista OMISTAJA ja labrojen katteet ovat hirmuiset. Vertaa esim. Synlab Eesti Tallinnan ja Huslabin hintoihin. Huslabiin pääsee yksityislääkärin lähetteellä!

        Voihan heiĺlä antioksidanttiklinikan lääkäreilläkin olla jokin sairaus niin että naama on turvoksissa. Eikä sielläkään kaikkia sairauksia voi poistaa. Antioksidanttiklinikat ovat mielestäni hyviä esim. sairauksien ehkäisemisessä/puhkeamisesta ja oireiden levittämisessä. Ei ole tarkoituskaan että asiakas jättää hoitavan lääkärin lääkkeet tai hoitomääräykset pois . Antioksidanttiklinikka on muun hoidon tukena.


    • Älä nuolase ennen ku

      No sä voit sit nostaa itelles hattua! Valitettavasti me ihmiset ollaan erilaisia ja sä oot vissiin niitä onnekkaimpia, jolla ei pahemmin oo terveys reistaillu ja jos onki ni oot ollu se "helppo" tapaus, jolla on syy löydetty ja lääkitys saatu heti kohdilleen.

      Onnea elämääsi ja toivotaan, että sama jatkuu!

      • Anonyymi

        En todellakaan helppo tapaus, mutta hyvät lääkärit osasivat asiansa.


    • jotain_kokemusta

      Erinomaisen superhyvää asiantuntemusta kahdella käynnillä ystävälleni, jonka mukana olin lähinnä maksumiehenä (jotain 70 euroa).

      Aulassa odotellessa kyllä asiakaslehdessä oli outouksia, joita vähän epäilen.

      Virallinen nimi jokin "Kruunuhaan Lääkärikeskus Oy" ja jonkin puhelinvastaanoton laskuerittelystä kysellessä ilmeni että lääkärit siellä ovat yksityisyrittäjiä mahdollisesti hyvinkin erilaisin hoitonäkemyksin. Tiedän olevan uusi työpaikka parillekin "liian hyvälle" lääkärille, suurista konserneista mielipidevainon vuoksi lähtemään joutuneille.

      Monta klinikan lääkäriä on netin sisäpiirien ainoina pätevinä alallaan suosittelemia.

      Supervahva suositus että endoyhdistys tilasi valviralta oikeuksien rajoituksen Erkki Antilalle. Muistaakseni aikajärjestyksessä neljäs näin ajojahtiin joutuneista.

    • Anonyymi

      Onko tietoa että suositellaanko tuolla jotain laadukkaita vitamiinimerkkejä kuten esim Solgar ja Skip vai jotain tavallisia markettivitamiineja?

      • Anonyymi

        Olen aivan ihmeissäni kun olen käyttänyt lisäravinteita nyt 3 vuotta,ja sain lääkärin luvalla pienentää lääkitystäni,koskaan aiemmin ei ole pienennetty thyrozinia,olen syönyt sitä 50v.kilpirauhasen vajaatoimintaan,luin jostakin lääkärin kirjoittaman artikkelin että vitamiineista on apua.


    • Anonyymi

      Soitin antioksidanttiklinikkaklinikalle Terveyssummit ohjelmasta innostuneena. R a v i n t o t e r a u p e u t i n vastaanotto 245 / 1h. Uskomatonta. Ja sehän on luonnollisesti vasta alkua. Sitten tutkimukset ja uudet vastaanotot. Surullista, että jos tuolta apua olisi ainakin joillekin saatavilla, niin hyvän asian puolesta toiminen pilataan pitkälle loistavalla ahneudella ja suljetaan samalla pois monia apua tarvitsevia.

    • Anonyymi

      Ristiriitainen kuva antioksidantti klinikasta.
      Määrättiin hurja määrä pillereitä.
      Maksa arvot nousi. Vastauksia en saanut miksi määrättiin vaikkei puutoksia ollut.
      Tunti puhelun hinta 300e. Lääkäri puhui kaikkea muuta kuin piti. Olisi kuukauden välein pitänyt raportoida ja soittaa maksa arvoista ja pilkuhiljaa aloittaa pillerit uudestaan. Lopetin koko touhun.
      Ei normaali palkalla elävällä ole varaa tuommoiseen. Eivät ymmärrä.
      Hyvää oli se että masennus katosi kun hoidettiin ne puutokset kuntoon missä oli vajautta.

      • Anonyymi

        Ihan rahastusta ihmisten hädällä.Isäni kuoli 60-vuotiaana syöpään.Elämän halu oli kova.Helvetisti vitamiineja ja hivenaineita kalliilla syödä.Haimasyöpä on semmoinen tauti,että jos siitä selviät,täytyy kyllä olla ihme.Rahaa paloi paljon ja kuihtuminen ja kuolema tuli.Itse Isäni sanoi tulleensa kusetetuksi,kun saattohoidossa oli.


    • Anonyymi

      Antioksidantti on hyvin moniin sairauksiin se lopullinen vastus, jos joku todella tahtoo tulla terveeksi!

    • Anonyymi

      En voi suositella. Tuli ongelmia Helsingin antioksidantti klinikan lääkärin ja toimistohenkilökunnan kanssa. Lääkäri ei tiennyt mitä lääke muotoa määräsi, väitti muun toimisto henkilökunnan kanssa, että Yliopiston Apteekki johon lääkäri määräsi lääkkeen valmistaa "oikeaa" ja "puhdasta" lääke muotoa ja laskutti minua tästä lääkärin käyttämän ajan + toimistomaksun ym. Ja kuitenkin väittivät että lääke jota olin hankkinut on väärää muotoa, koska lääke ei sopinut minulle. Sain hyvin töykeää asiakaspalvelua ajanvarauksen ja toimisto henkilökunnnan puolesta yrittäessäni selvittää asiaa. He eivät uskoneet mitä sanoin, eivät suostuneet kuuntelemaan, väittivät farmaseutin antaneen väärää tietoa minulle, väittivät, että huudan vaikka olin asiallinen ja löivät luuria korvaan. Heidän äänensävy ja sanallinen viestintä oli narsistista ja epäkohteliasta. Jouduin itse ottamaan selvää usean eri Yliopiston Apteekin tahon kanssa mitä muotoa lääkkeestä valmistavat ja he varmistivat asian kirjallisesti minulle ja soittivat lääkärille, että eivät valmista "puhdasta" muotoa ollenkaan, ja sain YA kautta tiedon, että lääkäri myönsi heille, että lääke muoto olisikin sittenkin oikea vaikka ei olekaan puhdasta. Eli turhaa kuormitusta ja ylimääräistä laskua minulle potilaana. Toinen asia mikä loi ristiriitaa ja epäluottamusta oli se, että olin käyttänyt puhdasta luonnon tuotetta nostamaan serotoniinia, lääkäri kielsi tämän minulta ilman perusteluja. Lopetettuani sen oireilin ikävästi, ilmoitin lääkärille asiasta jolloin lääkäri vastasi että ei ole syytä lopettaa valmistetta. Eli onko vain haku ammuntaa näiden luontaistuote lääkkeiden määrääminen ja lopettamisien määräykset??? Missä on lääketieteelliset perustelut ja ammattitaito -ja tieto?????

      Heillä joko ei ole johtajaa tai ainakaan sellaisen yhteistietoja ei ole saatavilla, vaikka maksoin siitä että saisin tiedot. Henkilökunta ei suostu esittelemään nimellään itseään. En saanut tietoa onko heillä potilasasiamiestä tai potilasvakuutusta, mikä normaalisti on terveysasemilla ym lääkäriasemilla myös yksityisillä terveyden huollon asemilla luomaan turvaa potilaan ja terveydenhuollon välille. Olen jättänyt sähköpostia ja soittopyyntöjä lääkärille, mutta niihin ei reagoida. Tein viralliset reglamaatiot lääkärille ja antioksidantti klinikan sähköpostiin, jos edes lukevat niitä ja seuraavaksi olisi edessä kantelu hoidosta tai sen liittyvästä kohtelusta ja pyyntö laskun mitätöimisestä. Halpaa ei ole tähän asti ollut ja keräsin rahaa lisä verikokeita varten, mitä odotin ja pidin tärkeänä. Mutta voinko luottaa että lääkäri todella tietää mitä tekee jos meni jo näin heti alkuun sekoiluksi + en halua asioida enään töykeän, epäkunnioittavan ja epäammattimaisen muun henkilökunnan kanssa.

      Huomasin myös heti ekalla käynti kerralla kun olin odottanut 1,5h oman varatun ajan yli, että lääkäri juoksuttaa aikaa pölpöttämällä aiheiden yli ja jouduin mainitsemaan, että pysyttäisiin asiassa. Lääkäri ottaa maksun siis ajasta. Minulle luvattiin myös, että sairauteni tulee hoidetuksi tai tulen kuntoon, eikä tilanteessani oikein voi kukaan lääkäri sellaista luvata. Olen itse hyvin perehtynyt ravinto tekijöihin ja perillä jo valmiiksi terveyden tilastani ja mitä huomiota se vaatisi. Annoin mahdollisuuden ja halusin uskoa ja luottaa, mutta niin törkeästi on minua kohdeltu että luottamus meni täysin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe