Nevs laittaa jengin pihalle, kun ei ole mitään tehtävää. Autotehtaan ajatus on tehdä autoja, mutta autojen teko loppui Trollhättanissa jo viime keväänä. Lappu luukulle ja se oli siinä.
Loppu mikä loppu
7
244
Vastaukset
- Aikansa kutakin
Saab olisi voinut lopettaa kymmenen vuotta sitten, niin ei olisi jäänyt kenellekään pahat muistot, eivätkä alihankkijat, veronmaksajat ja muut lainanantajat olisi menettänyt satoja miljoonia rahaa tyhjän takia.
- Saabbisti Prööt
Saab on ollut konkursissa jo pitkän aikaa, miten se voi laittaa ihmisiä pihalle ??
Meinasin kysyä että oletteko seonneet lopullisesti, mutta eihän sekään ole mahdollista jos on ollut koko ajan sekaisin.- oli sillä väkeä
En tiedä ovatko olleet ilmaiseksi kirjoilla firmassa tähän asti mutta nyt se on ainakin lopullisesti loppu.
- Loppu minullakin
Kolmas ja viimeinen Saabini sai tänään uuden kodin Vammalasta.
- 250
Alkoiko ikä painaa, meinaan kuskin ?
- Loppu minullakin
250 kirjoitti:
Alkoiko ikä painaa, meinaan kuskin ?
Aina se ikä painaa. Täytän 42 v. ensi kuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492033Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051737- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73966- 45947