usein pois päältä tällä ja viimeviikolla Tallinmäellä,miksiköhän?
Soneran kaapeli tv
11
225
Vastaukset
- jepajee1
Tallinmäellä täälläkin, ei pelaa tälläkään hetkellä. Kerran viikossa ainakin tainnut olla tässä lähiaikoina poikki. Nyt kyllä pisin katko, kestänyt ainakin jo 1,5 tuntia.
- koo o
Joo illasta aamuun ollut nyt pimeenä..
- Ansionne mukaan
Sieltä tulee teille liian vaikeaa ohjelmaa. Suojelevat yksinkertaisia, ettette saa päänsärkyä liiasta pohtimisesta.
- alakaupunki
Pätkiny jo monta päivää.Koko viime yön poikki ja on vieläkin.
Hyvä kun tuli esille,että ei olekaan telkkarin vika - päpäp-kiipoikki
Ilmoitin asiasta soneralle klo 8.45 ja lupasivat tutkia asian
Heippa!
Täällä päässä näkyykin, että vikaa on Haminen keskusta-alueella ollut aamulla ja aamupäivällä vika on saatu korjattua.
Miltä siellä päässä tilanne nyt vaikuttaa? Kanavien uudelleen haku saattaapi olla ihan hyvä tehdä, jos jotain takkuilua on.
Selene@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartio- toimii lopultakin
sonerapartio kirjoitti:
Heippa!
Täällä päässä näkyykin, että vikaa on Haminen keskusta-alueella ollut aamulla ja aamupäivällä vika on saatu korjattua.
Miltä siellä päässä tilanne nyt vaikuttaa? Kanavien uudelleen haku saattaapi olla ihan hyvä tehdä, jos jotain takkuilua on.
Selene@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartioNyt toimii alakaupungissa.Yhteys on pätkinyt jo päiviä .
- ei toimi
TAAS POIKKI?
- haarukoidaan
Missäpäin nyt on poikki?
Alakaupungissa toimii.
- taas näkyy
Tallinmäellä aamusta,nyt näkyy toimivan.
- Ramppanen
Muukka teke ns sähkötöitä Tallinmäellä,,siitä varmaan katkokset johtuu....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147394
- 594742
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434714- 753408
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301840- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441657- 361557
- 1431307