Vapaata filosofista keskustelua elämän tarkoituksesta.
Elämän tarkoitus
13
52
Vastaukset
Elämän tarkoitus.
- Rakastua ja koota perhe. Sitten kuolla ja syntyä uudelleen.
Mistä ton koko phinias and ferb jakson löytää jos ne on aikusii?"Lienee murheen karkoitus...."
Oikeastaan ainoa syvällinen ongelma, jota olen joskus jaksanut pohtia. Nyt ääkiseltään sanottuna voisin todeta, että "Elää"Rape, uudestaan syntyminen ei ole elämäntarkoitus mitenkään; jos se teoriani on totta kuten vahvasti oletan siitä eroon pääseminen on tarkoitus eikä siinä pysyminen.
Aloitukseen taas pidän elämänitarkoituksena mahdollisimman täydellisen esimerkin asettamista ihmiskunnalle, jotta maailma ei pilaannu liian nopeasti jonnejen ja muiden ali-ihmisten toimesta. Ja toisena itsensä kehittämistä stoalaisuuden jaloimpaan tilaan apatheiaan...Mitä keskusteltavaa elämän tarkoituksessa muka on?
Vastaus on ilmiselvästi 42.- xhdtyxy
Elämän tarkoitus on hankkia 2 lasta ettei ylikansoiteta.
Nämä ihmiset kehitysmaissa voisivat pikkaisen hidastaa sitä nussimista, 8-12 kersaa jokaisella ja sit niitä pitäis auttaa lähettämällä rahaa?
Voin ihan hyvin katastrofiuhrjea auttaa mutta en ymmärrä miksi kehitysmaissa ihmiset hankkivat niin monta lasta eikö 1-3 riitä?
Mikä tämän ilmiön selitys on?kurpizza kirjoitti:
Kehitysmaissa ei ole yhtä hyvää seksuaalivalistusta tai mahdollisuutta ehkäisyyn.
Ja savimajoissa lääketiede ei ole kehittynyttä, sekä paavi ei tykkää kondomeista ja muslimeilla saa olla monta vaimoa.
kurpizza kirjoitti:
Kehitysmaissa ei ole yhtä hyvää seksuaalivalistusta tai mahdollisuutta ehkäisyyn.
No eivätkö he kuitenkin tajua, että siitä voi syntyä lapsia kun nyrskyttää? Kyllä kaikkien se pitäisi tajuta sanomattakin. Väestönkasvu tulee tosiaan olemaan ongelma tulevaisuudessa monessa maailman kolkassa. Euroopa tosin taitaa säästyä liikakansoittumiselta aika hyvin. Afrikassa tilanne voi olla toinen...
assassin kirjoitti:
No eivätkö he kuitenkin tajua, että siitä voi syntyä lapsia kun nyrskyttää? Kyllä kaikkien se pitäisi tajuta sanomattakin. Väestönkasvu tulee tosiaan olemaan ongelma tulevaisuudessa monessa maailman kolkassa. Euroopa tosin taitaa säästyä liikakansoittumiselta aika hyvin. Afrikassa tilanne voi olla toinen...
Mahdollisesti, mutta siellä nyt on ihmisoikeudet ja muut hiukan retuperällä. Lapsethan ovat hyvä tulonlähde; voidaan myydä orjiksi tai naittaa jollekin perhetutulle. Tai laittaa töihin.
Afrikka on kehitysmaa, mutta miksi täällä suomessa asuu eräs lahko, joka ei ilmeisesti tiedä mistä lapsia tulee. "Jumala suo...." Juu. Laskeuma-alueella oli kuulemma jollakin perheellä on ollut 27 lasta... En ymmärrä lestadiolaisia. Olen kuullut, ettei vanhoilliset pidä paksuja verhoja, koska "Jumalalta ei saa peittää mitään...." Mistä lähtien Jumala on asunut naapurissa?? Lisäksi olen kuullut kahdesta, jotka eivät ajaneet kainalokarvojaan, muutamista, jotka eivät saaneet meikata....
Minä en ymmärrä. Sitten he ovat parempia ihmisiä kuin me muut? Sivusin aiheesta, mutta silti....kurpizza kirjoitti:
Mahdollisesti, mutta siellä nyt on ihmisoikeudet ja muut hiukan retuperällä. Lapsethan ovat hyvä tulonlähde; voidaan myydä orjiksi tai naittaa jollekin perhetutulle. Tai laittaa töihin.
Afrikka on kehitysmaa, mutta miksi täällä suomessa asuu eräs lahko, joka ei ilmeisesti tiedä mistä lapsia tulee. "Jumala suo...." Juu. Laskeuma-alueella oli kuulemma jollakin perheellä on ollut 27 lasta... En ymmärrä lestadiolaisia. Olen kuullut, ettei vanhoilliset pidä paksuja verhoja, koska "Jumalalta ei saa peittää mitään...." Mistä lähtien Jumala on asunut naapurissa?? Lisäksi olen kuullut kahdesta, jotka eivät ajaneet kainalokarvojaan, muutamista, jotka eivät saaneet meikata....
Minä en ymmärrä. Sitten he ovat parempia ihmisiä kuin me muut? Sivusin aiheesta, mutta silti....Ja jos jumala kerta on kaikkivoipa niin tuskinpa nyt yhdet verhot estää sitä näkemästä makkaripuuhia jos ukko sattuu sillä tuulella olemaan.
Elämän tarkoitusta ei voi tietää, eikä sitä välttämättä edes ole. Siispä aionkin käyttää elämäni mihin itse haluan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3094014BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62515Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3042493- 692210
- 781851
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4091611MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/321381Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2011232Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku221196"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341182