Terve!
Olen nuorehko mies ja yli 12v saanut kohtauksia, suurin osa pieniä nopeasti ohimeneviä. (ja paljon nukkuessa isompiakin saatu) .
Välillä pitkiäkin taukoja ettei mitään. Pari kertaa tutkittu kunnolla, mutta mitään isompaa ei ole saatu "nauhalle" eli diagnoosia ei ole. Niin olen sitten jatkanut suht. normaali elämää. Jos ois jatkuvasti noita isompia ollu niin en tietty miettis ees menenkö valittaan heti ja yrittään tutkimuksia.
Olen vielä alle 30 ja työelämää noin puolet ajasta ollut koulujen jälkeen.
Nyt tuli taas kaikki paikat varsinki jalat todella kipeeksi viimeyön jälkeen..
Tällä hetkellä olen työtön..vielä eli haku päällä.
Pitäiskö tässä kuitenki yrittää hoitaa noita pois..eli jos tutkimukseen pääsis taas?
Tai sais vaikka suorilla jonkun lääkityksen..(jotkut lääkeaine vois samalla auttaa lievään jännitysoireiluun/paniikkihäiriön tapaseen)
Sehän tässä suurin ongelma on se ajokyky.. mun alalla on liikkumista ja muutenki töihin kulkeminen käytännössä monimutkasta täälläpäin linkulla..ja muutenki melkein se valmius olis oltava et yksin voi liikkua työajalla autolla.
Eli asiallisia mielipiteitä otetaan vastaan ja todennäkösesti lääkäriin tässä on taas mentävä. Syy ja seuraus suhteista sen verran että alkoholia en juurikaan viikolla käytä ja viikonloppunakin kyllä hillitymmin kun ehkä joskus pari vuotta sitten.
Eipä tässä muuta..Hyvää syksyä kaikille, jatketaan keskusteluja!
Tarinaani
3
137
Vastaukset
Suosittelisin hoitamaan ja varmistamaan.
Minulla lapsuudessa todettu diagnoosi. Aikuisiässä näkynyt vain vastaavia kuin sinulla, mutta yksi hetken poissaolo johti kolariin, kun auton ratissa päässä pimeni.
EEG:t eivät näyttäneet mitään tarkkaa, mutta silti olin pihalla usein. Toteutettiin sitten tarkempi rekisteröinti, jolla saatiin leikkaushoito varmistettua.
Suosittelisin tuota, että tilanteesi tarkastettaisiin, jotta voi lääkityksen tarkastaa jne. Lääkkeitä on montaa vaihtoehtoa, ja riippuu niin ihmisestä miten reagoi. Minulla ei monta kokeilua toiminut 7 vuoden aikana kun kokeiltiin.- hyväävointia
Kokeileppa ottaa Disperiiniä aamuin-illoin nappi.
Jos 50 ei tehoa on vaaratonta kokeilla mg100. Jos se auttaa, pitää tutkia veri, ottaa n.s. täysi verenkuva. Saattaa löytyä jokin liikamäärä, joka vaatii hoiitoa.
Jos esim. trombosyytit on koholla, paikat kipeentyy pitkässä levossa verenkiertohäiriön takia. - Anselmiinax
Hei! Ehdottomasti lääkäriin ja tutkimuksiin. Siellähän saat varmuuden onko sinulla epilepsia vai ei...Terveys on kaikista tärkein juttu!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003164478- 162216
- 1882036
- 1071446
- 741316
- 74972
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57937IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2889Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119814Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59736