Onko kokemusta Moskovan kentän koneen vaihdosta ? Pitääkö vaihtaa terminaalia ja onnistuuko ? Millaista palvelua Aeroflot ?
Hki-Moskova-Bangkok
6
443
Vastaukset
- Yksi kerta riitti
On kokemusta. En tee toista kertaa.
Aeroflot ja sen toiminta edelleen sama kuin Neuvostoliiton aikana,paitsi lentokoneet. Omalla reissulla oli Airbus.
Palvelun taso oli huono vaikka matkustusluokkana oli business.
Moskovan lentoasema SVO missä vaihdoin konetta oli painajainen.
Toki eri kerroilla voi saada erilaista kohtelua,mutta omalla matkalla kaikki meni aivan pieleen.
Kokemusta on mm. Afrikan sisäisiltä lennoilta ja sielläkin osattiin paremmin kuin Aeroflot ja SVO osasi.- flyer
Vieläkö lisää kokemuksia? Sama reitti viikon päästä tiedossa..
- helppoa on
Vantaalta pääsee 10 tunnissa suoraan Bangkokiin jos et tiennyt. Minä en ainakaan ryssän kyytiin lähde.
- Että näin
Ihan jo ilmailuliikenteen häirinnän vuoksi on järkevää boikotoida kaikkea venäläistä ilmailua. Ja kuten on nähty, naapurissa ihmishenki ei ole minkään arvoinen. Lentoliikenteen valvontaa ajatellen naapurissa viranomaisvalvonta on mitä on.
Halvimpia lentoja köärkkyville malttia myssyyn. Halvin lentoreitti vaihtelee lähes päivittäin ja Aeroflotin välttely on helppoa hinnasta tinkimättä. - böbi
Että näin kirjoitti:
Ihan jo ilmailuliikenteen häirinnän vuoksi on järkevää boikotoida kaikkea venäläistä ilmailua. Ja kuten on nähty, naapurissa ihmishenki ei ole minkään arvoinen. Lentoliikenteen valvontaa ajatellen naapurissa viranomaisvalvonta on mitä on.
Halvimpia lentoja köärkkyville malttia myssyyn. Halvin lentoreitti vaihtelee lähes päivittäin ja Aeroflotin välttely on helppoa hinnasta tinkimättä.Kysy vaikka aeroflotin toimistosta tai tutki nettiä etkäteen, pitääkö vaihtaa terminaalia yms., kun täällä kukaan ei halua vastata. itse en ole lentänyt moskovan kautta
- Njeukkukjommari
Hjuva Tjoveri. Kjulla me kasakkat sjinua tahtome hjuvin pjalvelu. Me emme vain tietä mitä selaine on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit705798KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2294512Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202547Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei262472Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111383Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT711315- 961295
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281286Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191151Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1461121