Olen mailaillut erään itseäni vanhemman miehen kanssa parisen kuukautta. Hän kirjoittaa harvoin, mutta vihjailee kuitenkin haluavansa nähdä minut. Eivätkö miehet voi kirjoittaa, ellei heitä ensin kysy jotain, johon voisi sujuvasti vastata? Välimatkaakin meillä on satoja kilsoja. Tapasimme kesällä töiden merkeissä. Onko se niin vaikeaa kertoa, jos on kiinnostunut? Vai olenko vain kuvitellut?
Miehet, kertokaa
3
686
Vastaukset
- poika 23
niin, eiköhän meistä miehistäkin jokainen ole kuitenkin erilainen, itse kyllä otan yhteyttä muutenkin, kuin vain kysyttäessä, jos olen todellakin kiinostunut tytöstä.
Toisaalta jos olen epävarma jutusta, en ehkä haluakaan olla niin aktiivisesti yhteydessä, vaan rauhassa selvittää itsekseni, mitä ajattelen jutusta. Itse olen valitettavasti tässä tilanteessa nyt, mutta tyttö on kovin hiljainen ja siksi minä joudun olemaan siltikin se aktiivisempi yhteydenpitäjä.
Voi myös olla, että olet ehkä varasijalla, mies kyllä on kiinnostunut sinusta, mutta ei ole ehkä juuri niin varma asiasta ja hänellä on joku toinen, joka vaikuttaa mielenkiintoisemmalta, mutta ei voi sanoa tuon jutun onnistumisesta mitään. - ujo
Taidat siis itse olla kiinnostunut miehestä. Jos näin on, niin kirjoita hänelle tyyliin "pidän sinusta ja minusta tuntuu, että sopisimme hyvin yhteen. Voisinko tulla luoksesi vierailulle tai sinä luokseni tänne, niin voisimme oppia tuntemaan toisiamme paremmin..." Ei takuulla loukkaa miestä ja jos hän on sinusta kiinnostunut, tajuaa hän kyllä vinkin ellei ole täysi tollo. Ja jos hän ei halua enempää suhteesta, tulee kuitenkin hyvä mieli kun joku tuntuu olevan kiinnostunut. Ja sittenpähän tiedät, millä mielellä kannattaa tätä miestä miettiä.
- kauan
Kun en kerran tullut kunnolla torjutuksi, ei halua tunnetta takaisin ja mieluumin unohtaa ja uskoo omien käsitystensä olevan oikeita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062511Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938