Onko mielipidettä kirjailijasta/joista? Entäs mitä pidätte kirjoista? Itse pidän aivan äärettömästi ja taas tuli lukastua nopsaan tahtiin tämä uusi suomennos. Onko muilla lukukokemuksia?
Kirjat tempaavat meitsin mukaansa aivan täydellisesti, onko muita samanlaisia N. Frenchin suitsuttelijoita? :)
Nicci Frenchin kirjat
5
654
Vastaukset
- Kynsilaukkaaja
Minä pidän myös Nicci Frenchin kirjoista erittäin paljon. Sain juuri eilen uusimman, Pedon hymyn, käsiini ja palan halusta päästä sen kimppuun...
Minua viehättää se, että kirjoittajana on aviopari, se kai tekeekin kirjoihin " sen jonkun "selittämättömän jännitysmomentin.
Kerropa vielä, onko uusin yhtä jännittävä kuin edelliset ?- Laura
Kirja ei ollut samalla tavalla hyytävän jännitävä, kuin edelliset, mutta taso säilyi mielestäni ennallaan. Kirjassa oli "juttu", joka piti mielenkiinnon yllä ja se juttu sai minut epäoikeudenmukaisuudellaan ja inhottavuudellaan lähes epätoivon partaalle. (jos näin teatraalisesti voi sanoa) Välillä tuli fiilis, että argh, heittääkö kirja seinään vaiko tekokuristaa herra X:ää!
Minulle selvisi vasta uusimman kirjan sisäteksteissä, että kirjoittajina on aviopari. Se varmaan tuo oman lisänsä kertomuksiin!
Kertookahan tekin lukukokemuksia, kun saatte kirjan luettua läpi!
- maaria
Kyllä, kirjat ovat olleet mukaansatempaavia ja viihdyttäviä.
Uusinta en vielä ole saanut käsiini, yritän saada sen kirjastosta, vaikka aiemmat olen ostanut omaksi. Kirjat ovat hyviä, mutta ei niitä lue useampaa kertaa, kun tietää loppuratkaisun niin se on sitten siinä. Kuten useimpien jännärien kohdalla näin on.
Mutta innolla odotan, onko uusin yhtä jännittävä kuin edellisetkin. - Nata
Minä myös pidin kirjoista todella paljon, vaikka jännityskirjoja en juurikaan lue! Ihan kokeilun halusta lainasin kirjastosta ensimmäisenä tuon ihan alla... ja sitten oli luettava pimeyden syli ja kylmän kosketus... pitäisi tehdä varaus kirjastoon tuosta uusimmasta... =) Ja toivon että kirjoja tulee vielä lisää, ainakin jos taso säilyy...
- Kanerva
Olen hurahtanut täysin. Ensimmäinen French, minkä luin oli Pimeyden syli. Seuraavana vuorossa oli Beneath the Skin ja teinkin sen jälkeen suuren emämunauksen ja menin lukemaan saman suomeksi (Ihon Alla) ja kyseinen käännös sai minut raivon partaalle. Onneksi näiden kahden viimeisen käännöksen suhteen ei ole näppylöitä noussut. Kaikkien neljän käännöksen lisäksi hyllystä löytyvät: The Redroom, The Safe House ja The Memory Game. Ihon alla ja Kylmän kosketus vievät siis tilaa sekä suomeksi että englanniksi. Miten niin inno Frenchin kirjoihin? En kai...
Ja Pedon hymy on ainakin minusta loistokirja. Eihän sitä raaskinut käsistään laskea, tempaisi täysin mukaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3434342Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422438Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1421578
- 261117
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421104- 281047
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931