haluaisko joku ak-47 tai eagle pistooli sitten olisi revolveri myyn turun Helsingin Tampereen alueella
aseita tarjolla
6
237
Vastaukset
- kovanimi Jimi
Mua kiinostas oma pantsukki eli panssarivaunu vaikka sellanen kuin isoisan vaarilla oli sodassa joskus kauvan sittenniin löytyskö sulta sellasta?
- utelias ukko
Kerro kaliipereista.
- Daijuun tuli
Desert Eagle kyllä kiinnostaisi joten voitko laittaa sen vaikka huuto.nettiin myyntiin niin asia edistyy kohdaltasi.
- solifferi
Mulla myynnissä rusakkokanuuna. Vaithaisin mopoon tai kootteriin. Tarjotkaa.
- miksiollayksi
itseasiassa kiinnostais kaikki aseet, pitäis vähän saada tietoo euroista-kunnosta.kerään aseita itse jo 25.vuotta eli olen oikeesti kiinnostunnut kyseisistä raudoista
- villejuhani.
Mäkin olen yrittäny keräillä aseita jo kuus vuotta ihan ekalukkkalaissaesta asti. Yhtään en oo vielä onnistunu saamaan mutta kovasti yritän. kiinnostas vaikka minkä iikäset aseet kun vaan on halpoja kun viikkoraha on vaan 15 euroo viikossa. Millasesta aseesta kannattaa keräily alottaa?
Huom. muovikuula aseella olen ampunut jo kolme vuotta.
Neuvoja pliis!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.948086- 1743782
- 533289
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2552541- 482175
- 422035
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291970- 481912
- 601788
- 191783