hei, minulla on siis mallia M27626DM (marraskuu 2010) oleva vähän käytetty televisio. Ongelmana on antennijohdon kautta näkyvyys. On sen verran pitkä matka keskusantennirasiaan, että on useita antennijohtoja liitettynä yhteen...ja sitten jakosysteemi itse antennirasiassa? Voiko olla niin, että on liikaa antennijohtoja liitettynä tälle mallille vai löysyyttä liitoksissa, koska normaalipaikalla olohuoneessa kyseinen telkku kyllä näkyy lyhyellä antennijohdolla...mutta näin ei ikävä kyllä näy eikä kuulu mitään, vaan ilmoittaa vain ettei antennijohto ole kytkettynä lainkaan? Osaisitko siis kertoa minulle, miten toimia? Kiitos Sinulle etukäteen!!!!
LG FLAGTRON M2762DP-PZ asennusongelmaa
Epävarma 2014
2
130
Vastaukset
- KokemusK
Osta yksi tarpeeksi pitkä antennijohto. Se jo usein parantaa tilannetta paljon sillä lukuisat liitokset matkalla kaikki heikentävät singnaalia.
Jos tämäkään ei auta, hanki antennivahvistin. Sillä saa kokemuksieni mukaan helposti 20m antennijohdon kautta riittävän singnaalin (vedetty kesämökillä viereiseen mökkiin tavallisella antennijohdolla). - Näin se on
Onko sinulla kaksi tai useampi televisio kytketty samaan rasiaan (esim. haaroitin)
Tällöin voi kyllä häiriöitä tulla. Eikö asunnossasi ole kuin yksi antennirasia? Jos on, niin kokeile toista rasiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938018
- 403842
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241290
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321123Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,301057Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10840Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27752