Onko Bill Gates ostanut paristo-tehtaan....

virtavähissä

Onko normaalia että MS-wireless optical rotta syö patterit loppuun alle kuukaudessa

4

592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhtään

vaikka olis ostanutkin, se tyyppi on hieman suuruuden hullu ja haluaa omistaa kaiken ja kaikki ja määrätä kaikesta.

No joo, tuskin kuitenkaan paristotehdasta vaikkakin paljon eri firmoja ostelee. Tuo on nyt vaan yksi esimerkki siitä kuinka surkeita tuotteita myös laitepuolella M$ tekee. Kannattais vältellä viimeiseen asti kaikkea missä tuon firman logo. Eiköhän esim. Logitechin tuotteet liene laadultaan parempia.

• Propsit siitä, että pystyit muutamalla lauseella kertomaan sen kuinka vähän tiiät aiheesta.

Voidaan kato laajentaa aluetta ja mä sanon: "Kaikki valkoset henkilöautot on ihan perseestä ja kannattaa välttää kaikkia valkosia henkilöautoja".

• nyt vaan
        bladi kirjoitti:

Propsit siitä, että pystyit muutamalla lauseella kertomaan sen kuinka vähän tiiät aiheesta.

Voidaan kato laajentaa aluetta ja mä sanon: "Kaikki valkoset henkilöautot on ihan perseestä ja kannattaa välttää kaikkia valkosia henkilöautoja".

Sinähän se tunnutkin tietävän kaiken kaikesta (wannabe-tietäjä?). Sanoin vaan mielipiteeni mikkiksen tuotteiden laadusta, (joka ei mielestäni ole mitenkään häikäisevä).

En ole tutustunut noihin hännättömiin hiirulaisiin. Mut sen voin silti sanoa etten itse ostais mitään missä Mikkiksen leima on päällä, on itellä kato huonoa kokemusta niin softa- kuin rautapuolella.

PS. Missäs oma kommenttis on tuolle alkuperäiselle kysyjälle? Taisit vaan ärsyyntyä kun moitin Mikkiksen laatua...itelläskin taitaa toi tietämys olla vähän heikoilla vai mitä?

• xyz
        nyt vaan kirjoitti:

Sinähän se tunnutkin tietävän kaiken kaikesta (wannabe-tietäjä?). Sanoin vaan mielipiteeni mikkiksen tuotteiden laadusta, (joka ei mielestäni ole mitenkään häikäisevä).

En ole tutustunut noihin hännättömiin hiirulaisiin. Mut sen voin silti sanoa etten itse ostais mitään missä Mikkiksen leima on päällä, on itellä kato huonoa kokemusta niin softa- kuin rautapuolella.

PS. Missäs oma kommenttis on tuolle alkuperäiselle kysyjälle? Taisit vaan ärsyyntyä kun moitin Mikkiksen laatua...itelläskin taitaa toi tietämys olla vähän heikoilla vai mitä?

Ny hiljaa molemmat nopat... :E

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7690
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      105
      5532
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4748
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4703
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      71
      3441
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2778
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2467
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2418
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2382
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2254
    Aihe