Securitas hoitaa jälleen!

huhHuhqq

17

546

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soceritas

Eipä yllättänyt yhtään!

• Hmmmmm

En näe kyllä että tuossa securitas hoitaa, eiköhän se ole tuo henkilö ihan itse, Jos yksittäinen ihminen säheltää niin onkohan se firman tai yhteiskunnan vika? Nuo ovat yksittäis tapauksia ja ylilyöntejä tapahtuu alalla kuin alalla.

• venkoli

Juurikin näin. Yhden työntekijän tyhmä teko ei leimaa kaikkia. Eihän suomen koko poliisilaitoskaan ole läpimätä ja korruptoitunu vain koska Jari Aarnio sellaista on mahdollisesti sattunut tekemään.

• Senhoritas

No huh huh !

Antaa nyt ensin poliisin tutkia rikosilmoitukset puolin ja toisin, sitten syyttäjä päättää mitä päättää ja lopulta saamme käräjäoikeuden ratkaisun ! Sen jälkeen saamme todella tietää, kuka teki mitä ja kuka saa rangaistuksen mistäkin...malttakaa vain odottaa ! Totuus voi olla ja onkin vallan toisenlainen, kuin tuo sotkuinen kamerakännykän kuvaus, joka ei todista mistään laittomuudesta yhtään mitään !

Poliisi ei todellakaan kirjoittele sakkoja 550 euron arvosta ihan tyhjästä, vai ? Näpistyksen yritys - ja tuollainen sakko, ei ihan normitoimi todellakaan.

Nyt ne järjenrippeet käyttöön todellakin ja jäitä hattuun, kaikki ituhipit, kukkahattutädit sekä vasemmistovassarit !

• ...

Ettei nyt vaa "Senhoritas" in kirjoitus tullut väärään ketjuun???

• Selitys vai

"Poliisi ei todellakaan kirjoittele sakkoja 550 euron arvosta ihan tyhjästä, vai ? Näpistyksen yritys - ja tuollainen sakko, ei ihan normitoimi todellakaan."

Niin outoahan se olisi kun vartija piirtää asiakkaan kasvoihin kirkkoveneen putkassa ja kuvaa sen kännykällä ja lähettää niitä ystävilleen ja lopuuksi asiakas saa syytteen kirkkoveneen näpistys yrityksestä kun pääsee putkasta pois.
        Myöskin nämä selitykset "yksittäis tapaus" on tällähetkellä aika kuluneita tai se kun asiaa selitetään ettei "muista kahenkymmenen vuoden uransa aikana tälläistä tapahtuneen."

• Senhoritas

Sorge, my bad !

Nyt tuli allekirjoittaneelle pikku viba !

Kirjoitus tarkoitettu todellakin toiseen Iltalehti- Securitas-juttuketjuun.
      Pahoittelut, kun hirmukiireessä kirjoitin... :)

• ...

No Saatiinpahan vähä mielenkiintonen näkökulma tuon kirjoituksen jälkeen :D

• Johnny 88

Hirvee haloo ja media sirkus yhdestä kirkkoveneestä. Tyhmää syyttää vartiointi liikettä siitä, että yksi työntekijä on pilaillut, ei sillä firmalla ollut tässä asiassa osaa eikä arpaa. Enkä itse edes suuttuisi jos mulle tehtäis tolleen, ottaisin sen kyllä huumorilla :)

• ...

Kun kyse ei ole vain siitä kirkkoveneestä vaan siitä että onko tuollainen toiminta vartijalle sopivaa... Ensin piirrellään kirkkoveneitä ja sitten levitellään salassapidettäväksi tarkoitettua valvontakameratallennetta samasta tilanteesta...

Jos olisin itse toimeksiantajan roolissa niin menisi aika äkkiä toimeksiannon jatkuminen securitaksella harkintaan...

• mietin vain
        ... kirjoitti:

Kun kyse ei ole vain siitä kirkkoveneestä vaan siitä että onko tuollainen toiminta vartijalle sopivaa... Ensin piirrellään kirkkoveneitä ja sitten levitellään salassapidettäväksi tarkoitettua valvontakameratallennetta samasta tilanteesta...

Jos olisin itse toimeksiantajan roolissa niin menisi aika äkkiä toimeksiannon jatkuminen securitaksella harkintaan...

Mietinkin, että kuka tämän itse valvontakameratallenteen on vuotanut julkisuuteen. Onkohan se tuo kirkkoveneen piirtänyt vartija vai vartiointiliike itse? Entäs kukas sen on Iltalehdelle vuotanut?

• No mitäpä veikkaat
        mietin vain kirjoitti:

Mietinkin, että kuka tämän itse valvontakameratallenteen on vuotanut julkisuuteen. Onkohan se tuo kirkkoveneen piirtänyt vartija vai vartiointiliike itse? Entäs kukas sen on Iltalehdelle vuotanut?

Mikäli ko. vartija on levittänyt itse ko kameratallennetta esim kaveripiirilleen ja sieltä tallenne leviää eteenpäin niin ennen pitkää siellä on esim IL:n toimittaja, joka saa sos.median kautta ko tallenteen...
        Eli tapauksesta kokonaisvastuussa on se henkilö, joka alunperin on laittanut videon jakoon.

• Kim 69

Hienoa huomata vartijakolleegoiden lojaalisuus tässäkin, vaikka toinen noin häikäilemättömästi toimii väärin, niin silti joku jaksaa puolustaa sen toimintaa. Sääliksi käy koko ammattikuntaa, millaisia epäonnistujia on 99,5%. Sellaisia ihmisiä, joille pitäisi hommata menolippu Siperiaan.

• ....

Ja kukahan täällä puolustaa kyseistä piirtäjää?

• vaxi

niin, kyllähän turva-alalla kaiken näköstä jengiä löytyy, on tyhmää porukkaa ja ihan fiksujakin ihmisiä ja kaikkea siltä välillä. Turhaa kuitenkin on kaikkia yleistää idiooteiks muutamien tyhmyyksien takia.

• Anonyymi

Aika sairasta. Ihan samanlaista menoa täälläkin päin...

Saikohan tuokaan kenkää? Tosin jos sai niin varmaan jossain toisessa firmassa.

• Anonyymi

Niinpä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      294
      6666
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2049
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1790
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1267
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1251
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1170
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1146
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1037
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1021
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      972
    Aihe