8 lk terveystarkastus 2014

8LuokkalainenPoju

Tosiaan, haluaisin tietää mitä siellä oikeasti tehdään. Netti on täynnä kaikkea paskaa, joo tungetaan sormi perseesee ja kylmällä lusikalla.. hyi..

Oon siis 8 lk poika joka nyt tahtos vaan tietää sen että mitä ne tekee siellä, tarkastaako peniksen ja kivekset vai voiko siitä ylipäätään kieltäytyä?

Kommentteja mahd. nopeesti pls!

10

299

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10+7

      Vehkeitten tarkastuksesta voi kieltäytyy. Mut jos on jotain ongelmia nii kannattaa näyttää tai pyytää varaamaan aika uroloogilta. Kaikki lääkärit/terkkarit kouluissa ei niitä ees haluu tarkastaa.

    • sadas9

      Mitataan paino ja pituus, saatetan antaa jotain rokotteita (ei kaikille) terkkari saattaa kysellä onko jo seksielämä alkannu, onko seurustelu suhteita. Terkkari voii myös antaa lapun johon vastataan kysymyksiin rastiruutun tavalla, siinä voidaan esimerkiksi kysyä että käyttääkö esim alkohoolia, huumeita, tupakoiko yms. Meidän aikaa terkkari teki lopuks vasta kivesten tarkastuksen, eli terkkari pyytää laskemaan vähän housuja ja vähän painaa molempia kiveksiä. Ei siis ole lusikkatestejä tai muuta vastaavaa!

    • nolotti joo,, 5cm

      joo ei siellä mitään noita juttuja tehä, oon kasilla ja mulla oli viime viikolla tarkastus. lekuri katto pituuden ja painon, ja kuunteli tosta rinnan kohalta. lopuksi katto et onko penis ja karvat kasvanu. no mulla ei ole vielä kasvanu, sano et ei mitään kiirettä kyllä ne kasvaa.

    • -00

      Mitä tytöille tehään :O?

    • Hyi hele

      Meille kuulemma lyödään kortsu käteen ja sen saa raahata kotiin. Heitän sen kyllä roskiin :D

    • Tyttö joka tietää

      Tytöillä puristetaan rintoja ja katotaa onko alapään karvoitus alkanut

    • jesse14 8A

      Meillä katottiin onko pippeli kasvanu ja sit se kokeili liikkuuko esari, vähän noloo kun ei ole karvoitusta vielä.

    • gjenn

      Paino, pituus, keskustellaa murrosiästä ja päihteistä. Tutkii kivekset ja esinahan, kuulo ja näkö, pituuskasvu ja nää perusjutut. Eipä tarvi pelätä mitää :)

    • poika 00

      Mitä jos mulla rupee seisomaan ku se terkkari meidä koulus on nainen xd

      • Kavzaksa

        Sit kannattaa ihan suosilla antaa kepin olla pystyssä siinä ja pysyä rauhallisena.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5022
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2332
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      42
      1553
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe