minä olen viime kuukausien aikana yrittänyt etsiä hyvää anti viirus ohjelmaa, mutta aina kun käynnistän koneeni ja ohjelma tutkii tiedostoja se ei löydä mitään, sitten kun tarkistan uudestaan se löytää 2-3 ja kun vielä uudestaan se voi löytää 100-300 missä vika? ja eri ohjelmilla eri verran, minusta tuntuu että saan aina lisää viiruksia kun lataan uuden virus ohjlman netistä ps. jos teillä on TOIMIVA viirus ohjelma sen saa lähettää sähköpostiini, jonka saatan antaa kun vastaatte tähän.
missä se vika on?
4
562
Vastaukset
Lyhyt oppimäärä:
Virus tunnistetaan kolmella päämetodilla.
Esimerkki virus: pahavirus.bat 100kb
1) pahavirus (viruksen nimen mukaan)
2).bat (viruksen päätteen mukaan)
3)100kb (viruksen koon mukaan)
Nyt kun vedät virusscannerilla, niin se vertaa tuon pahavirus.bat ominaisuuksia virustorjuntaohjelman tietokantaan.
Nyt kun on päässyt käymään niin, että sinulla on siellä useamman virustorjuntaohjelman tietokannat niin jotkut niistä tunnistaa toisensa viruksiksi.
Päätät mihin AV päädyt ja poistat muut.- SpeDet
no nyt kun tein sen ja latasin f-secure 2005 netist' ja poistin 100% kaikki muut AV ohjelmat, niin jouduin formatoimaan koneeni kun f-secure havaitsi viiruksen jossain windows kansiossa ja sitten noin 1min kun kaynnistin koneeni se sammui.. ja kaynnistyi uudelleen.. ja uudestana 1min paast sammu jne jne.. ja kun olin formatoinut jouduin asentamaan koko windowsin uudelleen ja vielapa eng kielisena ku levya ei koneen mukana ollu
- Laservalot
SpeDet kirjoitti:
no nyt kun tein sen ja latasin f-secure 2005 netist' ja poistin 100% kaikki muut AV ohjelmat, niin jouduin formatoimaan koneeni kun f-secure havaitsi viiruksen jossain windows kansiossa ja sitten noin 1min kun kaynnistin koneeni se sammui.. ja kaynnistyi uudelleen.. ja uudestana 1min paast sammu jne jne.. ja kun olin formatoinut jouduin asentamaan koko windowsin uudelleen ja vielapa eng kielisena ku levya ei koneen mukana ollu
Nyt kun näyttää siltä että siinä tietokoneessa taitaa todellakin olla ihan liikaa liikkuvia osia ja erilaisia valoja sinun aivolohkokapasiteetille niin parhaan virusturvan saat kun vedät vaan ne yöpuvun Pokemon-housut jalkaan, hyppäät sinne yläsänkyyn ja alat pelaa Gameboyta.
- :))
Laservalot kirjoitti:
Nyt kun näyttää siltä että siinä tietokoneessa taitaa todellakin olla ihan liikaa liikkuvia osia ja erilaisia valoja sinun aivolohkokapasiteetille niin parhaan virusturvan saat kun vedät vaan ne yöpuvun Pokemon-housut jalkaan, hyppäät sinne yläsänkyyn ja alat pelaa Gameboyta.
:()
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760