Mikä teitä vanhuksia oikein vaivaa?
Olen asiakaspalvelu töissä jossa palvelen vanhuksia ja vammaisia. Joka ikinen päivä saan kuulla haukkumisia ja uhkailuja! Eikö teillä enää edes järki kulje sen verran että kohetele toista niin kuin haluat että sinua kohdeltaisiin. Ei se ole meidän asiakaspalvelu työntekiöiden vika jos teillä on joku vamma tms... Ottakaa ne viimeiset järjen hippuset käteen ja miettikää mitä sammakoita suustanne päästätte! Jokainen varmasti tekevät työssään parhaansa!
Mikä teitä vaivaa?
8
962
Vastaukset
- ATDT'2
Kommenttisi oli heikkotasoinen. Eivät varmastikaan kaikki vanhukset tai vammaiset tai muutkaan ole tyytymättömiä. Osa on, kuten on osa nuorista, kauniista ja terveistäkin.
Ehkä sinä et osaa olla asiakaspalveluhenkinen, jos saat keskimääräistä enemmän valitusta?- ammattimies
Hoitoalalla kieltämättä näkee työntekijöitä jotka eivät piittaa tehdä sitä työtä täysipainoisesti,eivät jaksa esim.jonkinlaisen motivaaton puutteessa,määrätynlaista arvostuksen puutetta itse työtä ja asiakkaita kohtaan voi olla, mutta toisaalta tämä "motivaatio" voi olla päivästäkin kiinni niinkuin joka alalla ja jotkut työtekijät vaihtavatkin alaa kun huomaavat että minusta ei ole tähän.
Minulla olisikin kysymys itse asiakkaille,osaatteko te ottaa ei-motivoituneen työntekijän tavalla että selviätte siitä niin ettei se teitä vaivaa?
- Toivossa Eläjä
Eikö monet asiakaspalvelutilanteet ole juuri ongelmien ratkontaa ja lähde siitä liikkeelle että asiat eivät ole menneet kuten niiden olisi pitänyt eli en ymmärrä miksi itket, aina voi duunia vaihtaa jos ei viihdy.
- zippo
kantsii vilasta peiliin....edelliset kommentit kertoo sen mistä on kyse.
- asiakasPalvelija
Mikä sinua vaivaa ?
Lapsellista yleistämistä.
Suosittelen alanvaihtoa. - Juulia
Ai vanhukset ja vammaiset?Vanhukset ovat kokonaan toisenlainen väestöryhmä kuin me vammaiset joille tämä keskustelupalsta on suunnattu.
Uskoakseni osoitit yleistävät haukkusi vieläpä väärään paikkaan!
Rasittavaa kun kaksi täysin erilaista ihmisryhmää niputetaan aina yhteen.
Molemmilla on hyvin paljon toisistaan poikkeavat tarpeet ja elämäntilanteet,yhteistä on hyvin vähän!
Itse löydän yhdistäväksi tekijäksi vain mahdollisen liikkumisrajoitteisuuden tai aistivamman.- ammattimies
Minä taas kutsun vanhuksia ja vammaisia työni puolesta asiakkaiksi..olen ollut molemmilla puolilla töissä,tällä hetkellä olen vammaispalvelupuolella.
Sosiaalityössä on monta kohderyhmää ja vielä näiden kaikkien alaryhmät,mutta monikaan ei tähän ole tutustunut.
En mollaa tämän keskustelun aloittajaa millään tavalla ja hän voikin olla tärkeä ihminen asiakkaille,meillä kaikilla on vaikeita aikoja ja kaikkihan me olemme ihmisiä.
Minusta oli parempi näin että joku purkaa itseään kuin sitten paikanpäällä työssä.
Tietysti kirjoittaminen tänne voi olla hyvin provosoivaa,ja aivan varmasti joku siitä herneet vetääkin nenään.
Löysin tuolta vammaisten oman chathuoneen mutta se ihan tyhjä=(
- Ina
Olen itse hoitoalalla, ja olen sitä mieltä, että meidän työntekijöiden on ymmärrettävä se, että potilaamme ja asiakkaamme ovat usein sairaita, kivuliaita, peloissaan ja turhautuneita. Kiukuttelun ja pahanmielen purkamisen ymmärtää.
Toki on paljon myös sellaisia asiakkaita, joita ei mikään ikinä miellytä, vaikka kuinka yrittäisit parhaasi.
Mitään yleistyksiä en lähtisi tekemään. Vammaisia on yhtä moneen junaan kuin vammattomiakin, vanhuksissa on hirviöitä ja kullannuppuja ja kaikkea siltä väliltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760