On vaan ihme homma,kun eukko lojuu kuin eilen kaatunut ja odottaa vaikka kaksi kuukautta.Siis ennenkuin itse tekisi aloitteen seksiin.Nauttii kuitenkin suunnattomasti,mutta minua tympii ajatus siitä,että aina saan olla antavana puolena.Olen siitä jutellutkin.Joskus lupaili jotain,olikohan se paarmakesä-89 tai jotain.Eukko on muuten fiksu ja ok,muotojakin löytyy.Mitähän keksis keinoksi,ennenkuin panen vanhan taksamittarin tikittämään...Tää on kohta nääs enempi kuin työtä.Päänsärkyynkään en voi vedota...
Kyllä jääkin sulaa..
3
720
Vastaukset
- Leenukka
Joka jumalan kerta mies saa orgasmin. Hommahan menee aina täysin miesten ehdoilla. Miten sä voit sanoa noin??!!
Pitääkö naisen vain tehdä sulle kaikki, alusta alkaen?!- Kerotko kuinka?
En minä ainakaan, eikä varmaan moni muukaan. Tosin kohteliaisuudesta esitän kuin olisin. Syitä voi olla monia, mutta Jos vaimo haluaa, OK. Jos vain pystyy.
- Nimetön
Oho,olet varmaan aika lailla jäänyt jalkoihin miesten kanssa,jos noin koet.Mieskään ei ole mikään automaatti,jota lypsetään kuin Alfa-Lavalin koneella.Pointti,jota hain,oli se,että en voi nauttia seksistä,jos toinen ei osallistu.Voitko Sinä??Jos näin on,ole onnellinen siitä.Velvollisuudesta ei voi/jaksa aina hommaan ryhtyä.Mitä on asian takana,jos toinen sokkona vain luottaa siihen,että aloite tulee.....EI siis tasan mitään koossapitävää tai kantavaa voimaa.Kommentoi,jos vielä sain ärsytettyä lisää....Syksyn jatkoja,saaden tai ilman:)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770