Eikö olekin väärin, jos pukeutumisesta aletaan "kiusata"? Oikeastaan se on enemminkin sellaista huomauttelua. No jo on, kun ei saa edes kouluun rauhassa pukeutua! En minä oikeastaan edes pukeudu mitenkään erikoisesti. Ja ne huomauttelijatkin ovat siinä omassa kaverijengissä! Heille on erikoista jo se, että pukeutuu johonkin kirkkaaseen väriin, koska itse eivät niin tee.
Mitenköhän niiden suut saisi tukittua? Onko muilla samoja kokemuksia?
Ylenpalttista huomauttelua
7
446
Vastaukset
- just se
Eipä hirveesti kannata muitten mielipiteistä välittää! Pukeudu just niin kuin ite haluut!
Eipä tullu paljo neuvoija , mut haittaako se?!
Nii ja on se väärin. - SinGGa
Mä oon seiskal oleva tyttö ja mä ostin piikkarit siis piikkikorkoset kengät! No kasiluokkalaiset on ruvellu huomauttelee mulle ku mä meen ohi. Ne huutelee esim. : "Kip,kop,kip,kop" "Vähä toi kävelee vammasesti" "Kattokaa ny kuinka toi kävelee"!! vaikka niil itellaki oli piikkarit!! Mun ent. bestis sano et ne ei tykkää ku seiskat on yht hienoi ku ne... mutta sitte se loppu! Miks se loppu? No sik ku MÄ EN VÄLITTÄNY MITÄÄN! eli pukeutukaa ihan kuinka haluatte!! Ja jos joku sanoo jotain ÄLKÄÄ VÄLITTÄKÖ!!
- selvä
älä sitten sorru isona kasiluokkalaisena pilkkaamaan seiskojen pukeutumista vaikka kuinka koomista olisikin, sillä tiedät miltä se tuntuu.
- Mie vuan´...
NIIN SE VAAN ON! Jos joku todella vaikka huutelee sinulle ÄLÄ VÄLITÄ SIITÄ! Jos "välität" eli esim. katsot heitä kun he huutelevat, tai etenkin jos rupeat itkemään jostain "pahasta" loukkauksesta, huutelu tms. vain jatkuu!!! Ja no yksi hyvä keino on vain mennä kylmän viileesti ohi tai sitten vaan laukasta takas jotain ihan muuta..(mulla noi toimi) Loppu huutelut ja nyt saan olla ihan rauhassa... :) Tsemppiä teille ja hyvää syksyä!!! (tulipa järkevä viesti...)
- ttt
Tuo on ihan tavallista, on itse asiassa ollut jo kauan sitten. Tämä liittyy lapsuuden päättymisen jälkeiseen laumanmuodostukseen, eli pitää jotenkin määritellä meikäläiset ja heikäläiset. Tämä loppuu esim. kahdella eri tavalla.
Ensimmäinen tapa on liittyä ko. porukkaan ja saada heidän hyväksyntänsä olemalla hyvä tyyppi. Tämän jälkeen suunnilleen kaikki käy. Jos he eivät jotakin yksilöä tunne, pitää määritelmät rakentaa sen perusteella mitä on saatavilla, eli ulkoisen olemuksen ja juorujen perusteella. Ja lauman ulkopuolellahan on vain pahaa.
Toinen tapa on vain odottaa.
Tässä tilanteessa on helppo paikka tehdä virhe, eli toteuttaa heidän vaatimuksia asioissa, jotka eivät ole heidän asioitaan. - Someone
On se väärin, mutta ei sille voi vaan mitään.. Mulle itelleni ei olla kyllä huomauteltu mut mulkattu on sitten senkin edestä... Kun itelläni sattuu olemaan sellanen "puoli keesi" ja yleensä musta meikki mustat vaatteet mutta... Kyllä se loppuu jossain vaiheessa, siinä viimestään kun ne ei enään keksi mitään revittävää sun vaatteista..Erittäin järkevät jutut mulla taas...
- juu
sanot niil et turpa kiinni en jaksa kuunnella jos ei oo mitään hyvää sanottavaa!!:)tai sit et...mut joo..tiedän,se on tosi rasittavaa ku joku on aina arvostelemas!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708