Olen nelikymppinen nainen ja ollut frigidi koko ikäni. Syytä en asiaan tiedä, mutta se ei ole haitannut minua hirveästi. Minulla on ollut viisi miessuhdetta ja vain yhden kanssa olen kokenut seksuaalista nautintoa, muiden kanssa rakastelu on ollut "pakkopullaa" - en sanoisi, että vastenmielistä, mutta en ole osannut nauttiakaan. Asioista on keskusteltu, mutta vika on minussa, koska en ole pystynyt kiihoittumaan.
Jos olisin KAIKKIA miehiä kohtaan kylmä niin ymmärtäisin sen paremmin, mutta jotenkin outoa on, että sitten löytyy joku, jonka kanssa todella nauttii. Kuten sanoin, en minä tästä hirveästi KÄRSI, mutta asia vaan kummaksuttaa minua ja muitakin joiden kanssa olen jutellut tästä.
Frigiditeetistä
9
1909
Vastaukset
- Joona
seksuaalisuus sinulla vain normaalia syvemmällä piilossa, joten sen esille saaminen on hankalaa.
Täytyyhän sinulla seksuaalisia haluja olla, kun olet sentään yhden miehen kanssa siitä nauttinut.
Korvien välistä syy haluttomuuteen yleensä lötyyy, mutta kun seksuaaliset halut kumpuaa alitajunnasta niihin on vaikea päästä kiinni.
Ilmeisesti tukahdutat tehokkaasti halut jollain ehkä lapsuudessa koetulla tapahtumalla, jota et osaa mielessäsi yhdistää syyksi estoon. - Hyväksikäytetty
Kalju mies yritti käyttää minua hyväkseen kun olin lapsi. Ei onnistunut, mutta vastenmielisyys kaljuja miehiä kohtaan jäi pysyvästi.
Sinullakin voi olla jokin samankaltainen oireyhtymä syntynyt lapsuudesta.
Minulla lapsuudenkokemus ei ole pilannut seksielämääni. Pystyn nauttimaan seksistä, mutta en tietenkään voi kuvittellakaan meneväni sänkyyn kaljun miehen kanssa. Onneksi on ollut vara valita; suurin osa miehistä ei ole kuitenkaan kaljuja.- kalju mies
En minäkään suurella todennäköisyydellä haluaisi seksiä kanssasi, suurin osa naisista ei vaan ole kiinnostavia siinä mielessä - ulkonäköön ja moniin asioihin katsomatta. Torjuntaprosentti on ollut minulla siinä 90%. Halut olleet aina korkealla. Ne jotka sitten kiinnostavat, kiinnostavat todella. Tarvii vain sopivan kumppanin. En tiedä onko kyse kemiasta vai mistä, jotkut naiset ovat vaan haluttavia ja jotkut eivät.
Toivottavasti osaat suhtautua kaljuihin normaalisti arkipäivässä. Olisihan aika erikoista, jos jokainen nainen, jota hiuksekas mies on ahdistellut inhoaisi jokaista tukallista miestä. - Ninni
Se on ikävää että olet joutunut sellaista kokemaan, mutta sun pitäisi päästä eroon tuosta ongelmasta...sillä sun miehesikin ikääntyy ja sivuvaikutuksena hiukset lähtee niin mitäs sitten teet???
Kannattais mennä psykiatrille ne auttaa hyvin yli kaikenlaisista ongelmista... - Näkökulma
Ninni kirjoitti:
Se on ikävää että olet joutunut sellaista kokemaan, mutta sun pitäisi päästä eroon tuosta ongelmasta...sillä sun miehesikin ikääntyy ja sivuvaikutuksena hiukset lähtee niin mitäs sitten teet???
Kannattais mennä psykiatrille ne auttaa hyvin yli kaikenlaisista ongelmista...Kuulkaas, eiks ole niin, että meillä kaikilla on omat mieltymyksemme vaikkemme niitä julki toisimmekaan tai edes tiedostaisi; toinen tykkää lihavasta, toinen laihasta, toinen tummastam toinen vaaleesta, toinen kaljusta, toinen pörröpäästä, joku nainen tykkää naisista, joku mies tykkää miehistä.
Aina ollaan terapiaa tarjoamassa. Meitä on moneksi ja jos kaikki "kelpaisi" kaikille niin missäs me oikein oltaisiin. Aika sotkuinen ihmissuhdevyyhti!
Sie kalju mies! Ihan ok! Toiset naiset suo kiehtoo, toiset ei. Toi on ihan luonnollista. Mun mielestä olisi outoa, jos kaikki kelpaisi.
Sie joka kaljuja inhoat! Ihan ok! Kiinnitä huomiosi pörröpäihin, joita liikkuu maisemisssa; he ovat sua varten. Ei sun ole pakko ottaa kaljua kun on muitakin tarjolla.
- Tuija
mutta entäpä kumppanit?Mitä luulet, paljonko he ovat kärsineet ja saaneet omantunnontuskia?
Miksi ihmeessä et ole hakenut ammattiapua tähän asiaan?- Femme
jos oletkin kiinnostunut naisista..? Se voi nimittäin olla niin piilevää, että sitä ei tajua ennen kuin todella jysähtää eli ihastuu tai rakastuu naiseen. Itse ajattelin että olen jotenkin outo kun seksi ei oikein kiinnosta, mutta sitten vasta yli kolmekymppisenä ihastuin ja rakastuin naiseen, enkä ole koskaan ollut niin kiihottunut seksuaalisesti kuin nyt.
- Seurannut
Tiesitkö, että jopa 80 % naisista on frigdejä eli eivät voi saada orgasmia yhdynnässä KOSKAAN, joten ei kai tuo niin ihmeellinen juttu ole.
Suurin osa naisista teeskentelee orgasmia. Kyllä hekin ovat terapian tarpeessa. Eikö seksissä kuitenkin pääasia pitäisi olla hellyys ja kaikki muu, nainen voi nauttia erinomaisesti seksistä vaikkei saisi orgasmia. Me kaikki olisimme terapian tarpeessa sinun käsityksesi mukaan. Eivät kaikki naiset ole sellaisia, että pystyvät tai edes haluavat kaikkien miesten kanssa seksiä. Suurin osa minun tuntemistani naisista ainakin tekee valikointia, oli se tiedostamatonta tai tiedostettua. - Jussi
Ettäkö miehet kärsivät... Höh. Moni kantaa rahansa maksullisille naisillekin. Eivät ne takuulla odota omaa tyydytystään. Olen usealta asiaa tiedustellut. Ja miehille riittää pussejensa tyhjennys. Mitä huorahtavampi nainen sitä kiihottavampi. Jos oma muija (itse olen naimaton) antaa niin se on hyve miesten mielestä eikä ongelma. Ja kiva kun antavat välillä muillekin kuin omalle miehelleen. Ei ole tarvinnut minunkaan jäädä lehdellä soittelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062581Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182297Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948